Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!

45 posts, 3 pages, 34,927 views

VicTor miKe

Posts: 268

#1 • • VicTor miKe
Huh huh, tuli taas sellainen wtf-olo, kun tuntuu saisse laskeutuvan tänne kellariinkin. Olen jo vähän aikaa ihmetellyt, että kyllä toiset jaksaa kikkailla tuolla äänipilvessä, jotta saa enemmän tykkäyksiä ja "seuraajia". No nyt oon saanut viikon aikana pari outoa privaviestiäkin :D

Yhdessä viestissä mainostettiin suoraan, jotain automaattoria, joka hoitaa kaiken huomiohuoraamisen Soundcloudissa. Sen avulla käyttäjä saa maksimaalisesti kusetettua muita ja mahdollisesti paljon liikennettä omalle profiililleen.

Botti käy ilmeisesti annettujen arvojen mukaan, kuuntelemassa, tykkäilemässä, seuraamassa ja kommentoimassakin muita. Välillä se poistaa seurattavia, jotta voi taas seurata lisää. No ei siinäkään vielä periaatteessa mitään, mutta ompas kiva jos meikäläisen biittejä kuuntelee vain joku saakelin puukorva-Pc, eikä Mac :D

--
Bäng bäng!

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#2 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Huh huh, tuli taas sellainen wtf-olo, kun tuntuu saisse laskeutuvan tänne kellariinkin. Olen jo vähän aikaa ihmetellyt, että kyllä toiset jaksaa kikkailla tuolla äänipilvessä, jotta saa enemmän tykkäyksiä ja "seuraajia". No nyt oon saanut viikon aikana pari outoa privaviestiäkin :D

Yhdessä viestissä mainostettiin suoraan, jotain automaattoria, joka hoitaa kaiken huomiohuoraamisen Soundcloudissa. Sen avulla käyttäjä saa maksimaalisesti kusetettua muita ja mahdollisesti paljon liikennettä omalle profiililleen.

Botti käy ilmeisesti annettujen arvojen mukaan, kuuntelemassa, tykkäilemässä, seuraamassa ja kommentoimassakin muita. Välillä se poistaa seurattavia, jotta voi taas seurata lisää. No ei siinäkään vielä periaatteessa mitään, mutta ompas kiva jos meikäläisen biittejä kuuntelee vain joku saakelin puukorva-Pc, eikä Mac :D




Olikos maskullinen palvelu?


Tähän ostin itse nämä akki ulkomaalaisesta yrityksestä jolle maksetaan PayPal-pankin kautta ja tomii kuin pommi eikä masa paljon mitään.

Ne tykkäykset tekee sitten imeisesti joku ihminen yksin tavalla jota se ei kerro kellekkään.
Mainokseet se lähettää tasan kerran osoitteeseen [email protected] ja samaan osoitteeseen tulee vähän väliä levy-yhtiöiden promoja sähköpostilla mutta demoja ei tule ollenkaan mihin se on tarkoitettu.

Minulta tuli juuri uusi Albumi myyntiin ja tuon kun linkitän Facebookiin niin sinneppäs näytekuvaksi tule kuva jossa lukee Jono Download Recomends ja tämä tulee tietekin Albumin kansikuvan tilalle automaattisesti.

Valitettavan monesti markkinointi voi olla kusetusta ja minähän en ilman sopimusta mistään mitään maksa ja maksan vain PayPaltilinkatta joka ohjaa 100 % sitten kanssa suoraan PayPalin sivuille eikä väitä, että PayPal-maksu ei muka toimi kun maksuliikenteessa on muka jotain bulsittiä ja sitten se ohjaa myyjän omille sivuille jossa voi kansaa sitten VISA:lla ja kaikissa näissä tapaukissa ei edes Luottokunta huomaa mitään ja jossakin Tapauksissa joissa se huomaa niin nepäs luulee jotain USA:laista Hyväntekeväisyysydistystä huijariksi ja pistä VISA Electron kortin kinni ja soittaa mulle heti ammaulla kun herään ja sitten selitä niille että Room to Read on luotettava ja todella kuuluisia ja kyseistä 10 € sivoitusta vastaan saan sitten USA:sita yrityksistä J2EE-pohjaisia palvelin ohjelmia omalle palvelimelle Amsterdamin runkoverkossa ilmaiseksi ja aloitan niillä sitten oman markkinoinnin (tarkoitan markkinoinnilla J2EE-pohjaisen CMS:n sivupohjia jotka ovat vähän kuin Wordpressissä).

