Mainostamisessa ei mielestäni ole mitään vikaa - eikä mainoksista maksamisessa. Onhan se tietty yksi mahdollisuus itse spammata ihan kaikille mölypilvikavereille yksitellen. Aikaa mene yksi työpäivä ja ja tuloksena 5 seuraajaa ja kolkyt ihmettelevää viestiä facessa. Vaikka olisi kuinka hyvää matskua, niin miten voi tykätä jos ei siitä ole kuullut?
Näkisin itse kuitenkin, että - riippuen mitä haet, niin keikkoja jos toivoo niin kannattaa panostaa tämänkaltaisilla foorumeilla ja messuilla ym. jne. tms. mainostamiseen. Jos taas hakee jotain maailmanlaajuista soittokertaennätystä, niin sitten mainostaminen ja hakukoneoptimointi ja muu "cheettaaminen" käyttöön - ja tarkoin miettii kenelle mainostaa ja miten mainostaa. En itse näe siinä mitään väärää, että haluaa mahdollisimman monen korvaparin musiikkiasi kuulevan. Ja jos siihen suhtautuu niin kunnianhimoisesti, että siihen laittaa rahaa, niin onko se sitten väärin? En tiedä, mutta lähinnä itseä noissa souncloud mainostajissa (click here to get likes) tyypeissä vaivaa se, että heillä on varmaan sitten tietty määrä seuraajia ja/tai tilejä, joilta sitten pistävät näitä viestejä mutta itse ainakaan en saanut mistään tietoa, että minkälaisia ihmisiä nämä ovat - eli esim. ikäryhmää ja musiikkimieltymyksiä (hevarille en lähtisi omaa kamaani mainostamaan ;) Ja nyt seuraa mainos: