Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.
Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)
Huomenna Lintsille ja illalla peli-iltaa ja punkkua ystävien kanssa!
Sunnuntaina ehkä SeaLife..
Viikonloppu
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
rose, 15.8.2008 08:00:
--- wiwi, 15.8.2008 00:19:
---
Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.
---
Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)
Joo, oot oikeessa. Kyllä mäkin olen iloinen että opiskelen, ja vielä itselleni mieluisaa alaa. Olen vaan aika laiska opiskelija niin välillä miettii kuinka yksinkertaista olisi olla vain töissä; menet duuniin ja teet mitä pitää, tulet kotiin ja työt voi unohtaa, palkka tulee aikanaan...Vaan kyllä munkin aivot oikeesti surkastuis pois, jos en yrittäisi edes vähän aktivoida niitä opiskelemalla. :D
Näin eilen stadissa liikenteessä VW Polon, jonka kirjaimet oli väännetty muotoon LOOP. Tuli mieleen että loopyko se sitä ajelee mutta ei ollu, oli joku mummo. Se hymyilytti, koska ensimmäinen mielikuva oli tosiaan Loopy ja siitä ajatuksesta seuranneet konemusasoundit, jotka autoa jytisyttää...