Aloittelevan DJ:n setti

27 posts, 2 pages, 23,632 views

Overdrive

Posts: 15

#1 • • Overdrive
Morjensta pöytään!

Nyt olisi neuvoille kysyntää! Olen hauskellut DJ-kontrolleria jo hetken. Kontrollerin tulisi olla nimenomaan mahdollisimman helppokäyttöinen/aloittelijaystävällinen. Lopputulemana olen ajatellut hankkia joko Geminin FirstMix USB-MIDI tai i/O-kontrollerin.

Nyt kysyisinkin kannattaako tuosta toisesta maksaa melkein tuplahinta, jos ihan kellarissasoittelutasolla meinaa lähteä vääntämään? Tuossa linkki Electronic Starin sivustoon, jossa molemmat kontrollerit vasemmassa yläkulmassa allekkain.. http://www.electronic-star.fi/Digitaaliset-DJ-kontrollerit_c56.htm

Ps. Jos ehdottomasti olette sitä mieltä, että kumpikin vaihtoehto on ihan jostain sieltä, niin kuulisin sen myöskin mieluummin nyt kuin vasta sen jälkeen kun olen jo laitteet shoppaillut. Jos näin, niin mitä suosittelet?
eugina

Posts: 898

#2 • • eugina YleX tt-i *sydän*
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=71772;sivu=6 hieman hiljasta viime aikoina, mut hyviä vinkkejä kuitenki.

Heitä muutama satku lisää kassaan niin saat selvästi paremmat pelit..

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Outrider

Posts: 44

#3 • • Edited Outrider
Ainakin molemmista laitteista uupuu kanavakohtaiset liu'ut. Noissa on lisäksi vain kaksikaistainen eq (bass, treble) dj-laitteista yleensä löytyvän kolmekaistaisen (bass, mid, high) sijaan. Pitch-säätö puuttuu halvemmasta myös, joten manuaalisen beatmatchauksen opettelu ei onnistu. Kalliimmassa se on potikalla toteutettu yleisemmän liu'un sijaan.

Kalliimmassa versiossa on äänikortti, jolloin saat kuulokkeet kiinni suoraan laitteeseen ja kaiuttimet ovat sitten tietokoneessa kiinni. Halvemman kanssa joutuu jakamaan tietokoneen äänet kahdeksi mono-signaaliksi tai käyttämään kahta äänikorttia.

Itse ehkä sijoittaisin hiukan lisää ja ostaisin esim http://www.thomann.de/fi/numark_mixtrack_pro_ii_b_stock.htm. Tuosta ainakin löytyy mainitsemani Gemineistä puuttuvat ominaisuudet. Käytettyjen markkinoita kannattaa myös tarkkailla (täällä tai esim muusikoiden.net).
Difficult

Posts: 45

#4 • • Difficult
Kannattaa ensin päättää softa jolla soitat ja vasta sitten rauta siihen.
Jos Traktoriin päädyt ja budjetti antaa myöden, s4 on tällä hetkellä maailmanlaajuisessa tarjouksessa.
Jos nyt ostat hyvän vehkeen ja huomaatkin että tämä ei ole sun juttu, laadukkaampi kontrolleri on helppo myydä hyvällä hinnalla eteenpäin. Myöskin jos huomaat että tämä onkin sun juttu, sun ei tarvi heti olla ostamassa sitä parempaa vehjettä. Rahaa säästyy molemmissa tapauksissa.
T3k

Posts: 1,221

#5 • • Edited T3k semmonen

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:

Kannattaa ensin päättää softa jolla soitat ja vasta sitten rauta siihen.
Jos Traktoriin päädyt ja budjetti antaa myöden, s4 on tällä hetkellä maailmanlaajuisessa tarjouksessa.
Jos nyt ostat hyvän vehkeen ja huomaatkin että tämä ei ole sun juttu, laadukkaampi kontrolleri on helppo myydä hyvällä hinnalla eteenpäin. Myöskin jos huomaat että tämä onkin sun juttu, sun ei tarvi heti olla ostamassa sitä parempaa vehjettä. Rahaa säästyy molemmissa tapauksissa.



Niin näyttääs tuo s2:nki olevan. Senku laittaa ni tietää et ei jää hommat vehkeestä kii, saa softan samas paketis ja sitte jossei nappaakkaa ni varmasti saa tuon pois myytyä.

