Replying to Aloittelevan DJ:n setti:
---
---
---
Samaa mieltä.
S2:n löytyy myös hyviä mappauksia Djtechtools.com:sta. Suosittelen ainakin itse tuota beaubryten mappausta, se on varsin näppärä efektikomboin yms muihin.
---
Sama mullaki käytössä, tosi toimiva ja monipuolinen mappaus muutamast pikkubugist huolimatta :)
---
Joop, taitaapi olla suosituin mappaus mitä S2:lle löytyy. Itse käytän sitä aina sillontällöin. Vaihtelen aina Beaubryten S2 mappingin ja tekkenFX F1 mappingin välillä fiiliksen mukaan.
---
itellä kans ostoslistalla F1. ilmeisesti melko simppeliä heittää mappaukset f1:lle traktorii, vaik samalla ois S2:lla vaik just toi beubryten mappi?
eli toimivat yhtee omilla mapeillaa niinku ajattelis? :)
En ainakaan itse saanut toimimaan molempia samaan aikaan, koska molemmat mappingit pyörittävät eri efektipresettejä. Plus, lisäksi tuo "iso import" ei kai toimi kun 1 mappingiin kerralla. Nuo kokonaiset mapping presetit ei oikein toimi jos niitä ei lataa 100% oikein ison import nappulan kautta.
Yleensä jos koittaa laittaa 2 isompaa mappingia päällekkäin, traktoriparka menee ihan sekasin jos pistää molemmat mappingit yhtä aikaan, yleensä siinä käy niin että, viimeisemmäksi ladatun mappingin presetit ovat käytössä, ja samalla traktorissa on kauhea määrä efektikonflikteja ja yhtäkkiä kaikki lopettaa toimimasta.
F1 on ihan loistovehje, itse tallennellut ainakin suuret määrät looppeja remix setteihin, ja samalla tehnyt sellasia remix settejä mihin on vaan pätkitty 32barin pätkiä biiseistä joita voi soitella keskenään. Voin käytännössä nauhoitella 16 biisin mixauksia 1 remix settiin ja tehdä kaikenlaisia mielenkiintosia mixauksia jo niillä pelkästään. F1:ssä ei ole omia Eq:ta C&D dekeille, mutta niillä filttereillä ja volume slidereillä pitäisi pärjätä ihan ok jos soittelee looppeja ja one shotteja.
Tämän takia itse aion hankkia tuon X1:n, jotta voin tehdä siitä efekticontrollerin, eikä tarvitse valjastaa itse S2:aa tai F1 siihen hommaan ollenkaan. Nuo valmiit mappingit on ihan kivoja mutta välillä niistä kyllä saa enemmän ongelmia aikaiseksi kuin hyötyä :) Esm. F1 tekken mappingin kanssa menee välillä sormet sekaisin kun vaihtelee sivulta toiselle ja koittaa laittaa efektjä F1:n kautta soiviin looppeihin.