M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi)

61 posts, 4 pages, 43,484 views

Jokke L

Posts: 1,203

#21 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):

Mul ois tarjolla vähän käytetty muovipussi, 200e. Toimii kivasti koristeena esim. päähän vedettynä.



Vaihtokaupat Pirkka 150l jätesäkkiin..? Mieluiten naamatusten.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#26 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):


---


Vaihtokaupat Pirkka 150l jätesäkkiin..? Mieluiten naamatusten.
---


Mä voin vaihtaa 200l jätesäkkiin tai sit pieneen stokkan pussiin. Saat kaupanpäälle tyhjän vodkapullon.




Ok.. lainat maksettu ja bisnekset menee taqas hyvin joten tämä roskiksesta dyykattu tuote ei ole enää myynnissä.
ipe

Posts: 1,845

#27 • • ipe X-Rust / Holvi

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):


---

---


Vaihtokaupat Pirkka 150l jätesäkkiin..? Mieluiten naamatusten.
---


Mä voin vaihtaa 200l jätesäkkiin tai sit pieneen stokkan pussiin. Saat kaupanpäälle tyhjän vodkapullon.
---



Ok.. lainat maksettu ja bisnekset menee taqas hyvin joten tämä roskiksesta dyykattu tuote ei ole enää myynnissä.



no voi sviddu. just ku mä oisin ostanu tän. :C

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Difficult

Posts: 45

#29 • • Difficult
Futisforumilla pyörii paljon parempia trolleja.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#30 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Tämä ei ollut trolli. Olin tosissani, koska oli tilillä 0 € ja tuli tekstiviestimuistutus, että minulla on yksi 76 € lasku erääntynyt just tänään. Mutta se muistutus tuli kyllä vähän liian myöhässä, joten menin sitten Mardiniin veteleen vaan Pizza ja Kebabbia bufeeseen (Mobliimaksulla) ja tämän jälkeen kaikki mahdollinen käytetty tavara myyntiin nettiin minkä uskon saavani myytyä sellaisella hinnalla niin nopeealla aikataululla, että saan rahat laskuun. Ja amulla kello 7:30 mun isopaketti Roolipelimatskua oli myyty 180 € koska asiakas halusi maksaa kunnolla. Pistin myös välittömästi ks. putiikin kanssa sopparit irti ja reklamaation sähköpstilla, että tällainen peli ei vetele että laskut on epäselviä ja maksumuistutukset tulee kello 17:30 tekstiviestilllä tyylin vasta eräpäivänä. Ja Discoland-palautti minulle rahaa eräästä sieltä tilaamasta tuotteesta rahat joka hajosi 2 päivässä jonka sitten pistin palauttaen Discolandille reklamaatioineen. Ja niin edelleen.

Tosin, olen kyllä vähän teidän kanssa erimieltä siitä, että tässä topikissa myytyä tuotetta ei muka saa myytyä. Te ette nimittän Parolan Panssari -korjaamolle pääse mitenkään hakemaan omaa ja sitäpaitsi Kapiaiset pitää tällaisia useinkin koristeena omassa kodissaan ja kyllä niitä pitää vähän muutkin esim. varakkaiden perheiden isukit pitää.

Sitten kun mä pidän teitä oikeesti pikkana niin kirjaudun esim. IRC:kiin mr-dj.org-kanavalle tai klubitukselle tai tre-techno-kanavalle ja esitän typeriä kysymyksiä johin oikeesti tiedän vastauksen etukäteen, että mitä minun pitää tehdä oikeesti. Koska jos esitän kysymyksen, että maksanko tänään lainan pois vai ostanko Traktor Kontrol F1:en. Tepäs vastaatte juman kauta, että pikavippi kannattaa maksaa ensin. pois. Koska olette niin tyhmiä kuin saappaat, että luulette että puhun Pikavipistä vaikka todellisuudesta sain korotonta lainaa 2500 € yhestä firmasta elinikäisellä ja täysin minun päätettävissä olevalla maksusuunitelmalla jota voin täysin omaa mielivaltaani käyttäen muutella miten mua huvittaa. Sopimuksessa on sitäpaitsi tyhjä paperi jossa on vain nimet alla jos velkojan duunarit soittee mulle niin soitan firman TJ:lle ja niitten TJ-sanoo sitten niitten duunarille, että mikä on sopimus ja maksumuistutukset loppu siihen ja uhkailut perinnällä.

