Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):
14, 15 ja 16 - sit mä hajosin. Ei tämmöstä kollektiivistä rytmitystä saa ku unissaan. Loistavaa koomista ajoitusta ja hiljaista nyökkäilyä, pääs heti ineen läppään, kiitos rakkaat <3
Sori.. kait mä nyt suutun, koska noi pari tyyppiä on nyt monta vuotta väittänyt minusta julkisesti vaikka mitä asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Esim. kun kerron, mitä joku yrityshautomon konsultti on minulle lupaillut, että mitäs rahoja voisin yritystoiminnallani saada niin luvattu liikevaihtoluokka on tähän asti ollut 0-200000 € / vuosi, eli se mitä normaali microyritys tekee rahaa vuodessa. Eli liian riskaapelia lähtee vielä edes. Tm:illä liikenteeseen, joten toistaiseksi pysyn ihaan kuulkaas Osuuskunnissa jos mitään ihmettä ei tapahdu. Ja tässäkin erinäiset nimimerkit väittää sitten vastaan, että muka kokonaan omayritys on kannattevempi kuin maksaa jotain 10-30 % komissiota jokaisesta laskusta ja ei mitään silloin kun laskutusta ei ole jollekkin valmiille osuuskunnalle, jossa on valmiskirjanpito, yms.
Ärsyytävää sitten se, että näistä puheita sitten tietyt nimimerkit tietenkin kääntä puheeni, että olen muka väittänyt tienaavani miljoonia ja alkaa väittä hulluksi eli bipolaariseksi. Ja mitään ei uskota kun yritän korjata asioita selittelemällä.
Myöskään teillä ei paljon huumorintajua tunnu olevan jos olen vitsillä puhunut jotain suurin ja villen kautta räväköin puhein.
Pahoittelen jos alan asiasta pikkuhiljaa suuttua ja siitäkin, että minulle on tullut haittaa siitä, että kun olen puhunut mun normaalista viattomasta kaveeraamisesta vastakkaisen sukupuolen kanssa baareiss yms. Luulette vain näitä pillujutuiksi ja mä sitten lähden tyhmyyttäni juttuun tietenkin mukaan ja huonosti sitten jutussa käy. Oikeita tyttöystäviä minulla on ollut elämässäni vasta 5 kpl mutta naispuolisia kavereita on ollut useita ja en muista enää edes kuinka monta.
Niin ja se muija josta olen puhunut täällä on toistaiseksi vain mun koulukaveri PIRAMK:ista. Ja sitä en ala pokaan tosissaan jos se ei tätä halua.