46,900 posts, 2,345 pages, 17,115,834 views
MissKoo, 18.7.2008 07:13:
Sain rahat takas siltä kampaajalta joka pilas mun tukan ja saisin vielä ilmaisen leikkauksenkin toiselta työntekijältä siellä kampaamossa, mutta en tiedä menenkö. Tää vaan lyhenis sit lisää.
t: Huivipää
sapeli, 18.7.2008 08:18:
---
MissKoo, 18.7.2008 07:13:
Sain rahat takas siltä kampaajalta joka pilas mun tukan ja saisin vielä ilmaisen leikkauksenkin toiselta työntekijältä siellä kampaamossa, mutta en tiedä menenkö. Tää vaan lyhenis sit lisää.
t: Huivipää
---
En tiedä mikä siinä on - ehkä joku Suomalainen ujous - mutta mä en kehtaisi mennä sinne takaisin pyytämään eri kampaajalta uutta kampausta, jotenkin tuntuisi että se olisi niin noloa sille aiemmalle kampaajalle jos se on paikalla. Mutta kyllä minä senkin tietenkin ymmärrän että totta kai tuollaisesta on vähintään saatava rahat takaisin ja onhan se inhottavaa, muutenkin aina kesti kauan totutella uuteen hiustyyliin kun sen on joku muu valinnut.
Toisaalta jos sua ei siellä käynti haittaa niin voisithan sä käydä kysymässä sieltä second opinionin että mitä heillä olisi "korjausleikkauksen" suhteen mielessä!
MissKoo, 18.7.2008 08:24:
Ja ei tälle tiedätkö voi mitään tehdä, paitsi leikata ihan tosi lyhyeksi ja sitä en halua. Tukasta piti tulla tämmönen: [admin: removed]
MUTTA, tästä tuli siis ihan täysin päinvastainen. Edestä lyhyt ja takatukka pidempi. Nyt ei ihan natsannut.. ja mähän kasvatan nyt ainakin vuoden, että saan noi etuheitulat takasin.
DagO, 18.7.2008 09:20:
Puhelimen herätyskello on kyl loistava(N93), herätys olis klo 9 ja sit se vaan vilkkuu ilman ääntä ja luulee et mä herään siihen. Ihme ja kumma joka aamu kyl heränny ihan oikeeseen aikaan.
mayah, 18.7.2008 09:30:
Ja Reija tulee kyläilee