S4 kumminki pari satkua kalliimpi ja ilmeesesti melko budjetilla ollaa menos. (nelosessa toki kyl siis softa kanssa mukana ja hyvä peli sekin, dont get me wrong)
Difficult

Posts: 45

#6 • • Difficult
Jep, näinhän se näyttäis olevan. S2 kuitenkin muuten sama mutta kahdella kanavalla eikä sitä ole mahdollista käyttää pelkkänä mikserinä kuten s4:sta. Mutta jos aikoo vaan softalla soittaa niin sillä ei ole mitään väliä.
Varmaan Native-Instrumentsilta tulossa kummastakin mk2. Näyttäis alennus olevan voimassa "niin kauan kuin tavaraa riittää".
m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life
Ite ostin pari vuotta sitte S2:sen ja erinomainen pelihän se on. Nyt vaan on pikkuhiljaa alkanu kaipaamaan nelikanavaista, joten jos ois ollu kaukaa fiksu ni ois ostanu alunperinkin S4:sen. Harmi vaan et silloin hintaero oli yli 300, nykyisen satasen sijaan. Mitä tästä opimme? Osta niin hyvä ja mahdollisimman monipuolinen kontrolleri heti alkuun ku pystyt.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

RiD

Posts: 2,817

#8 • • Edited RiD Nukemi
Terve,

Gemini on mielestäni merkkinä hieman kyseenalainen. Gemini ei ole saanut vielä oikeen jalansijaa controllerimarkkinoilla.

Ittellä on Native instruments Kontrol S2+F1 ja kohtapuoleen hankintaan menee Ni X1mk2.

Voin sydämmellisesti suositella S2:aa, ja NI pudotti juuri hintaakin noin 20%. Hintaa tais olla nyt 400€ (ihan järkyttävän hyvä hinta)

Tai, jos budjettiratkasua haet, mixtrack pro 2. Mutta, mieluummin itse säästäisin sen n. 200€ lisää ja ostaisin S2:n. Mixtrack Pro:n build quality ei ole parasta mahdollista, ja itse en ainakaan pitänyt potikoiden/nappien yleislaadusta, tuntuvat kovin halvoilta.

S2 on siitä myös hyvä että yhden lisäpalikan (X1) ostamalla, voit käytännössä kompensoida sitä että et ostanut 4kanavaista S4:sta kertaheitolla.

S2+X1Mk2 > S4 mun mielestä. Hintaa molemmilla seteillä about saman verran.

S2+X1mk2 = ~600€
S4 = ~600€

Tästä S2+X1 kokonaisuudesta ei puutu muuta kun dekkien C & D equt, ja ne voi kohtalaisen helposti mapata noihin X1:n FX nappeihin jos siltä tuntuu. Kivana lisänä X1Mk2:ssa on touch strip jolla voi controlloida looppeja ja efektejä. Looppicontrollit tuntuivat tosi näppäriltä tuon touchstripin kanssa. Moni puhuu touchstrippiä vastaan, mutta itse ainakin arvosteluista lueskellut että kyseessä on ihan toimiva konsepti, ja odotan innolla että pääsen itse testailemaan.

Kontrol S2:n parhaat puolet:
Sisäänrakennettu äänikortti
Traktor Pro Softa tulee paketin mukana

S2 paketille ei tällä hetkellä juurikaan ole markkinoilla kilpailijaa tuon hinnanpudotuksen jälkeen. Sen verran kova kokonaisuus hyvään hintaan.

--
*super* *possu*

T3k

Posts: 1,221

#9 • • T3k semmonen
Ainoo syy miks vaihtasin ite kakkosen nelosee on se et sais synkattua kaks nelkkua yhtee b2b settei varte. muute oon pärjänny valla hyvi kakosella.

Mää vähä epäilen et uuden soittajan tartte eka murehtii et saako neljä kanavaa päälletyste. S2:n kans menee varmasti perusteiden opettelu vallan mainiosti ja kestää varmasti paremmin ku nuo halpikset. nimim. pari halpiscontrolleria paskoneena ja sitten kerralla s2:een sijoittaneena

kakkonenki taittuu vallan kivasti vaik mihi ku vaa hakee vähä monipuolisempia mappauksia vakiomapin tilalle :)
RiD

Posts: 2,817

#10 • • Edited RiD Nukemi
Samaa mieltä.

Itse ostin tuon vestax typhoonin alkuun, ja kaduin sitä heti. 6kk myöhemmin heitin typhoonin pilkkahintaan kaverilla jotta pääsen eroon ja ostin S2:n.

Ei ole kaduttanut pennin jeniä. Parhaimpia hankintoja mitä olen tehnyt, vaikka hinta olikin paljon korkeampi mitä tällä hetkellä.


