päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,865 views

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#34021 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Perjantai , palkkis ja olo on huomattavasti paranemaan päin lallaa laaaa *nuotti*
+mukavaa ohjelmaa tiedossa vklopuksi ei tarvi ankeilla ja tylsistyä yksinään *hihu*
pari päivää niin pääsee varmaan jo treenaamaankin taas!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

aurinko

Posts: 895

#34022 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tänään menee melkeinpä koko päivä elokuvissa :) Kiitos parhaimpien työkaverien ikinä!

--> Kohta siis Helsinkiin :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Jocular

Posts: 1,359

#34023 • • Jocular Janni
Tampereen pomolta kiitosta maanantain nettivahinkojen suur-aherruksesta Mariannesuklaalevyn muodossa *slurps* koko aamun tehny mieli jotain hyvää ja kutsuun vastattiin *hymy*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

UnityF

Posts: 15,721

#34024 • • UnityF joo just se
10 tummanpunaista ruusua, ihanat aamuonnittelut kullalta ja Kialta *plur*
Kamomilla teetä ja hemmottelua. *sydän*

Tänään on kiva päivä *hihu*
Avatar
#34025 • • Muussika Guest
Jostain syystä tänään on aika kiva fiilis pitkästä aikaa. Sain ton yhen tentin alta veks (vaikken kyllä siihen jaksanut lukeakaan), mullon ollunna ''laatu''seuraa täällä (*pier*), postissa tuli sovituskappaleet mun suunnittelemista vaattehista, kohta näkeen kamusta kaupunkille ja syämään, sit koululle lopputyötä vääntään ja illalla viihteelle.

Mukavaista. *hihu* Jotenkin olo piristynyt.
Sinza

Posts: 2,227

#34026 • • Sinza
Aika kiva huomata, että monien päivän :) liittyy työhön. Mukavaa että porukka oikeesti viihtyy työpaikoissan, tykkää työkavereistaan ja arvostaa yleensäkin sitä että työtä on. Itse voisin yhtyä tähän, ja kehua myös että mulla on nyt duuni missä viihdyn parhaiten koskaan ja tosi kivat työkaverit ja juuri saatiin positiivista palautetta, että lokakuun tulos oli erittäin hyvä, ja firman johto pohtii juuri kuinka meidät palkita siitä *plur*.

Lisäksi on kivaa, että on perjantai *plur* ja oma muru *pihkassa*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Mellu-

Posts: 4,006

#34027 • • Mellu-
Päivän :) nro:1 :Mulle nousee hymy huulille ku nii monella tutulla ja kaverilla/ystävälle menee hyvin ja ovat saaneet elämäniloo takasin ja merkitystä elämälleen sekä ovat iloisia ja onnellisia *iloinen*

Päivän :) nro:2 : Nukuin todela levollisesti koko yön, näin kyllä ihan friikkejä unia mutta se varmaanki johtuu ku oon nii kauan plokannu mun mielikuvitusta kaikin mahdolisin tavoin, ja ku ressi o hellittäny ni se pulpahtaa taas pintaan *hymy*

Päivän :) nro:3: Tänää reenit päivällä ja sit koko ilta aikaa hengata Tonin kanssa ja huomenna is taas sarjapeli (jonka mä oon päättäny et voitetaan perkele)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

hallucinogen

Posts: 8,190

#34028 • • hallucinogen Edain
Opettajan palaute yhdestä ryhmätyöstä mun osuuden kohdalla: "Se kuka on tehnyt tämän osion lienee tiennyt mitä tekee (ainakin minut vakuutti)"

--
pikku-*possu*

Mimir

Posts: 1,366

#34029 • • Edited Mimir Rouva Yninä
Sain tänä aamuna niin kivan herätyksen, ettei oo tosikaan *pihkassa*

+edit. Niin joo, pahoinpitelin tosin toista vahingossa samalla. Näkeepä kaikki, että sillä on pirttihirmu kotona *pepsodent*

--
[Wings are growing on her.]

Jutu

Posts: 3,054

#34030 • • Jutu Blondi
Huomenna laivalle *pepsodent*. Pääsee taas nauraa ukolle kun se varmaan sammuu jo kymmeneltä :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lunake

Posts: 800

#34031 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
On kyl jo eilisen..

