Uus ihana kämppä, tilava!! ja tavaratkin alkaa pikkuhiljaa olee paikoillaan. Lisäks aivan mahtavat kämppikset! Kävin iltasella lenkillä, kokattiin törkeen hyvää vegemättöö ja ekat löylyt omassa saunassa. Pienet asiat tekee onnelliseksi
Noin.
Heti kun hiukan tuo esille että on lähtemässä ajanjakson X jälkeen ja katselevansa uutta hommaa, niin salamana tulee palaveripyyntö jossa neuvotellaan palkasta, toimenkuvasta ja työtehtävistä.
1. Eilinen viinittely naapurin kanssa + jutustelu mesessä santun kanssa luuv that girl <3
2. Heräsin pienestä "ottamisesta" huolimatta 9 maissa :)
3. Äsken kävi kaks jamppaa jotka laittaa mulle uuden pesualtaan, puhuttiin siinä sitten että mitä mä teen ja mistä oon kotosin ja toinen on käyny monta kertaa mm.kotkassa ja rovaniemellä. sekä tietysti puhuttiin sen seinän korjaamisesta ja uuden altaan asennuksesta :) Kaiken tämän puhuin sujuvasti saksaksi ja tuli oikeen ylpee olo mä osaan :)
4. Illalla ois reenit, fiiwis ihan jees niitä odottaessa :)
Tilasin Gemm.comista levyn, joka tuli Sveitsistä.
+Kokonaiset kolme päivää kesti tulla.
+Levy oli erittäin hyvin pakattu
+++"Päivän :)" napsahti mukaan laitetusta suklaasta. :)
Harvemmin sitä jättää myyjille palautetta, mutta tuolle kaverille oli mukava ruksata excelenttiä.
Hassua miten pari suklaan palaa saa fiilikset näin korkealle. Olenko helppo?
Iltaviikot tuntuu yleensä kestävän ikuisuuden, mutta tää on menny yllättävän nopeasti (aamulla kuvittelin, että tänään on vasta keskiviikko). Sen lisäks huominen liksa on suurempi mitä olin odottanu ja veroilmoituksestaki löyty muutama sata euroa palautuksia, vaikka pelkäsin mätkyjä