S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

Tosin, ennen kun tuohon pisteeseen pääsee, kantsii opetella ne controllerin perustoiminnot todella hyvin.

S2:n kanssa riittää hommaa. Traktor on hyvin monipuolinen softa, josta löytyy featurea featuren perään. Välistä jopa vähän liikaakin.

S2 on tosi hyvä peli alottelijalle ja hieman kokeneemmallekkin DJ:lle. Suosittelen kovasti!

--
*super* *possu*

T3k

Posts: 1,221

#11 • • T3k semmonen
Yks validi kysymys tähä kohtaa, onkos topikin aloittajalla sitte tää tietokoneen puoli ns. kondiksessa? nimittäi jos siel ei o vehje kohillaa ja tulee pätkimist sen takii ni voi mennä nopeesti maku soittohommista :)
T3k

Posts: 1,221

#12 • • T3k semmonen

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:

Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.



Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
RiD

Posts: 2,817

#13 • • RiD Nukemi

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:


---
Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

---


Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)



Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.

--
*super* *possu*

T3k

Posts: 1,221

#14 • • T3k semmonen

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:


---

---
Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

---


Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
---


Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.



itellä kans ostoslistalla F1. ilmeisesti melko simppeliä heittää mappaukset f1:lle traktorii, vaik samalla ois S2:lla vaik just toi beubryten mappi?
eli toimivat yhtee omilla mapeillaa niinku ajattelis? :)
RiD

Posts: 2,817

#15 • • Edited RiD Nukemi

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:


---

---

---
Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

---


Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
---


Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.
---


itellä kans ostoslistalla F1. ilmeisesti melko simppeliä heittää mappaukset f1:lle traktorii, vaik samalla ois S2:lla vaik just toi beubryten mappi?
eli toimivat yhtee omilla mapeillaa niinku ajattelis? :)



En ainakaan itse saanut toimimaan molempia samaan aikaan, koska molemmat mappingit pyörittävät eri efektipresettejä. Plus, lisäksi tuo "iso import" ei kai toimi kun 1 mappingiin kerralla. Nuo kokonaiset mapping presetit ei oikein toimi jos niitä ei lataa 100% oikein ison import nappulan kautta.

Yleensä jos koittaa laittaa 2 isompaa mappingia päällekkäin, traktoriparka menee ihan sekasin jos pistää molemmat mappingit yhtä aikaan, yleensä siinä käy niin että, viimeisemmäksi ladatun mappingin presetit ovat käytössä, ja samalla traktorissa on kauhea määrä efektikonflikteja ja yhtäkkiä kaikki lopettaa toimimasta.

F1 on ihan loistovehje, itse tallennellut ainakin suuret määrät looppeja remix setteihin, ja samalla tehnyt sellasia remix settejä mihin on vaan pätkitty 32barin pätkiä biiseistä joita voi soitella keskenään. Voin käytännössä nauhoitella 16 biisin mixauksia 1 remix settiin ja tehdä kaikenlaisia mielenkiintosia mixauksia jo niillä pelkästään. F1:ssä ei ole omia Eq:ta C&D dekeille, mutta niillä filttereillä ja volume slidereillä pitäisi pärjätä ihan ok jos soittelee looppeja ja one shotteja.

Tämän takia itse aion hankkia tuon X1:n, jotta voin tehdä siitä efekticontrollerin, eikä tarvitse valjastaa itse S2:aa tai F1 siihen hommaan ollenkaan. Nuo valmiit mappingit on ihan kivoja mutta välillä niistä kyllä saa enemmän ongelmia aikaiseksi kuin hyötyä :) Esm. F1 tekken mappingin kanssa menee välillä sormet sekaisin kun vaihtelee sivulta toiselle ja koittaa laittaa efektjä F1:n kautta soiviin looppeihin.

--
*super* *possu*

T3k

Posts: 1,221

#16 • • T3k semmonen

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:


---

---

---

---
Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

---


Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
---


Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.
---


itellä kans ostoslistalla F1. ilmeisesti melko simppeliä heittää mappaukset f1:lle traktorii, vaik samalla ois S2:lla vaik just toi beubryten mappi?
eli toimivat yhtee omilla mapeillaa niinku ajattelis? :)
---


En ainakaan itse saanut toimimaan molempia samaan aikaan, koska molemmat mappingit pyörittävät eri efektipresettejä. Plus, lisäksi tuo "iso import" ei kai toimi kun 1 mappingiin kerralla. Nuo kokonaiset mapping presetit ei oikein toimi jos niitä ei lataa 100% oikein ison import nappulan kautta.

