Mä oon vähän kateellinen sun Ip osotteiden määrästä. Ehkä sun kannattais mainita se sun Linkedin profiilissa.
306 posts, 16 pages, 202,739 views
Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:
Lähinnä puhun aina vain itsestäni ja siitä mitä teen ja olen itse varma ja aina omaitseni. Mutta ilmeisesti tämä ei teidän kanssa jostain syystä ole oikein koskaan toiminut. Internetissä olen aloittanut keskustelut ihmisten kanssa jo 1995 kun Internet tuli ja kyllä solloinkin esim. Chat-keskustelut oli vähän samaa tasoa siellä toisessa päässä missä minä en asu.
Ja on muuten aika törkeetä käytöstä teidän päästä kun joka ikiseen minun aloittamaan mainokseen tulette aina eritavoilla rähinöimään.
/quote]
Ensinnäkää ketää ei vähempää kiinnosta sun elämänkerrat mitä sä alat kerrasta toisee jauhamaan yhtäkkiä topikis ku topiksi.
Toiseksee, mitä tää topikki mainostaa? Että sulla on peruna ja valoja?
Mitä toi video yrittää mainostaa/ esittää?
Pitäiskö jonku palkata sut ny ton takia keikalle?
Ostaa sun musaa ton takia?
wat...
---
Lähinnä puhun aina vain itsestäni ja siitä mitä teen ja olen itse varma ja aina omaitseni. Mutta ilmeisesti tämä ei teidän kanssa jostain syystä ole oikein koskaan toiminut. Internetissä olen aloittanut keskustelut ihmisten kanssa jo 1995 kun Internet tuli ja kyllä solloinkin esim. Chat-keskustelut oli vähän samaa tasoa siellä toisessa päässä missä minä en asu.
Ja on muuten aika törkeetä käytöstä teidän päästä kun joka ikiseen minun aloittamaan mainokseen tulette aina eritavoilla rähinöimään.
/quote]
Ensinnäkää ketää ei vähempää kiinnosta sun elämänkerrat mitä sä alat kerrasta toisee jauhamaan yhtäkkiä topikis ku topiksi.
wat...
---
---
/quote]
wat...
---
Heh, video mainostaa minun musiikkia. Siihen oli vain linkki tämän topikin alussa ja asiasta lyhyt info.
Linkit musiikiin, että mistä ne voi ostaa on taas itse videon kuvaustekstissä siellä videon alla.
Video on pois sinut elämsätä vain maksimissa 19 minuuttia jonka olet jo moneen kertaan tuhlannut väittämällä tämän topikin alle vaikka mitä. Etkä myöskään vastaa esitettyihin kysymyksiin. Ärsytät minua tahallaan ja niin edespäin.
Nyt on taas turhan takia jauhettu vaikka mitä skeidaa molemmin puolisesti.
Älä koskaan vaan koskaan sano, että ketään ei kiinnosta. Siinä et ole oikeassa. Sillä annat vain itsestäsi kuvan, että kuvittelet tässä miljardien ihmisten yhteiskunnassa, että koko yhteiskunta on sun kanssa samaa miltä kanssasi ja myös että koko maailma on vain sinua varten.
Kyllä se ruoho on nyt vihreämpää täällä päässä kuin siellä sinun pääsä. Mutta tämä ei kyllä minua voisi vähempää kiinnosta.
Mutta ei se mitään, kyllä minä käyttydyin aikani kouluelämässä kuten sinä täällä ja sain monta kertaa kunolla turpaan. Olin pelkän konemusiikin kuuntelija silloin kuten sinä. Tämäkin olen jo kertonut.
Mulle riittää nyt tämä koko hullun mylly vähäksi aikaa.
Vanhoja nikkejä en enää saa toimimaan koska generoin niihin pitkän salasanat random-generaatorilla, enkä kirjoittanut uutta uutta salasanaa muistiin mihinkään ja sitten vaihdoin tunnuksen email-osoitteen muotoon [email protected] ja painoin tallenna. Ja kirjauduin sitten ulos.
Et T3k myöskään ole ihan perillä asioista, koska olet nyt vain uusi tyyppi joka ei ole lukenut IRC:stä ja muualta Internetistä historiaani missä ihmiset ovat aina minusta jotain väittäneet tai väittäneet miten asiat ovat maailmassa.
