alien:
tässä vaiheessa elämääni olen opinnut paljon teistä naisista. Tekin petätte ja paljon...
tosin se mikä tässä maailmassa hiukan ihmetyttää on se et kun
A) mies nussii montaa naista, mikä se on?
B) entä jos nainen jakaa persettänsä useiden miesten kanssa, mikä se on?
Se on kesä ja todiste siitä, että myös naiset tekee virheitä, vaikka niihin rakastuneena saattaisikin pitää niitä niin ihmeellisinä asioina, että ne ei koskaan tekisi samanlaisia virheitä kuin miehet.
Aiheeseen palaten, itselläni on taas vaihteeksi päällä vaihe, jossa pitää tehdä isoja päätöksiä. Viimeksi vastaava tilanne oli kun muutin omaan asuntoon 16-vuotiaana ja aloin luoda itsenäistä elämää. Nyt pitäisi pohtia sitä, että millaisena sitä haluaisi nähdä itsensä tulevaisuudessa. Toivon vaan, että yritteliäisyyttä ja kekseliäisyyttä riittää, koska se on tarpeen tulevaisuuden suunnitelmien kanssa. Täytyy vaan jaksaa yrittää kehittää hyviä toimintamalleja ja uskoa itseensä oman yrityksen johdossa. Tulevaisuudessa näkisin itseni mielelläni itseni herrana, tai jotain. Opiskeluakin olisi syytä jatkaa, mutta nyt en vaan ole ihan varma, että sopiiko mun opiskelema ala parhaalla tavalla siihen, mitä haluan tulevaisuudelta, mutta eiköhän sekin selviä tässä lähitulevaisuudessa.
Tietysti, olisihan se mukavaa, jos tän elämän vaiheen jälkeen mukana olisi joku älykäs ja kaunis nainen, jonka kanssa voisi luoda yhteistä elämää. Jotenkin toi on vaan vaikeempi ku yrityksen perustaminen (ura) tai opiskelu. Siihen liittyy jotain kummallisia sattumanvaraisuuksia. Tapaamisen suhteen jne. Vai oonkohan mä vaan siirappiromantikko, kun uskon siihen, että ihastuminen/rakastuminen on aina joku sattumanvarainen tapahtuma? En tiedä. Ainakin mua ihmetyttäisi, mikäli koko juttu perustuisikin sille, että sitä kun näkee jonkun tytön, niin noppien heittelyn sijasta, sitä pitäisikin vaan määrätietoisesti pyrkiä juttelemaan. Noh, ei olisi eka kerta kun jotkut asiat ihmetyttää :)
Sellaista tänään, jotakin muuta ehkä huomenna...