Yleensä jos koittaa laittaa 2 isompaa mappingia kerrallaan , traktoriparka menee ihan sekasin jos pistää molemmat, yleensä käy niin että viimeisemmäksi ladatun presetit käytössä, ja kauhea määrä efektikonflikteja mappingeissä ja sitten yhtäkkiä ei toimi mikään.

F1 on ihan loistovehje, itse tallennellut ainakin suuret määrät looppeja remix setteihin, ja samalla tehnyt sellasia remix settejä mihin on vaan pätkitty 32barin pätkiä biiseistä joita voi soitella keskenään. Voin käytännössä nauhoitella 16 biisin mixauksia 1 remix settiin ja tehdä kaikenlaisia mielenkiintosia mixauksia jo niillä pelkästään. F1:ssä ei ole omia Eq:ta C&D dekeille, mutta niillä filttereillä ja volume slidereillä pitäisi pärjätä ihan ok jos soittelee looppeja ja one shotteja.

Tämän takia itse aion hankkia tuon X1:n, jotta voin tehdä siitä efekticontrollerin, eikä tarvitse valjastaa itse S2:aa tai F1 siihen hommaan ollenkaan. Nuo valmiit mappingit on ihan kivoja mutta välillä niistä kyllä saa enemmän ongelmia aikaiseksi kuin hyötyä :) Esm. F1 tekken mappingin kanssa menee välillä sormet sekaisin kun vaihtelee sivulta toiselle ja koittaa laittaa efektjä F1:n kautta soiviin looppeihin.



Okkei :) ite just ajattelin enemmän f1:stä just efektipädiksi mistä sais ampuu vaa napilla efuja :)
Tietääpä mihi o lähdös jos ton laittaa, ite en va o jaksanu opetella mappausta ite. beaubrytes vaan on monta pikkukikkaa just esim browsailun puolella mistä ei mielellää luopuis jos f1:n laittaa ja sille mappia etsii :)
RiD

Posts: 2,817

#17 • • RiD Nukemi

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:


---

---

---

---

---
Samaa mieltä.

S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.

---


Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
---


Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.
---


itellä kans ostoslistalla F1. ilmeisesti melko simppeliä heittää mappaukset f1:lle traktorii, vaik samalla ois S2:lla vaik just toi beubryten mappi?
eli toimivat yhtee omilla mapeillaa niinku ajattelis? :)
---


En ainakaan itse saanut toimimaan molempia samaan aikaan, koska molemmat mappingit pyörittävät eri efektipresettejä. Plus, lisäksi tuo "iso import" ei kai toimi kun 1 mappingiin kerralla. Nuo kokonaiset mapping presetit ei oikein toimi jos niitä ei lataa 100% oikein ison import nappulan kautta.

Yleensä jos koittaa laittaa 2 isompaa mappingia kerrallaan , traktoriparka menee ihan sekasin jos pistää molemmat, yleensä käy niin että viimeisemmäksi ladatun presetit käytössä, ja kauhea määrä efektikonflikteja mappingeissä ja sitten yhtäkkiä ei toimi mikään.

F1 on ihan loistovehje, itse tallennellut ainakin suuret määrät looppeja remix setteihin, ja samalla tehnyt sellasia remix settejä mihin on vaan pätkitty 32barin pätkiä biiseistä joita voi soitella keskenään. Voin käytännössä nauhoitella 16 biisin mixauksia 1 remix settiin ja tehdä kaikenlaisia mielenkiintosia mixauksia jo niillä pelkästään. F1:ssä ei ole omia Eq:ta C&D dekeille, mutta niillä filttereillä ja volume slidereillä pitäisi pärjätä ihan ok jos soittelee looppeja ja one shotteja.

Tämän takia itse aion hankkia tuon X1:n, jotta voin tehdä siitä efekticontrollerin, eikä tarvitse valjastaa itse S2:aa tai F1 siihen hommaan ollenkaan. Nuo valmiit mappingit on ihan kivoja mutta välillä niistä kyllä saa enemmän ongelmia aikaiseksi kuin hyötyä :) Esm. F1 tekken mappingin kanssa menee välillä sormet sekaisin kun vaihtelee sivulta toiselle ja koittaa laittaa efektjä F1:n kautta soiviin looppeihin.
---


Okkei :) ite just ajattelin enemmän f1:stä just efektipädiksi mistä sais ampuu vaa napilla efuja :)
Tietääpä mihi o lähdös jos ton laittaa, ite en va o jaksanu opetella mappausta ite. beaubrytes vaan on monta pikkukikkaa just esim browsailun puolella mistä ei mielellää luopuis jos f1:n laittaa ja sille mappia etsii :)



Voi hyvinkin olla että olen väärässä tässä asiassa. Koitin joku aika sitten kovasti googleilla miten noi 2 mappingia sais päällekkäin ja korjailla konflikteja, mutta ei siitä mitään tullut. Luovutin parin päivän jälkeen.