Yritän vain korjailla ihmisten väärinkäsityksiä ja palauttaa ne maanpinnalle väitösten ostalta, jotka eivät pidä alkuunkaan paikkaansa.
Niin erinäisillä anonyymi-foorumeilla on meno ihan sammaista johtuen keskustelu-kumppaneista.
Toisilla foorumeille taas ei ja näissä foorumeissa on samallaisia ihmisiä kuten minä ja nämä eivät ole anonyymifoorumeita ja niissä kirjoittaa kaikki omalla henkilönimelään ja niiden työ- ja kolutushistoria on heidän profiileissan jotka voidaan tarkistaa. Linkedinissä on siis näitä foorumeita loputtomiin. Nätä ihimisiä ei kiinnosto puhua mistään muusta kuin työelämästä ja/tai kouluelämästä.
Foorumit mitä olen markkinointiin käyttänyt paljonkin historiassani ovat minulle vain vääriä foorumeita tähän tarkoitukseen.
Ettekä te osaa kyllä asiallisesti antaa palautetta, koska puhutte lähinnä mielikuvilla joista on erilaisia mielipiteitä ja niitä on yhtäpaljon kuin maailmassa on ihmisiä. Ne joita reaalielämässä tunnen oikeesti teikäläisistä niin niillä kaikilla on ADHD ja/tai Aspergerin oireyhtymä.
Ihan miten vaan. Mulla ei ole yksinkertaisesti aikaa rueta kirjoittamaan paremmin, koska siihen menisi vähän liika aikaa. Enkä jaksa asentaa minun Firefoxiin Suomen-kielistä Oikolukua enkä oikein tähän tarkoitukseen viitsisi MS Office Wordiakaan aina avata.
Olen kohta 36 joten mulla on erinäisistä asioista elämänkokemusta, työkokemusta, koulukokemusta ja korkean tason koulutus. Tästä syystä en paljon usko mitään mitä yritätte sanoa.
---
Esm. Jos sä tahdot että jengi antaa sulle rakentavaa palautetta tästä videosta. Suosittelen näkemään vähän vaivaa sen eteen. Fixaa kuvanlaatu, fixaa audio. Tee pari testikuvausta että varmasti on julkaisukelpoista materiaalia. Katso se video pariin kertaan itse, editoi sitä jne.
Älä tunge intternettiin selkeästi keskeneräistä tai juosten kustua materiaalia odottaen positiivista palautetta. Interwebsistä ei armoa heru.
Tradenomi ei ole ainoa tutkintoni. Linkedin-profiilissani lukee, että kaksikertaa olen opiskellut koulussa nimeltä University of Tampere. Tarkennuksen vuoksi siellä sitten Avoimessa Yliopistossa.
Musiikin laadussa on paljon muutakin kuin se millä mikrofonilla se on nauhoitettu ja missä tiedostomuodossa. Esimerkiksi sisältö.
Beatportissa ja näillä videoilla yrität nyt myydä jotain suhinaa jota ei ole edes normalisoitu. Se vaikuttaa siltä että musiikintuotannon alkeetkin on vielä ihan hakusessa. Tämän tyylisiin asioihin viittasin tuolla aikaisemmalla kommentillani, että pitäisi panostaa aikansa musiikintuottamisen opetteluun ennemmin kuin siihen että esittää jotain levylafkan pomoa internetissä.
Siis jos haluaa saada jotain aikaiseksikin joskus.
Näin ollen korkeimmaksi meriitiksesi jää ammattikorkeakoulu kuten sanoin. Maksullisessa avoimessa yliopistossa opiskellaan lähinnä silloin jos ei päästä tavalliseen yliopistoon sisään. Ei siis kovin suuri ylpeyden aihe.
Te ette vaan pysy mun jutuissa ihan mukana.
---
Musiikkini on kyllä Normalisoitu. Siihen minulla on Adobe Audition ja Maschine (siis se ohjelmito mikä laitteen mukana tulee). Parempia minulla ei ole toistaiseksi.
---
Te ette vaan pysy mun jutuissa ihan mukana.
