mulle soitettiin yhestä duunipaikasta, et "nyt ne ilmotukset on siellä intrassa, soitin kun lupasin ilmoittaa"
46,900 posts, 2,345 pages, 17,082,186 views
Kon-tiki, 19.11.2008 12:39:
---
DJ Rx, 19.11.2008 12:13:
---
Kon-tiki, 19.11.2008 11:49:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa
Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.
---
Yksi syy enemmän olla käyttämättä itunesia, perkeleen keksintö
---
Kundikaverilla on ipod, niin että kyllä meillä itunesia käytetään jatkossakin. pc:llä vielä, mikä ei ainakaan vähennä sekoiluja ja jännitysmomentteja.
Ja jospa joskus sais jostain iphonen, joka ei sitois itseä Soneran orjaksi.
pirpeli, 20.11.2008 09:25:
Valkoista ja valoisaa ulkona*plur*
Ja kaunistakin...
speukka, 20.11.2008 08:08:
Kon-tiki, 19.11.2008 12:39:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa
---
Siellon semmonen XML-tiedosto, joka pitää kirjaa niistä biiseistä. Jos sille käy jotain niin kirjasto on "kadoksissa", biisit siis on kovalevyllä edelleen. Jos annoit iTunesin järkätä biisit itse, niin senkun vetäsee kaikki biisit takas iTunesiin. Jos biisit on pitkin kovalevyä, niinkuin PC-käyttäjillä yleensä, niin voi voi.
Veikkaisin, että tossa tapauksessa olis tarvinnut vaan valita iTunesin käynnistyksessä se kirjastotiedosto manuaalisesti ja homma olis skulannu taas normaalisti. En näkis minään ihmeenä, että jostain Windowsin rekisterikaaoksesta se kirjaston sijaintitieto häviäis tai korruptoituisi.
Takyon, 20.11.2008 21:34:
Aivan mielettömän ihastuttavan leffan katsoin äsken