päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,096,191 views

nomic

#34001 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lääkäriltä tuli hyviä uutisia. Ei minusta normaalia saada, mutta pääseepähän eroo tasaajista ja muista Mordorin vitsauksista! *jiihaa*
Hitchhiker

#34006 • • Edited Hitchhiker

Wolverine, 8.11.2007 15:06:
---
a-j, 8.11.2007 15:02:
---
Wolverine, 8.11.2007 13:50:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1452725
<3

---

kysyn tyhmiä mut: näkyyköhän noi ilman digiboxiakin?
et ihan vaan virittää telkkarin?

edit: nii ja päivän :)
hyvä ajoitus uusitun reseptin haussa: oli
ilmaiset influenssarokotukset menossa! :D
sain sitten minäkin omani hii

---

oon teknisesti yhtä lahjakas ku saapas eli en oikeesti osaa vastata tohon kysymykseen :D

Turun Kaapelitelevisio tarjoaa asiakkailleen Cable Open -viikonlopun, jolloin kymmeniä tilaus-tv kanavia on nähtävänä ilman erillistä veloitusta. Kanavat ovat auki perjantai-illasta 9.11. klo 18 maanantaiaamuun 12.11. klo 8.

Cable Open! -viikonlopun kanavatarjonta aukeaa kaikissa Turun Kaapelitelevision verkkoon kytketyissä talouksissa, joissa on digiboksi. Mikäli kanavat eivät aukea automaattisesti, tulee tehdä digoboksin käyttöohjeen mukainen kanavahaku

Tollattes on ainakin turun kaapeliverkossa.
remotion

#34007 • • remotion nostatus guru
tajusin just et korjaan kaikki mun sisustuksen ongelmat lisäämällä kiksukarvaa xDDD
Eurokankaaseen mars!
Lenita

#34008 • • Lenita
Pullo punkkua ja aurajuusto <3

--
^_____________^

Freja

#34009 • • Freja Sihteeri
Hikinen liikunta tekee aina hyvälle mielelle :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marianne

#34010 • • Marianne
olis tässä 10min päästä aika tunnin hierontaan, paikat onkin jo olleet ihan jumissa.. ihana päästä leivottavaksi*iloinen*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

iam

#34011 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
nomic

#34012 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Broidin kanssa pitkä puhelu. :)
Amdi

#34013 • • Amdi
tänää sain uuden mikserin kottii *jiihaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

KooKie

#34014 • • KooKie aka. Petress Pan
Elämä on helvetin ihanaa, mulla on mahtavat vanhemmat, jotka osaavat kannustaa juuri oikeilla sanoilla olematta lällyjä! Lisäksi mulla on ihania veljiä, eli lähes 250kilon edestä rakastettavaa! Kun siihen lisää vielä mun oman palleroisen, niin rakastettavaa on jo sata kiloa lisää! <3<3<3

Mulla on todella kiva ja helppo työ, hauskat duunikaverit ja parempi palkka, kuin missään aiemmin.

Lisäksi mä alan kohta suunnittelemaan verhoja sisustukseen, vaikka yksi kielsikin mua... *tirsk*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

#34015 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä aina täyttelen noita nettikyselyitä ja justiin tällä viikolla kävi mielessä, että oonkohan mä ihan fiksu. Aina mä niitä innoissani teen, mutta mitään en niistä saa.

Noh, tähään oli tullu postissa DVD, koska oon ollu niin aktiivinen kyselyitten täyttäjä. Ei paha.
SyndroDome

#34016 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Lyylikki, 8.11.2007 22:34:
Mä aina täyttelen noita nettikyselyitä ja justiin tällä viikolla kävi mielessä, että oonkohan mä ihan fiksu. Aina mä niitä innoissani teen, mutta mitään en niistä saa.

Noh, tähään oli tullu postissa DVD, koska oon ollu niin aktiivinen kyselyitten täyttäjä. Ei paha.

Hihi no saitpas sitten jotain vaivan palkkaa! :) Mä kyl kans yleensä vastailen kaikkiin kyselyihin aina ihan mielelläni. Varsinkin jos niihin ei oo pakko esim omaa meili osotetta työntää ja jos pystyy estämään suoramarkkinoinnin. Ja myös feedbackkia annan aina mielelläni. Koska faktaahan on se, että jos ei palautetta anna (risuja ja ruusuja) niin eihän silloin asiatkaan mene koskaan parempaan suuntaan.

*hymy*

--
Life is full of choises.

SyndroDome

#34017 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 8.11.2007 08:27:
Sain juuri vastauksen pitkään mieltä askarruttaneeseen terveyttä koskevaan asiaan. Ja vastaus oli mieluinen.*hihu*

? *hih* *täh* ?

--
Life is full of choises.

-Kerttu-

#34018 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Perjantai! *ökkö**sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MiMoSa

#34019 • • MiMoSa
Perjantai!!!!*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*