---
Tässä sä oot kyllä aivan oikees.
---
---
Musiikkini on kyllä Normalisoitu. Siihen minulla on Adobe Audition ja Maschine (siis se ohjelmito mikä laitteen mukana tulee). Parempia minulla ei ole toistaiseksi.
---
Eikä ole. Sen kuulee ja jopa näkee tuolta Beatportista.
Ja se on vain yksi monista asioista jotka noissa biiseissä on perustavanlaatuisesti pielessä, mutta en ala ruotimaan niitä yksityiskohtaisesti koska 1) opit paremmin tutoriaalivideoista, 2) en ole ammattilainen itsekään, ja 3) oot ihan vitun huono ottamaan vastaan yhtään minkäänlaista palautetta, joten palautteen antaminen kenelle tahansa muulle on palkitsevampaa.
Sun pitää ensin opetella tekemään musiikkia. Kaikki myynti- ja levylafkapelleilyt tulee vasta sen jälkeen. Musiikin tekemisen opetteluun ei ole mitään oikotietä, se pitää vaan opiskella itse. Ellet sit halua palkata jonkun tekemään biisit sun puolesta. Muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole olemassa. Asia ei siitä muutu vaikka kirjottaisit forumille 100 sivua henkilökohtaisia epäolennaisuuksia.
i4ware Softwarea eikä i4ware Recordsia voi enää lopettaa tai ajaa konkurssiin. Js kyllä i4ware Software aika paljon tekee rahaa jo valmiiksi. Siksi minulla on erinäisiin asioihin varaa.
[#30] kirjoitettu: 28.8.2013 12:25
Tämä ei ollut trolli. Olin tosissani, koska oli tilillä 0 € ja tuli tekstiviestimuistutus, että minulla on yksi 76 € lasku erääntynyt just tänään.
---
---
Kukaan ei ole seppä syntyessään ja jostain pitää aloittaa. Normalisoinnit on tehty Maschinen automaattitoiminnoilla ja samallaiset on myös Adobe Auditionissa mutta siinä on vähän enemmän rasteja ja muuttujia joita voi laittaa Normalisointiin ja sitten vain käynnistää Normalisointi.
Beatportin ääniraita näkymä ei ole ihan sitä tasoa mitä se on esim. Adobe Auditionissa.
Olen näitä hommia tehnyt jo lähtien vuosista joista osa on teistä ollut vasta 0-16-vuotias.
Yritystoiminta olen tehnyt jo vuodesta 2004 ja tätä ennen tein freelancerina mm. kotisivuja itselleni, kavereille ja sukulaisille.
Työtodistus mappiani ette olen nähnyt ja siellä on todistuksia muovitaskuissa niin paljon että työn antajatkaan eivät niitä kaikkia sieltä löydä ja siellä on minun kaikki koulutodistuksetekin muovitaskuissa ja niitäkään ei kukaan voi kaikia sieltä löytää jos en niitä sieltä itse työn antajille kaiva ja vaikka kaivaisinin niin eivitä ne niitä kaikkia jaksa lukea. Ks. mappiin ei mitään enää mahdu ja todistukset pursuaa sieltä jo ulos.
i4ware Softwarea eikä i4ware Recordsia voi enää lopettaa tai ajaa konkurssiin. Js kyllä i4ware Software aika paljon tekee rahaa jo valmiiksi. Siksi minulla on erinäisiin asioihin varaa.
Yritysmuoto on toistaiseksi Osuuskunta. Mutta nykyinen ottaa sitten välistä vähän enemmän kuin Eezy Osk. Tm:itä en perusta koska sitten minulta katkea eläke hyvin nopeasti ja siihen en voi provisiopalkalla lähteä. Oy:ssä voin provisiolla toimia menettämättä eläkettä. Vuoden 2014 alusta minulle tulee kokenut CEO ja CFO ja Yksityis-sijoitaja ja Enkeli-sijoittaja. Itse pidän tittelin jonain muuna kuin CEO, CTO, tai CFO.
---
Toistan: Sinun on ensin opeteltava tekemään musiikkia. Asia ei siitä muutu vaikka kirjottaisit forumille 100 sivua henkilökohtaisia epäolennaisuuksia.