Jos itse tykkäät tehdä mappauksia, en usko että beaubryte S2 mappingin ja omien hieman pienempikaavaisten mappauksien päällekkäisajo toisi ongelmia. Voisit varmaan ihan hyvin bindailla itse tiettyjä efektejä F1:n padeihin ilman ongelmia.

Beaubryten ja Tekken mappauksen konfliktit varmaan johtuvat siitä että molemmat "lukitsevat" nuo efektipankit itselleen, eivätkä anna toisen mappauksen käyttää niitä. esm. Kun F1 antaa tekken mappingin mukaisen komennon S2:lle jossa efektipankit ovat varattu beaubryten mappingille, menee traktorilta pakka ihan sekasin ja efektit yleensä lopettavat toiminnan siihen paikkaan.

Itse en ole ihan hirveästi noita mappauksia kuitenkaan itse tehnyt, joten en ole ehkä se ihan luotettavin tiedonlähde näistä. Varmaankin noilta mappausguruilta löytyy kikat näihin joista itse en tiedä mitään :)

--
*super* *possu*

Difficult

Posts: 45

#18 • • Difficult
Itsehän himassa pyörittelen levyjä kokoonpanolla levarit, mikseri, audio6 & TSP 2.6. Aikaisemmin vedelly ilman softaa. Alkuun en viitsinyt edes ajatella mitään noita hienouksia mitä softasta löytyy, opettelin vaan peruskäytön (beatgridejä en tosin vieläkään..). Nyt vasta alkaa kutkuttamaan noiden lisävehkeiden osto, eka lähinnä x1. Mutta täytyy kyllä sanoa että antaahan toi digitaalinen soitttaminen rajattomasti mahdollisuuksia. Kunhan ketjun aloittaja vaan harjoittelee perusasiat kuten biittimiksaamisen ym. ensin.
RiD

Posts: 2,817

#19 • • RiD Nukemi

Replying to Aloittelevan DJ:n setti:

Itsehän himassa pyörittelen levyjä kokoonpanolla levarit, mikseri, audio6 & TSP 2.6. Aikaisemmin vedelly ilman softaa. Alkuun en viitsinyt edes ajatella mitään noita hienouksia mitä softasta löytyy, opettelin vaan peruskäytön (beatgridejä en tosin vieläkään..). Nyt vasta alkaa kutkuttamaan noiden lisävehkeiden osto, eka lähinnä x1. Mutta täytyy kyllä sanoa että antaahan toi digitaalinen soitttaminen rajattomasti mahdollisuuksia. Kunhan ketjun aloittaja vaan harjoittelee perusasiat kuten biittimiksaamisen ym. ensin.



Samaa mieltä, eka beatmixit, ja kun se on hallussa, keskittyy kaikkeen muuhun. Digitaalisilla vehkeillä voi tehä kaikenlaista kivaa. Vaan mielikuvitus on rajana nykyään!

Beatgrideihin menee tosi paljon aikaa, mutta olen sitä mieltä että jokaisen traktor käyttäjän kannattaisi opetella se kunnolla. Kaikki vaan tuntuu toimivan paremmin jos beatgridit on tiukat ja huolella aseteltu.


Itse opettelin gridit alla olevilla 3 videolla, ja n. 1000 biisiä beatgridaamalla. Voin tehdä saman homman myös puhelimella/ipadilla traktor DJ apilla, ja syncata metadatat drop boxin kautta päätraktoriin. Traktor DJ apilla ei kuitenkaan voi laitella loadmarkereita/fadein/fadeout pointteja, mutta beatgridit ja normaalit cue pointit onnistuu tosi hyvin.

Varsin näppärää väsäillä beatgrideja esm bussissa, ja kaikki tallentuu cloudiin!







--
*super* *possu*

Difficult

Posts: 45

#20 • • Difficult
Joo, kyl se pitäis opetella. Tähän asti ei vaan oo ollu oikein tarvetta kun on vaan vedelly a-b miksausta. Ehkä vähän luuppeja sinne tänne. Täytyy oikein ottaa asiaks tässä joku päivä.
Enempi on aiheuttanut päänvaivaa ton läppärin twiikkaaminen kondikseen. Aika paljon saa wintoosaa säätää että toimii luotettavasti audion toistossa vaikka koneen speksit on ok traktorille.