46,900 posts, 2,345 pages, 19,919,687 views
Kirsikka, 19.11.2007 22:56:
---
kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja
---
Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D
Sairaalaankin jätin jo 13kg 
juuco, 20.11.2007 09:46:
Kerro toki meillekin! :) Kielistä on aina hyötyä.

kindertin, 20.11.2007 18:28:
---
Kirsikka, 19.11.2007 22:56:
---
kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja
---
Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D
---
Ihan uskomatonta vauhtia ne näyttäs katoavanSairaalaankin jätin jo 13kg
..vaikka pakko sanoa,ei mua haittais vaikka jotain jäiski
Jotenki tullu mentyä niin pitkän aikaa bileisiin mitkä on kivoissa paikoissa tai missä on kivoja ihmisiä, mut en oo pitkään aikaan ollu bileissä missä olis tullu just mun mieleistä musiikkia, ja olin jo ehtinyt unohtaa kuinka hyvältä se kuulostaa 
Muutenkin sai tajuamaan kuinka automaatiolla olen toiminut viime aikoina, ajatellen että jos en ajattele mitään niin eipähän ole liian korkeita odotuksia mitkä sitten pääsisi pettymään... Paitsi että siihen automaatioon kuuluu tietyt odotukset ja pelot, mä en vain huomaa niitä jos teen kaiken niinkuin aina ennenkin, sen enempiä ajattelematta.Freja, 21.11.2007 09:43:
Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D
Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D

Freja, 21.11.2007 09:43:
Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D
Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D