päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,209 views

mariq

Posts: 2,154

#34241 • • mariq
Erittäin mainio viikonloppu oli *hymy*

Tuntu ku oisin ollu vapaalla ekaa kertaa kuukauteen, kun oon edelliset kolme viikonloppua ollut reissussa, enkä oo ehtiny palautua työviikosta ja ladata akkuja.

Nyt tulikin sitten nukuttua 2x kymmenen tunnin yöunet *jiihaa* Tosin viime yö jäikin sitten ~4,5 tuntiseksi, mutta silti olin virkeenä ja ajoissa töissä tänään *aplodit*

Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

MiMoSa

Posts: 1,664

#34242 • • MiMoSa
Mun hukkaamat kengät ja kaulahuivi löytyi sittenkin.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

kinderi

Posts: 1,783

#34243 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 *jiihaa* ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

merqus

Posts: 1,010

#34245 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Varasin just matkan Goalle jouluks *jiihaa* Ihanaa! *plur* Hetkeen ei oo tämmöstä fiilistä ollu ku nyt
sapeli

Posts: 11,768

#34246 • • sapeli jokukukamikä?

merqus, 19.11.2007 14:17:
Varasin just matkan Goalle jouluks *jiihaa* Ihanaa! *plur* Hetkeen ei oo tämmöstä fiilistä ollu ku nyt



Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

merqus

Posts: 1,010

#34247 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

sapeli, 19.11.2007 14:20:
---
merqus, 19.11.2007 14:17:

---

Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta *hihu*



1370 + vielä viisumi siihen päälle *blush* Suht kovalla hinnalla lähti, mutta ku tuli pakollinen tarve päästä just tonne ni mähän en tommosista asioista välitä. Se on vaan rahaa ja sitä tulee lisää *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#34248 • • sapeli jokukukamikä?

merqus, 19.11.2007 14:22:
---
sapeli, 19.11.2007 14:20:
---
merqus, 19.11.2007 14:17:
---
Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta *hihu*
---
1370€ + vielä viisumi siihen päälle *blush* Suht kovalla hinnalla lähti, mutta ku tuli pakollinen tarve päästä just tonne ni mähän en tommosista asioista välitä. Se on vaan rahaa ja sitä tulee lisää *hihu*



Huuh *pökr* No, ehkä ens vuonna *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amma

Posts: 2,383

#34249 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Viime perjantaina joku mummo tuli tiellä vastaan ja sillä oli sidottu pakettinarulla Olvin six pack rollaattoriin kiinni. Toivottavasti sai vietyä juomat turvallisesti kotiin. =)

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#34250 • • Freja Sihteeri
Tuli vaa sellanen fiilis, et mä oon mä, ja se on kiva asia, ja elämä on kivaa, ja jee!

Hyvä mieli. Nyt pois töistä, huonekaluliikkeisiin katteleen uusia kalusteita ja ideoita, ja sit huiteleen puumiekalla fiuuu fiuuuu!

:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#34251 • • gnomex Guest
5, 5, 5, 4, 3

Painotuskertoimet vielä mukaan niin jakson arvosana 5
Avatar
#34252 • • Edited Muussika Guest
Jeppujee!

Espanjantunneilla opin mitkä on pallit espanjaksi. *nauru*

Sain huomiseksi oman alan hommia, ja tänään sain sovittua päivät jolloin alan lapsenlikkailemaan muuan 2 vee rinsessaa. *plur*

Sain myös siivottua koko känpän tänään. Vois hakea vähän namia Makuunista, ni tää lopputyön vääntäminen maistus makoisammalta. *slurps*

edit: Pöh mä mitään makuunireissua jaksanu tehrä, aamutakissa on niin mukavata. <3 Herkuttelen ruisleivällä ja porkkanoilla. *joo* (Ja miks kuulostan siltä et oisin dieetillä, en ees oo! Oon vaan laiska, ja laiskoille ei sovi tommonen 10 metrin matka + et pitäs vielä pukea vaatteetkin ylle. :D)
Avatar
#34253 • • Kirsikka Guest

kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 *jiihaa* ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja *hihu*



Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D

Mun päivän :) on se, että mun mummo oli ostanut mulle Oulun Ottobre-kaupasta ihania kankaita! Pääsen ompelemaan jotain kivaa :)
Kit^

Posts: 798

#34254 • • Kit^ ihme höpöttäjä
enää reilu kuukaus ni ei tarvii enää nukkuu yksin *plur* (pitää ajatella positiivisesti *vink*)

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Foxmagon

Posts: 1,329

#34255 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Tuliulkoilureissu *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#34256 • • Annakins Guest
Postitalon Wayne'sin myyjä ja Flight of the Conchords <3

Binary solo!
jusqu

Posts: 762

#34257 • • jusqu pilipalipilotti

Vampyrella, 19.11.2007 21:02:
Espanjantunneilla opin mitkä on pallit espanjaksi. *nauru*



Kerro toki meillekin! :) Kielistä on aina hyötyä.

Oma päivän :) on se että taidan olla vähän *pihkassa* Mieletön fiilis, ei oo ollu tällanen olo varmaan moneen vuoteen.

--
*pupu**piis*

Optik

Posts: 1,691

#34258 • • Optik Piikkisika/Outopallo
GOOD NEWS EVERYONE!

Futurama - Bender's Big Score

Saanu nauraa taas aivan hemmetisti *lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Optik

Posts: 1,691

#34260 • • Optik Piikkisika/Outopallo

ezzy, 20.11.2007 12:16:
OLEN ENO! *jiihaa*



Onnittelut

t. Setä vm. 2006

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.