Josette ymmärrä niin optelkaa lukemaan paremmin siihen kun teillä näyttää olevan 24/7/1 aikaa ainakin vastausten perusteella kun laikuttanne ette viitsi yleensäkkään postailla kuin niitä WTF:iä ja muita juttuja. Sekun ei ole laskuutta jos tekee kirjoitusvireheitä vaan se johtuu ihan muusta ja siitä, että teen ammattilaisen tekstiä. Enkä nyt ole Kirjaa kirjoittamassa myyntiin.

Olen käynyt niin montaa koulua, että Äidinkieltä on tullut opiskeltua ja samoin Englentia. Joten sitä osataan ihan tarpeeksi tarvittaessa ja tämä taito kohenee jos joku maksaa mulle Kirjoittamisesta. Ja mites se Juise Leskien sanoikaan?
VicTor miKe

Posts: 268

#3 • • VicTor miKe
Kiitoksia vaan kattavasta vastauksesta. Ymmärsin täysin kaiken mitä sanoit.

Ps. Oli muuten maksullinen palvelu, mitä mainostivat. Sen verran googletin.

--
Bäng bäng!

remotion

Posts: 5,283

#4 • • remotion nostatus guru
Jos täällä klubbarissa ei ole enää muita käyttäjiä jäljellä kuin mielenvikainen Mafer niin poistun areenalta, kiitos kuluneista vuosikymmenistä ja sadoista. pitäämennämoi.
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Juhgu Virnistelijä
Tällästen palveluiden sijaan kannattais vaan keskittyä kehittymään siinä musiikin teossa. Jos tekee ihan älyttömän hyvää musaa (tm) niin kyllä se alkaa lopulta leviämään ihan aidon kiinnostuksen kautta.

Ei ole oikein pointtia maksaa parituhatta robottia / pöllittyä accountia likettelemään keskinkertaista musaa joka ei muutoin kiinnosta ketään, koska ei se kiinnosta ketään sen jälkeenkään. Ainoa ero on että ostetuilla likeillä saat säälittävyyspisteet siitä että ostit robottikavereita kun oikeita ei ollut. Toisin sanoen maksoit siitä että sait huijarin ja vähän reppanan maineen itsellesi. Bottien koodaja puolestaan nauraa matkalla pankkiin. Congrats. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

FunkyDee

Posts: 729

#7 • • FunkyDee
Eiköhän ne seuraajat ja soitot tuu aikanaan jos oikeesti tekee hyvää musaa.
Inferno@Tre

Posts: 678

#8 • • Inferno@Tre Hervanta UG

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Tällästen palveluiden sijaan kannattais vaan keskittyä kehittymään siinä musiikin teossa. Jos tekee ihan älyttömän hyvää musaa (tm) niin kyllä se alkaa lopulta leviämään ihan aidon kiinnostuksen kautta.

Ei ole oikein pointtia maksaa parituhatta robottia / pöllittyä accountia likettelemään keskinkertaista musaa joka ei muutoin kiinnosta ketään, koska ei se kiinnosta ketään sen jälkeenkään. Ainoa ero on että ostetuilla likeillä saat säälittävyyspisteet siitä että ostit robottikavereita kun oikeita ei ollut. Toisin sanoen maksoit siitä että sait huijarin ja vähän reppanan maineen itsellesi. Bottien koodaja puolestaan nauraa matkalla pankkiin. Congrats. :D