Ja kyllä osaan tehdä pikavippifirmojenkin kanssa omat sopparit ja reklamoida jos mua ei nämä firmat miellytä.

Joten lopettakaa sitten saatana mun neuvominen netissä, kitos jo tänään.
Juhgu

Posts: 7,921

#31 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):



Sitten kun mä pidän teitä oikeesti pikkana niin kirjaudun esim. IRC:kiin mr-dj.org-kanavalle tai klubitukselle tai tre-techno-kanavalle ja esitän typeriä kysymyksiä johin oikeesti tiedän vastauksen etukäteen, että mitä minun pitää tehdä oikeesti. Koska jos esitän kysymyksen, että maksanko tänään lainan pois vai ostanko Traktor Kontrol F1:en. Tepäs vastaatte juman kauta, että pikavippi kannattaa maksaa ensin. pois. Koska olette niin tyhmiä kuin saappaat, että luulette että puhun Pikavipistä vaikka todellisuudesta sain korotonta lainaa 2500 € yhestä firmasta elinikäisellä ja täysin minun päätettävissä olevalla maksusuunitelmalla jota voin täysin omaa mielivaltaani käyttäen muutella miten mua huvittaa. Sopimuksessa on sitäpaitsi tyhjä paperi jossa on vain nimet alla jos velkojan duunarit soittee mulle niin soitan firman TJ:lle ja niitten TJ-sanoo sitten niitten duunarille, että mikä on sopimus ja maksumuistutukset loppu siihen ja uhkailut perinnällä.

Ja kyllä osaan tehdä pikavippifirmojenkin kanssa omat sopparit ja reklamoida jos mua ei nämä firmat miellytä.

Joten lopettakaa sitten saatana mun neuvominen netissä, kitos jo tänään.



Sick burn! :D Don't mess with Don Kiviharju.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

T3k

Posts: 1,221

#32 • • T3k semmonen

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):


---


Sitten kun mä pidän teitä oikeesti pikkana niin kirjaudun esim. IRC:kiin mr-dj.org-kanavalle tai klubitukselle tai tre-techno-kanavalle ja esitän typeriä kysymyksiä johin oikeesti tiedän vastauksen etukäteen, että mitä minun pitää tehdä oikeesti. Koska jos esitän kysymyksen, että maksanko tänään lainan pois vai ostanko Traktor Kontrol F1:en. Tepäs vastaatte juman kauta, että pikavippi kannattaa maksaa ensin. pois. Koska olette niin tyhmiä kuin saappaat, että luulette että puhun Pikavipistä vaikka todellisuudesta sain korotonta lainaa 2500 € yhestä firmasta elinikäisellä ja täysin minun päätettävissä olevalla maksusuunitelmalla jota voin täysin omaa mielivaltaani käyttäen muutella miten mua huvittaa. Sopimuksessa on sitäpaitsi tyhjä paperi jossa on vain nimet alla jos velkojan duunarit soittee mulle niin soitan firman TJ:lle ja niitten TJ-sanoo sitten niitten duunarille, että mikä on sopimus ja maksumuistutukset loppu siihen ja uhkailut perinnällä.

Ja kyllä osaan tehdä pikavippifirmojenkin kanssa omat sopparit ja reklamoida jos mua ei nämä firmat miellytä.

Joten lopettakaa sitten saatana mun neuvominen netissä, kitos jo tänään.
---


Sick burn! :D Don't mess with Don Kiviharju.



Juu nyt kyl loppu aseet multa tuota miestä vastaan. ei voi mitään.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#33 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Kiitos palautteesta. Sain lisänimen. Tämä alkaa olla vähän IANAL, siis I am not your lawver. Mutta plese älkää kääntäkö sanomisiani vaikka niistä voi mitä vaan ymmärtää. En ole Don eli Mafian isopäällikö.

