päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,124,363 views

UnityF

#31661 • • UnityF joo just se

Jone, 18.8.2007 08:35:
Hävisin eilen enää 5 kuulaa. *joo*

*hihu* Mä oon pelannu marmorikuulilla kreikassa koko pienen ikäni, niitä oli vaikka minkälaisia kuulia halvempia ja kalliimpia/siisteimmän näköisiä *joo* (mun lemppari kuulat on bensan värisiä eli moniväriset) *hih*
Tuli vain mielee onko suomessakin erikokoisia kuulia? & mistä niitä löytyy? ihan marketeista? *ding*

*tahtoo haastaa ukkonsa ja voittaa edes jossain pelissä**pahis*
Jone

#31662 • • Jone Archibald Haddock

UnityF, 18.8.2007 09:47:
*hihu* Mä oon pelannu marmorikuulilla kreikassa koko pienen ikäni, niitä oli vaikka minkälaisia kuulia halvempia ja kalliimpia/siisteimmän näköisiä *joo* (mun lemppari kuulat on bensan värisiä eli moniväriset) *hih*
Tuli vain mielee onko suomessakin erikokoisia kuulia? & mistä niitä löytyy? ihan marketeista? *ding*

*tahtoo haastaa ukkonsa ja voittaa edes jossain pelissä**pahis*

Eri kokoisista en tiedä, mutta joo - kyllä noita löytyy erinäköisiä ja sitä myöten halvempia ja kalliimpia. Tollanen ihan peruspussi (sata läpinäkyvää kuulaa, joista jokaisessa on jotain tiettyä väriä sisällä) maksoi Vuosaaressa lelukaupassa nelisen euroa. Sen lisäksi siellä oli sellaisia vähän hifimpiä tosi hienoja kuulia sata noin kympillä. Joudun varmaan ostamaan sellaisiakin, koska lapsekkaasti mäkin pidän hienoja kuulia kivoina (hitsi et haluisin sellaisia läpinäkyviä, joissa olis pääkalloja ja pikkasen mustaa ja punaista sisällä).

En oo nähnyt noita missään muualla, mutta varmaankin niitä saa mistä tahansa hyvin varustetusta lelukaupasta. *joo*
Jone

#31663 • • Jone Archibald Haddock
Telkkari oli tossa sivussa päällä ja sieltä tuli sellaisen biisin musavideo, jonka esittäjän ja nimen oon halunnut vuosia tietää. Erittäin kivaa - nyt vaan metsästämään toi jostain ja mielellään vinyylillä.

Biisi on muuten:
Room 5 ft. Oliver Cheatham - Make Luv

Sit vois tässä vaikka venailla vielä tunnin ja herättää Kallen. Keravan valkosipulifestivaalit puskevat päälle! *hihu*
Sallakat

#31664 • • Sallakat jungle, baby !
vaikka olo on aika hutera tällä hetkellä, oli eilen loistavat rapujuhlat. Meno yltyi aika hurjaksi jossain vaiheessa (ihmekös jos piti ottaa 5 minuutin välein vodka snapsia *justjoo*), mutta hauska juttu oli se, että kaikki olivat joko tipahtaneet tai lähteneet kotiin puoleen yöhön mennessä *nauru*
kertoo jotain juomingeista.
Shaz

#31665 • • Shaz team Wittupäät
koiranpentu joka seuraa mua jokapaikkaan *sydän*

aijoo, ja nään rakkaimman tänään. *plur*
martina

#31666 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
rocan livesetti. *nauru**jiihaa*
#31667 • • Taika Guest
"kutsuvieras"tilaisuus lintsillä(mm. sponsored by Piltti*nauru*) - pääsi ilmaiseksi laitteisiin kolmen tunnin ajan.

ainoana miinuksena oli se, ettei tälläkään kertaa päästy kirnuun (tekninen vika iski JUURI silloin kun oli meidän vuoro lähteä liikkeelle*igor*) ja jäätelöä tuli syötyä aivan liikaa (pitäähän sitä nyt useampi jäätelö syödä kun kerta ilmaisia ovat..*justjoo**sars*).

ja hetki sitten tuli tekstiviesti ystävältä että oli jo päässyt sairaalasta. selvittiin näillä näkymin pelkällä säikähdyksellä ja antibioottikuurilla *hymy*
Verano

#31668 • • Verano Merituuli
Tullessani aamuyöllä Flowsta kotiin tuli jo ovella vastaan ihana tuoksu. Pienestä gardenian nupusta oli puhjennut täysikokoinen kukka poissaollessani. Ilahdutti.
Hyzenthlay

#31670 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
onnellisesti saikulla :) jospa nyt vähän toipuis, niin kykenis meneen ma kouluun hoitaan kaikkia pakollisia juttuja.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

bite-

#31671 • • bite-
Pitkästä aikaa lauantai vapaana. Vaikka tämä ilta menee normaalisti kotona köllötellessä, niin tuntuu se silti pirskatin hyvältä :)
#31672 • • Fuzzy Guest
Voi pyhä vittu! *hikoil* herättäkää mut NYT if I'm dreaming!!
101pilkkua

#31673 • • 101pilkkua MelkoItsetuhoinenÄäliö
Oon tutustunu kuluneen viikon aikana ihan älyttömän ihaniin ihmisiin, ollu reissussa ja ihastunut yhteen Mieheen...*pihkassa*
Reissun jälkeen oli ihana kotiutua kun koirista näki kuinka ikävä niil oli ollut mammaa. Sit ihan luksusta päästä omaan sänkyyn chillaa ja ottaa vuffet kainaloon... Elämä osaa olla välil ihanaa!*joo*

--
Tyhminkin nainen saa viisaan miehen, mutta tarvitaan todella fiksu nainen selviytymään tyhmästä miehestä.*lmao*

sapeli

#31676 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 18.8.2007 22:37:
Kuntopyörä *hikoil**pepsodent*

Kun asuin Heinolassa me hommattiin meidän kerhohuoneelle kuntopyörä. Oli muuten vähän kivaa ku pistin happy hardcorea soimaan täysiä ja sit koitin pysyä sen rytmissä polkiessani *hikoil* *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#31677 • • opmdevil Guest
Jee! Meikä on kännissä ja tiputin mikserin lattialle...Jee!
#31678 • • Annakins Guest

mayah, 18.8.2007 20:14:
*plur*

just siks.

Just siks et MÄ oon niin ihana ja MUN seura on parasta! Ja osaan uuden däänsmuuvin :D

MÄ VAAN OON PARAS!
Jocular

#31679 • • Jocular Janni
Miehen hajuste. Siis jässys, tommosia ku tulee vastaa ni jalat o hyytelöö *plur* *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

#31680 • • Fuzzy Guest

Jocular, 19.8.2007 02:49:
Miehen hajuste. Siis jässys, tommosia ku tulee vastaa ni jalat o hyytelöö *plur* *nauru*

100% samaa mieltä!!!