Varsin täysin samaa mieltä. Vastaavaa botti tykkäämis huhua oli muistaakseni facebookinkin suhteen jokunen aika muutamien julkkisten osalta. Jotenkin tuntuu olevan ajan henki sosiaalisen median ollessa pop että ollakseen jotain pitää olla tsiljoona fania joka puolella seuraamassa (sosiaalisen verkon virtuaalifania bottia tai ihmistä) ollakseen jotain. Oman näkemykseni mukaan Soundcloudien, Facebookkien Twitterien jne, jne, jne. Kyllä ne tykkääjät, seuraajat ja fanit tulee ihan itsekseenkin sitten kun on jotain tykättävää ja fanitettavaa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#9 • • astaroth Guest
kyllä mulla on enemmän arvostusta artistia kohtaan, joka sentään itse näkee vaivan spämminsä eteen, vaikka en kummassakaan tapauksessa jaksa materiaalista todennäköisesti välittää

pari viikkoa takaperin eräs pari pykälää korkeammalle edennyt tuottajakollega valitteli, että tuntuu turhalta facebookissakin omasta projektista päivittely, kun kukaan ei kuuntele tai kommentoi vaikka kaverilistalla on ~2000 ihmistä, joista 80% on varmaankin ihan täysin hälläväliä-kontakteja. eli mikä sitten on todennäköisyys, että saisit oikeasti vastinetta rahallesi, jos joku botti spämmää ihan täysin randomeita 5-10-kertaisen määrän, joista hyvin pieni murto-osa saattaa kuunnella kerran yhden raidan? puhumattakaan, että mikään lafka kiinnostuisi susta tuollaisen takia? lähtökohta onnistumiselle siinä oman musiikin eteenpäin saamisessa on kuitenkin se, että sä näet sen promoamisen ja oikeiden kanavien etsimisen vaivan, ei kukaan oo saanu mitään aikaan vain pyörittelemällä peukaloitaan tuolissaan nojaillen

kyllä tuolle rahalle keksii paljon parempiakin käyttökohteita musaharrastuksissaan. antaa sitten niiden levy-yhtiöiden lahjoa radiokanavat ja hankkia bottispämmit, kun ne arvelee sun tekevän musiikkia, johon kannattaa sijoittaa ;)
mruu

Posts: 72

#10 • • mruu

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

eli mikä sitten on todennäköisyys, että saisit oikeasti vastinetta rahallesi, jos joku botti spämmää ihan täysin randomeita 5-10-kertaisen määrän, joista hyvin pieni murto-osa saattaa kuunnella kerran yhden raidan?

astaroth


Facebookissa erityisesti tuo "fanien" ostaminen saattaa helposti kostautua ja nopeasti. Koska enää ei todellakaan tarkoita sitä että kaikki fanit näkevät kaikki Pagen tuuppaaman sisällön omassa etusivun uutisvirrassaan, niin huonoimmassa tapauksessa päivityksesi, kuvasi ja muut sisällöt näkyvät vain niille sun Meksikosta ostetuille "faneille" eikä ollenkaan niille, ketkä voisivat ihan oikeasti olla asiasta kiinnostuneita.
Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

kyllä mulla on enemmän arvostusta artistia kohtaan, joka sentään itse näkee vaivan spämminsä eteen, vaikka en kummassakaan tapauksessa jaksa materiaalista todennäköisesti välittää

- - lähtökohta onnistumiselle siinä oman musiikin eteenpäin saamisessa on kuitenkin se, että sä näet sen promoamisen ja oikeiden kanavien etsimisen vaivan)

astaroth


Mulla on eniten arvostusta sellaisia artisteja kohtaan, jotka tekevät niin hyvää musiikkia että sitä levittävät siitä kiinnostuneet ihmiset (ja esim. biisejä setteihin tai radio-ohjelmiin laittavat DJt). Ei se ole mikään mahdottomuus nykyaikana sosiaalisessa mediassa. Sellaset "look at me, I'm an attention whore!" -soopaa inboxiin tunkevat puolituntemattomat tyypit poistuvat kontakteista tai vähintään saavat unfollowin. Yhtä epäinspaavaa kamaa kuon bottiliket imo. Jos ei musiikin laatu itsessään riitä kiinnostusta herättelemään, ni ehkä sen ei sit tarvitsekaan levitä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#12 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


pari viikkoa takaperin eräs pari pykälää korkeammalle edennyt tuottajakollega valitteli, että tuntuu turhalta facebookissakin omasta projektista päivittely, kun kukaan ei kuuntele tai kommentoi vaikka kaverilistalla on ~2000 ihmistä, joista 80% on varmaankin ihan täysin hälläväliä-kontakteja. )

astaroth


Tuossa muuten kolikon toinen puoli on se, että päivityksiä on mukavaa tehdä silloin kun seuraajat ovat niitä, jotka ovat ihan itse alkaneet seurata päivityksiä omasta kiinnostuksestaan eivätkä siksi että artisti on ruinannut ja/tai lahjonut siihen. Tällöin niitä päivityksiä myös luetaan mielenkiinnolla. Tietty fanilikemäärät ovat sit pienempiä ja ehkä sillä ei pääse maailmanmaineeseen mut so not, mikä ketäkin motivoi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#13 • • astaroth Guest