Joku poika laitto vahingossa mulle viestiä. Siinä sit päiviteltiin, et miten nimet on päätynyt luuriin ku kumpikaan ei muista (googletin jopa poitsun ja foto löyty mut ei naama näyttänyt tutulta *nauru*). Kysyin sit pokkana, et noh, onkos herra sinkku & hetero ja nyt on sit ens vkolle sokkotreffit. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34032 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Sain ahdistavan kouluhomman tehtyy ja nyt on perjantaifiilis ja onnistunut olo *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

mariq

Posts: 2,154

#34033 • • mariq
Aika perjantai fiilis ja jotenkii leikkisä olo *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KiimanenKurre

Posts: 791

#34034 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kaverillta lähetetty maili : /// Uuden EU-direktiivin mukaan miehen sukupuolielimen koko luokitellaan seuraavasti:"pieni" , "keskikokoinen", "suuri" , "herranjestas" ja "saako tätä valkoisena"./// ***Sanoja joita on vaikea lausua jurrissa: - suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani Hyvin vaikea lausua: - sprinkleri, spesialistipsygolog i, objektiviteettiperi aate Mahdotonta lausua: - ei kiitos, en halua seksiä, ei enää viinaa, en osaa laulaa.***

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

a-j

Posts: 785

#34035 • • a-j
on vaan ollu jotenkin, hyvä päivä :)

illalla vielä sosiaalista elämää o/

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

alphamagic

Posts: 3,628

#34036 • • alphamagic
Ihan huippuu, palkkapäivä ja olin viettää laatuaikaa kaupungilla <3
Just tulin kotiin, laitoin Aavikon soimaan ja pizzan uuniin, kohta suihkuun sit uutta vermettä päälle, likööriä jäillä ja rauhallista etkoilua yksikseni ennen virallisia etkoja :)
Ansaittua hemmottelua rankan duuniviikon jälkeen! Nautiskellen kaikesta pienestä ja omasta rauhasta <3
Ja sit Mamaan terkuttaa tutut ja sheikkaa bootya :P

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

pirpeli

Posts: 5,533

#34037 • • pirpeli

alphamagic, 9.11.2007 17:23:
Ihan huippuu, palkkapäivä ja olin viettää laatuaikaa kaupungilla <3
Just tulin kotiin, laitoin Aavikon soimaan ja pizzan uuniin, kohta suihkuun sit uutta vermettä päälle, likööriä jäillä ja rauhallista etkoilua yksikseni ennen virallisia etkoja :)
Ansaittua hemmottelua rankan duuniviikon jälkeen! Nautiskellen kaikesta pienestä ja omasta rauhasta <3
Ja sit Mamaan terkuttaa tutut ja sheikkaa bootya :P



Kuulostaa suorastaan täydelliseltä*sydän*
*hali*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tintti

Posts: 59

#34038 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Jee, noin puolisen vuotta sitten oli viimeksi TÄYSIN VAPAA VIIKONLOPPU ja NYT SE HETKI ON KOITTANUT jälleen! Ei muuta kuin Sandels-tölkki auki ja omatekoiset hampurilaiset kokkailun alle, pihviä paistumaan & jytkettä soimaan taustalle. Rentoa..rentoa *hihu*
KooKie

Posts: 4,338

#34039 • • KooKie aka. Petress Pan
Alanpa paistamaan pipareita tässä... Ilta pyhitetty pikkuveikkojen kanssa sohvaperunoimiseen pizzan, sipsien ja namujen voimalla.

Huomenna duunin pikkujoulut: Ilmasta viinaa, paskanaamoja, saunomista ja karaokea!

Oon myös näkemässä kolmea ystävääni tänä viikonloppuna. Voisi sitä aikaa riittää enemmänkin, mutta you gotta work with what you have. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ober

Posts: 587

#34040 • • Edited Ober Dog shit taco

KooKie, 9.11.2007 18:51:
Alanpa paistamaan pipareita tässä...


Riittäiskö susta mulle ja mun kavereillekkin piparia? :)
edit. olipa paska läppä:DD