Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!

45 posts, 3 pages, 35,090 views

Yanda

Posts: 125

#22 • • Yanda Windwalker

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


Usiia tulee aina mutta lopetetaan tappelu. Koitan pysyä poissa vähän aikaa. Kiitos menneistä vuosista. En silti ole kenenkään kanssa samaa mieltä. Eikä minun tarvitse olla.

Aikojen alusta olette siis väittäneet että en muka menesty. Ja kun alan sitten menestyä ja kuittailla tästä takaisin niin alatte urputtaa että kukaan ei ymmärrä mitä haluan sanoa. Historia on nähtävissä lukuisilla foorumeilla mitsä HOMO PAINA KORTSU MUNASSA TOISTA HOMOA PERSEESEEN REPLY-KUVIA OLETTE TÄNNE POSTAILLUT JA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111



sä et kyllä ole ollut näillä foorumeillä alusta asti. tai sitten olet ollut vain hiljaa.
mikä tää juttu sun menestymisestä oikein on? huonon itsetunnon kohennuttaja?
jeps, ulosannin surkean tason takia jää kyllä moni asia ymmärtämättä.

--
MindDrive

ezzy

Posts: 8,060

#23 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---

Olen käynyt niin montaa koulua, että Äidinkieltä on tullut opiskeltua ja samoin Englentia. Joten sitä osataan ihan tarpeeksi tarvittaessa ja tämä taito kohenee jos joku maksaa mulle Kirjoittamisesta. Ja mites se Juise Leskien sanoikaan?



Valkkaa vaikka tosta mitä halusit tarkoittaa Juicella: https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Juice_Leskisen_kappaleista

Yritä nyt hyväksyä edes se ainoa fakta, ettet osaa kirjoittaa etkä oikolukea kirjoittamaasi tekstiä. Siitä on monta kertaa sanottu, etkä vaan usko, jotta saisit asiasi paremmin perille. Nimimerkin vaihtaminen ei auta mitään. Ottaisit vaan iisisti ja pysyisit aiheessa etkä lähtisi toitottamaan "menestyksestäsi" kokoajan, niin ei tarvis ahdistua muiden reaktioista ja selitellä kaikkea.

Jos ostat faneja ja hehkutat jossakin DJ MAG TOP100 -facebookissa, että "hei mulla meni 2000 fanin hankkimiseen 2sec, pääsenkö listalle?", niin voit kuvitella mikä on ensireaktio täällä päässä.

Ja Soundcloudista vielä, että itse en ole huomannut siellä vielä hirveämmin bottaamista. Hyvä niin, koska tulee käytettyä sitä päälle 10h päivässä lähes pääasiallisena musalähteenä. Youtubessa sen sijaan näyttää liikkuvan jo aika hyvin artisteja promoavia viestejä jokaisessa vähänkin suositussa videossa tyyliin "olen artisti, kuunelkaa mun biisi, oon oikeesti tosi ihku".
domi

Posts: 7,069

#24 • • domi Työn sankari.

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---

Usiia tulee aina mutta lopetetaan tappelu. Koitan pysyä poissa vähän aikaa. Kiitos menneistä vuosista. En silti ole kenenkään kanssa samaa mieltä. Eikä minun tarvitse olla.

Aikojen alusta olette siis väittäneet että en muka menesty. Ja kun alan sitten menestyä ja kuittailla tästä takaisin niin alatte urputtaa että kukaan ei ymmärrä mitä haluan sanoa. Historia on nähtävissä lukuisilla foorumeilla mitsä HOMO PAINA KORTSU MUNASSA TOISTA HOMOA PERSEESEEN REPLY-KUVIA OLETTE TÄNNE POSTAILLUT JA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
---


sä et kyllä ole ollut näillä foorumeillä alusta asti. tai sitten olet ollut vain hiljaa.
mikä tää juttu sun menestymisestä oikein on? huonon itsetunnon kohennuttaja?
jeps, ulosannin surkean tason takia jää kyllä moni asia ymmärtämättä.



Kyllä itseasiassa on hyvinkin kauan ollut. Aiemmin tunnettiin nimellä Mark Hamilton. En tiedä sitten onko skitsofrenia vallannut jo enemmän keskilohkoa, että alttereita alkaa esiintyä..
eugina

Posts: 898

#25 • • eugina YleX tt-i *sydän*

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---

Olen käynyt niin montaa koulua, että Äidinkieltä on tullut opiskeltua ja samoin Englentia. Joten sitä osataan ihan tarpeeksi tarvittaessa ja tämä taito kohenee jos joku maksaa mulle Kirjoittamisesta. Ja mites se Juise Leskien sanoikaan?

--mafer
---

Yritä nyt hyväksyä edes se ainoa fakta, ettet osaa kirjoittaa etkä oikolukea kirjoittamaasi tekstiä. Siitä on monta kertaa sanottu, etkä vaan usko, jotta saisit asiasi paremmin perille. Nimimerkin vaihtaminen ei auta mitään.



Vasta hiljattain "tutustuin" tähän persoonaan ja ihmettelin kirjoitusasua hiljaa mielessäni (miten voi oikeinkirjoitusvirheitä olla näin paljon). No, näemmä muutkin panneet merkille saman.

P.S. Pieni vinkki, kansalaisuudet ja kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Ja lisäoppia voi hakea tuolta http://www.kotus.fi/index.phtml?s=21 .

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Juhgu

Posts: 7,921

#27 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---
mikä tää juttu sun menestymisestä oikein on? huonon itsetunnon kohennuttaja?