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Mulla on eniten arvostusta sellaisia artisteja kohtaan, jotka tekevät niin hyvää musiikkia että sitä levittävät siitä kiinnostuneet ihmiset (ja esim. biisejä setteihin tai radio-ohjelmiin laittavat DJt). Ei se ole mikään mahdottomuus nykyaikana sosiaalisessa mediassa. Sellaset "look at me, I'm an attention whore!" -soopaa inboxiin tunkevat puolituntemattomat tyypit poistuvat kontakteista tai vähintään saavat unfollowin. Yhtä epäinspaavaa kamaa kuon bottiliket imo. Jos ei musiikin laatu itsessään riitä kiinnostusta herättelemään, ni ehkä sen ei sit tarvitsekaan levitä.


joo mä lähinnä vertasin tässä kahta paskaa tapausta ja tarkoitin, että se joka itse tekee spämminsä on silmissäni sentään vähän arvostettavampi kuin se, joka puskee jonkun malwaren tekemään sen puolestaan. kummassakaan tapauksessa en siis nosta ketään korkeaan arvoon, mutta spämmin itse tekevä on kuitenkin arvostettavampi, koska hän sentään näkee vaivaa sen eteen mitä tekee

tuollaiset kusetukset kuitenkin tuppaavat paljastumaan ennemmin tai myöhemmin, varsinkin jos sulla on yhtään enemmän nimeä. enkä myöskään tiedä (tietääkö kukaan muukaan?) yhtään täysin tyhjästä kuuluisuuteen noussutta kädetöntä tuottajaa, joka olisi vain antanut softan hoitaa promoamisen puolestaan. sun täytyy kuitenkin tietää mihin ja kelle sitä roinaasi suuntaat, jos haluat että se tosissaan päätyy edes kuunteluun asti. veikkaan, että mä kuitenkin on saavutan sadan oikeasti diggaavan facebook-fanin kautta enemmän potentiaalisia uusia kuuntelijoita ja levikkiä, kuin softan joka spämmää facebookin etusivulla viittätuhatta random suomirokkifania ja toisen mokoman jotain nepalilaisia talonpoikia

eli samaa mieltä mä oon sun kanssa
Avatar
#14 • • astaroth Guest

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Tuossa muuten kolikon toinen puoli on se, että päivityksiä on mukavaa tehdä silloin kun seuraajat ovat niitä, jotka ovat ihan itse alkaneet seurata päivityksiä omasta kiinnostuksestaan eivätkä siksi että artisti on ruinannut ja/tai lahjonut siihen. Tällöin niitä päivityksiä myös luetaan mielenkiinnolla. Tietty fanilikemäärät ovat sit pienempiä ja ehkä sillä ei pääse maailmanmaineeseen mut so not, mikä ketäkin motivoi.


tässä lähinnä viittasin siihen, että vaikka jotkut random-tuttavuudet ovatkin lisänneet sut kaveriksi, niin eivät he välttämättä ole juuri hetken mielijohdetta enempää tai ylipäätään ollenkaan kiinnostuneet siitä sun musiikista

esim. kyseisellä kaverillani on ~2000 kaveria facebookissa, mutta alle 500 seuraaja fanisivulla. silti hän varmasti saavuttaa enemmän kuuntelijoitaan fanisivujensa kautta verrattuna nelinkertaiseen kaverilistaansa. tästä syystä itse en lisäile henkilökohtaisessa profiilissani kavereikseni muita, kuin ihmisiä joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä irl joko sosialisoinnin tai musiikin merkeissä ja pidän omat kaverilistat hyvin pitkälle puhtaina random-kontakteista
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#15 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

Jos täällä klubbarissa ei ole enää muita käyttäjiä jäljellä kuin mielenvikainen Mafer niin poistun areenalta, kiitos kuluneista vuosikymmenistä ja sadoista. pitäämennämoi.



