päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,104,234 views

rose

#40041 • • rose vakaasti epävakainen

wiwi, 15.8.2008 00:19:
---

Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.

Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus *justjoo* Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Trixie

#40042 • • Trixie
Huomiset polttarit jänskää jo tänään*hihu*

--
face your fears and live your dreams

Timce

#40043 • • Timce
Perrrrjantai ja aurinko paistaa. :) Eikä viikonloppuna tartte tehdä yhtikäs mitään!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Fakiiri

#40044 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Sauna *slurps*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

-Kerttu-

#40045 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Perjantai! *iloinen* *aplodit*
Tiedossa mukava chilli viikonloppu kullan kanssa! *pihkassa*

Huomenna Lintsille ja illalla peli-iltaa ja punkkua ystävien kanssa! *sydän*
Sunnuntaina ehkä SeaLife..

Viikonloppu *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

wiwi

#40046 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

rose, 15.8.2008 08:00:
---
wiwi, 15.8.2008 00:19:
---
Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.
---
Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus *justjoo* Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)

Joo, oot oikeessa. Kyllä mäkin olen iloinen että opiskelen, ja vielä itselleni mieluisaa alaa. Olen vaan aika laiska opiskelija niin välillä miettii kuinka yksinkertaista olisi olla vain töissä; menet duuniin ja teet mitä pitää, tulet kotiin ja työt voi unohtaa, palkka tulee aikanaan...Vaan kyllä munkin aivot oikeesti surkastuis pois, jos en yrittäisi edes vähän aktivoida niitä opiskelemalla. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Mao & Taikahattu

#40047 • • Mao & Taikahattu UG-///
5 tuntia loman alkuun! *pepsodent*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Freja

#40048 • • Freja Sihteeri
Elämä voittaa jälleen, töistä pääsee reilun 3 tunnin päästä. Pian perjantaipullon arvontaa.. En kyl varmaa voita. :[

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

workunit

#40049 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Näin eilen stadissa liikenteessä VW Polon, jonka kirjaimet oli väännetty muotoon LOOP. Tuli mieleen että loopyko se sitä ajelee mutta ei ollu, oli joku mummo. Se hymyilytti, koska ensimmäinen mielikuva oli tosiaan Loopy ja siitä ajatuksesta seuranneet konemusasoundit, jotka autoa jytisyttää...
Mellu-

#40050 • • Mellu-
Erään ihmisen mielenkiinto *tirsk* aika pommiiii :DDD Nii ja tatskojen otto läheneeeeee *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fakiiri

#40051 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Vastaleikatun ruohon tuoksu

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Saarre

#40052 • • Saarre

Fakiiri, 15.8.2008 15:52:

aattelin itseasias just samaa.. ja sit tulee se bentsiinin haju viel mitä ne käyttää nois vanhois ruoholeikkureis *sydän*

--
*tähti* Full hearts cant lose

tiiplis

#40054 • • tiiplis also available in sober
- nyt se on loppu, nyt ei enää

... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta *iloinen* *hihu*

kiitos kaikille mukana tsempanneille, you know who you are

--
italia litania nainati lailati

Timce

#40055 • • Timce

domi, 15.8.2008 15:59:
---
Saarre, 15.8.2008 15:53:
---
Fakiiri, 15.8.2008 15:52:

---

aattelin itseasias just samaa.. ja sit tulee se bentsiinin haju viel mitä ne käyttää nois vanhois ruoholeikkureis *sydän*

---

Kyllä se haisee vielä uusissakin.

:DD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

*minttu*

#40056 • • *minttu*

tiiplis, 15.8.2008 17:05:

... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta *iloinen* *hihu*

Järkätään porukkakiljumiset ja -riemuumiset *joo* *iloinen* *iloinen* *iloinen*
Amarie

#40057 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Hitsi, mun elämä on jotakuinkin täydellistä nyt. Koulupaikka, ihmissuhteet, rahatilanne.

Ja nyt on kunnallisvaaliehdokaskuvatkin otettu. Kivasti kirkkaanpunainen tukka ja vihreä paita.

--
In her eyes I see the sky.

hemuz

#40058 • • hemuz kätevä emäntä

*minttu*, 15.8.2008 17:38:
---
tiiplis, 15.8.2008 17:05:

---

Järkätään porukkakiljumiset ja -riemuumiset *joo* *iloinen* *iloinen* *iloinen*

*joo* *aplodit*
Hitchhiker

#40059 • • Hitchhiker
Viidenkympin lenkki ja pari sidukkaa siihen päälle.
Rubicon

#40060 • • Edited Rubicon

MaoTse, 15.8.2008 11:53:
5 tuntia loman alkuun! *pepsodent*

Tää on kyl niin väärin!

Niin ja edit.
Oma päivän :) on kyl ehdottomasti se, että tänään laitoin nimen paperiin ja otin uuden nimityksen vastaan <3

--
In this white wave, I am sinking in this silence.