Varmistin juuri meidän koko työporukan kesälomat, että saadaan pitää ne nyt niinkuin ne on toivottu. Vituttaa vaan joutua itse tekemään nämä asiat, kun tämänhetkistä päällikköä ei kiinnosta.
Omat Päivän :) ovat: VIIKONLOPPU! ja se, että yhteishaku päättyy tänään ja mä sain väännettyä külttüürialojen ennakkotehtävät kunnialla valmiiks. Sain ne jopa palautettua päivän ennen deadlinea. Mulle se on huikee saavutus
Tänään porukoille haminaan.. viimeks joulun tullu käytyy ni onki jo aika mennä moikkaa mummoa ja muita sukulaisia.. ja KISSAA!!! etä mul on ollu ikävä sitäki!
Tein koko aamun raporttia, jonka tallensin jonnekin - kuka tietaa minne - ja eihan sita loytynyt enaa mistaan. Kunnes it-tukemme Walter kaivoi sen jostain koneeni syovereista. IHQUU WALTER!
meil on palkkapäivä joka kuun 15. pv ja luulin koko ajan et saan palkkaa viime kuulta yheltä viikolta ja sit tästä kuusta puolet... ni ei...
vaan, palkkakausi on 1.4-30.4 ja maksupäivä se 15. eli saan siis yli kuukauden palkan, aikas kiva ylläri
Koti siivottu ja tuoksuva, roskat viety, koneellinen pyykkiä pyörimässä.
Suihkussa lillumista(lämmin vesi jee), oleilua, sitten kaupungille vähän ostoksille() ja töihin illaksi. Ei hassumpi päivä. Varsinkin kun voi töiden jälkeen vähän ottaa siideriä.