Minä en hyvällä ole koskaan katsonut tällaisia väitöksiä, koska tiedän itse, että en ole milenvikainen.

Teillä ei paljon huumorin tajuakaan taida olla, kun ette osaa erottaa sitä että puheet 10 milj. EUR osingoista ja lamborgiinin ostamisesta on vain vitsi.

Mä vain testaliin maksullisia palveluita ja tiedän nyt jonkin verran mistä kannattaa maksaa ja mistä ei. Eli ei kannata mennä kusetukseen, jossa joku Intialainen on koodannut itselleen toimivan mainossivun missä voi maksaa PayPal-pankin kautta ja kun olet maksnaut tämä Intialainen vain käynistää potit.

Facebook-kampanjasta toistaiseksi olen sitä mieltä että kannattaa maksaa koska se raha menee Facebook Inc.:lle ja on sitäpaitsi paljon halvempikin kuin tuon yllämainitun Intialaisen palvelu.
T3k

Posts: 1,221

#16 • • T3k semmonen

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---
Jos täällä klubbarissa ei ole enää muita käyttäjiä jäljellä kuin mielenvikainen Mafer niin poistun areenalta, kiitos kuluneista vuosikymmenistä ja sadoista. pitäämennämoi.
---




Teillä ei paljon huumorin tajuakaan taida olla, kun ette osaa erottaa sitä että puheet 10 milj. EUR osingoista ja lamborgiinin ostamisesta on vain vitsi.



koitahan nyt tajuta ettei sun ulosantisi tason vuoksi voi oikein odotta kenenkää ymmärtävän ylipäätää yhtää mitää mitä yrität sanoa...
vielä vähemmä ku pitääs rivien välistä lukee jotai, ku ei meinaa ni kirjottaja ku lukija löytää ees oikeeta riviä.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#17 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:


---

---
Jos täällä klubbarissa ei ole enää muita käyttäjiä jäljellä kuin mielenvikainen Mafer niin poistun areenalta, kiitos kuluneista vuosikymmenistä ja sadoista. pitäämennämoi.
---




Teillä ei paljon huumorin tajuakaan taida olla, kun ette osaa erottaa sitä että puheet 10 milj. EUR osingoista ja lamborgiinin ostamisesta on vain vitsi.


---


koitahan nyt tajuta ettei sun ulosantisi tason vuoksi voi oikein odotta kenenkää ymmärtävän ylipäätää yhtää mitää mitä yrität sanoa...
vielä vähemmä ku pitääs rivien välistä lukee jotai, ku ei meinaa ni kirjottaja ku lukija löytää ees oikeeta riviä.



Vuosista toiseen aina samat tyyppit täällä vättää aina tätä samaa, mutta minä en enää maindaa. Sorry :D :D :D Teidän ulosanti on vieläkin enemmän perseestä!!!!

Ette tunne mua enkä minä teitä, joten teillä ei ole mitään sanottavaa. PISTE!!!
Yanda

Posts: 125

#18 • • Edited Yanda Windwalker
OT : No tässä uusi tyyppi ja yhdyn tohon T3k:n kommenttiin täysin..

--
MindDrive

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#19 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Huomiohuoraaminen Soundcloudissa, Ok? No ei stana!:

OT : No tässä uusi tyyppi ja yhdyn tohon T3k:n kommenttiin täysin..




Usiia tulee aina mutta lopetetaan tappelu. Koitan pysyä poissa vähän aikaa. Kiitos menneistä vuosista. En silti ole kenenkään kanssa samaa mieltä. Eikä minun tarvitse olla.

Aikojen alusta olette siis väittäneet että en muka menesty. Ja kun alan sitten menestyä ja kuittailla tästä takaisin niin alatte urputtaa että kukaan ei ymmärrä mitä haluan sanoa. Historia on nähtävissä lukuisilla foorumeilla mitsä HOMO PAINA KORTSU MUNASSA TOISTA HOMOA PERSEESEEN REPLY-KUVIA OLETTE TÄNNE POSTAILLUT JA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111