Noh viimeisimmät tän miehen edesottamukset mitkä klubbarista tulee mieleen on roskan myynti tuhkakuppeina, akustoimattoman olohuoneen vuokraus studiotilaksi, ja fanien osto soundcloudissa. Siitä saanee jotain osviittaa menestyksen laadusta. Mutta härvättyään muillakin forumeilla samaan tragikoomiseen tyyliin ko. henkilö on (omalla nimellään, vaihtuvista nimimerkeistä huolimatta) jossain määrin tunnettu sankari monissakin piireissä. Eli on sillä ainakin feimii enemmän kuin monella muulla. Ehkä se on sitä menestymistä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#28 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---

Historia on nähtävissä lukuisilla foorumeilla mitsä HOMO PAINA KORTSU MUNASSA TOISTA HOMOA PERSEESEEN REPLY-KUVIA OLETTE TÄNNE POSTAILLUT JA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
---


LOL :D

[edit: peenis poistettu]



No en syytä sinua näiden replykuvien postaamisesta mutta jotkut nimimerkit ovat ja sellaiset ovat pikkuisen epäasiallisia.

Sori kun nyt näikin kiinnostava keskeustelu meni reisille siis. mikä on alkuperäinen topic.
m1kk3

Posts: 5,560

#32 • • m1kk3 no-life
Ite aiheeseen, mun mielestä Soundcloudi on muutenki ihan vitun paska. Siis ainakin jos sinne ite laittelee jotain. Mixcloud on noin 200 kertaa parempi. Ei kokorajotuksia mixeissä, sieltä ei poistella miksauksia ihan randomilla, biisien tägääminen on todella helppoa miksauksissa jne. Toki jos vaan kuuntelee jotain ni sittehän se on ihan ok.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

T3k

Posts: 1,221

#33 • • T3k semmonen

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Ite aiheeseen, mun mielestä Soundcloudi on muutenki ihan vitun paska. Siis ainakin jos sinne ite laittelee jotain. Mixcloud on noin 200 kertaa parempi. Ei kokorajotuksia mixeissä, sieltä ei poistella miksauksia ihan randomilla, biisien tägääminen on todella helppoa miksauksissa jne. Toki jos vaan kuuntelee jotain ni sittehän se on ihan ok.



eiköhä cloudi oo muutenki enempi tarkotettu alunperin biiseille, eikä miksauksille..
mixcloudiha o taas nimenomaa miksauksille :)
m1kk3

Posts: 5,560

#34 • • m1kk3 no-life
No niin mä vähän aattelinki :) Iteki olin enempi soundcloudin kannalla ennenku kaverin rohkasemana kokeilin mixcloudia ja huomasin että ei oo paluuta ainakaan miksausten osalta soundcloudiin, käytettävyys on vaan niin eri tasoa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

T3k

Posts: 1,221

#35 • • T3k semmonen

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

No niin mä vähän aattelinki :) Iteki olin enempi soundcloudin kannalla ennenku kaverin rohkasemana kokeilin mixcloudia ja huomasin että ei oo paluuta ainakaan miksausten osalta soundcloudiin, käytettävyys on vaan niin eri tasoa.



Juu, soundcloudin ilmaisaccountin aikarajahan ei ees paha biiseille oo, miksausten kans toki tulee vähä turha hätäsee aika täytee ;)
remotion

Posts: 5,283

#36 • • remotion nostatus guru
Täytyypä testata tuota mixcloudia. Toisaalta olen tyytyväinen että miksaukset ovat omalla palvelimella josta kukaan ei löydä niitä ja das ist gut, voivat sitten huomiohuoraajat käyttää noita palveluita ;)
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#37 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Esa ei tuu ihan sillä intensiteetillä seurattua klubbaria :D




Niin aloitin Platinum.ac:sta vuonna 2000 ja sitä ennen mulla foorumeilla 1995 kun foorumit eivät olleet Web 2.0 eli Read/Write vaan ylläpidolle piti posta sähköposti ja sitten ne julkaisivat mietteeni, HANKALAA EIKÖ? Mutta mietteisiini ei vuosien 1995-2000 välillä voinut vasta paisti minun omilla Web 2.0 sivuilla joissa vieraskirjaan sai vastata.
RiD

Posts: 2,817

#38 • • RiD Nukemi
Mun soundcloud fame ainaki lähteny ihan lapasesta. En oo ikinä mitään siellä julkassut tai ajatellut julkasevani, ja silti löytyy 7 followeria! En oo tainnu ees kommentoida kun jotain 1-2 biisiä ever. Downloadaillu olen kyllä parisen sataa ilmaisreleasea.

Pistän vaan tästä aurinkolasit päähän ja rupeen paukuttelee henkseleitä. Ei tarvi pakkasta nähdä talvella, rahaa tulee kivast!

Levittäkää punaset matot, täältä tullaan!

Sijoitan varmasti ekat tästä saadut tuotot siihen että voin ostaa meksikolaisia bittikääpiöitä faneiks. Mun kaikki tuotanto on suunnattu vaan meksikolaisille bittikääpiöille. Muut, älkää vaivautuko, mun tuotanto on niin kovaa että ette voi mitenkään ymmärtää mistä on kyse.

--
*super* *possu*

VicTor miKe

Posts: 268

#39 • • VicTor miKe
RiD, mikä nikki sc:ssa? Voisin ruveta fanittamaan tota sun hiljaista tuotantoa.

--
Bäng bäng!