Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):
Uusi maksaa kaupassa alle 200€ ja huuto.net on täynnä alle satasen olevia. Jotain realismia hintapyyntöön!
Saa maksaa ja laitaa tarjousta sen mukaan. Ei ne junaliput maksa nyt paljon mitään.
Mutta sinulle kuulumattoman syyn takia en myy kyllä sulle yhtään mitään :D
VINKKI: Mun muija vetää ihan varmaan herneet nenään jos sulle myyn jotain ;) Pidä kato Johannas.. sekun koitti viedä mut mun muijalta.. saatana! Ja onee vaan sulle avioliitosta Johannan kanssa ;) Tämä Johannan touhu minun suhteen tapahtu vuonna 2008-2009 (sinä ja Johanna ette vielä silloin edes seukannu jos en ihan väärässä ole), ja oli aika lähellä, että Johannan takia ei mennyt mun firma konkkaan ;) Mun oikeen muijan tapasin vuonna 2007 keväällä PIRAMK:n tradenomilinjan pääsykokeissa, ja nyt siitä tulee Kauppatieteiden maisteri, joten ei tradenomit enää kelpaa ;) Ja tämä, että ihmiset vittuilee mulle täällä netissä ja monet luulee minusta, että tavoittelen vaan naisilta pillua on tähän koko paskaan liittyvä riita Internetissä ;)
PS: Ekonomin tai kauppateideiden maisterin papereilla tietää, että
huuto.net on huutokauppa missä tarhotaan tahallaan halvalla ja yritetään saada ihmiset huutamaan hinta jossa on KATE ja myydään sille joka eniten suostuu maksamaan ;) Tradenomin papereilla taas tällaista ei osata päätellä eikä ees laskea ;)
VINK VINK #2: K-market Mestarin kassalla ei ole myöskään laskureita asian suhteen ;) Se on tradenomin työpaikka ei Ekonomin eikä kauppatieteiden maisterin ;) Sitäpaitsi K-market Mestarissa en asioi enää kaljaostoksilla koska tossa lähi SIWA:ssa on paremman näkönen myyjärtär kuin Johanna ja se myy mulle kaljaa vähän halvemmalla ;)