Sitäkään en ihan ymmärrä, että missä välissä olen muka väittänyt että softabisneksestä tulee miljoonia. Ja kun väitätte minun väittäneen näin ja olette tehneet sitä jo muutamin nimimerekein pitkääkin. Niin mua alkaa pikku hiljaa mennä vähän niinkuin käämit. Ja käämit välillä leikkaa kun kerrotte minulle asioita mitkä kyllä on satukirjoista peräsisin. Ja kyllä minä muuteltuja totuuksia teidän argumentoinnista osaan lukea ja pysyn aina asiasta hilajaa ja olen yleensä nöyrä ja kuuntelen kaiken mitä sanotte. Mutta en tietenkään usko paljon mitään.

Esim. Eezy Osk ei vedä välistä 30 % kuten yksi jaksaa maailman tappiin väittää. Se veti minulta vain 9 % välistä ja itse maksoin sitten työn antjamaksut, jotka Eezy -välitti puolestani eri virastoihin ja loun sain palkkana ja juoksin VERO-tomitossa tarvittaessa hakemassa muutosverkorttia ja sen sait postittaa Eezy Osk:n ilmaisessa kuoressa kuten KELA:n kanssa toimitaan tosin kirjekuori piti maksa itse. Nyt en Eezy Osk:ssa enää ole koska niillä on säännöt, että minun on lopetettava heidän kanssan tomiminen heti kun olen juridisesti Yrittäjä ja sitä olen nyt Suomen lain mukaan vaikka toistaiseksi olen Osuuskunta Innetissä josta omistan alle 1 %. Ja Osuuskunta Innetin % en kerro kellekkään ulkopuoliselle. Teen siis liiketoimintaa, jonka perusteella Suomen -valtio ja kaikki virastot katsoo minut Yrittäjäksi vaikka omistaisin firmasta vaikka vain 0,000000001 %.

Niin ja se ei pidä paikkaansa, että Kassat ja KELA ei maksa sovitettuapäivärahaa sen kautta tomiville. Vain muutamalle on oikeasti näin käynyt ja Vakuutusoikeus hastoi Kassat ja KELA:n asiasta oikeuteen ja ja se on näissä asioissa Suomen korkein oikeus ja tekee ihmisten puolesta tästä päätksiä jossa ihmiset saavat rahat, jotka niille Suomen lain mukaan kuuluu. Ja KELA:n ja Kassojen sosiaali tantat eivät voi valittaa Vakuutusoikeuden päätöksestä.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#37 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Nämä kesustelut mene ensi aamusta asti tasan mun lakimiehille luettavaksi. Jos ette nyt tajua hyvää ja ajoissa lopettaa niin teidän voi oikeasti käydä vähän huonosti. Ja nyt on parasta, että Klubituksen moderaattori pistää nämän keskustelun nopeasti lukkoon. Tidän tasan takkaan että kanavilla #tre-techno, #klubits, #mr-dj.org on väitetty moneen kertaan jo minun tehneen rikoksia joita en ole tehnyt. Ja tiedän tasan kyllä takaan kukas näissä jutuissa nämä oikeuden käyntikulut sitten maksaa kun tämä juttu menee raastupaan. Ihan oman etunne kannalta lopettakaa.
m1kk3

Posts: 5,560

#38 • • m1kk3 no-life
Nonii, nyt alkaa tulemaan sellasta tekstiä että *lukko*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

RiD

Posts: 2,817

#39 • • Edited RiD Nukemi
Tulin tuolta kiinnostusvuorten syövereistä vaan ehdottamaan sulle mark hamil^H^H^whatever uutta usernamea. Näyttää siltä että vaihtuu kohta taas ku isot pojat kiusaa.

Tässä mun ehdotus:

[img]http://api.ning.com/files/6WVdmrTu-ldd4SfvQwYSfsmqqiPulhZQemHGKmHqkrAjsmD0y6tUS6-aNMv4j*JET*s-Jj4svQ-TZRR8N6gQxX-c8Duv7GbU/mattdamon.jpg?width=721[/img]

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#40 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):

Ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Nämä kesustelut mene ensi aamusta asti tasan mun lakimiehille luettavaksi. Jos ette nyt tajua hyvää ja ajoissa lopettaa niin teidän voi oikeasti käydä vähän huonosti. Ja nyt on parasta, että Klubituksen moderaattori pistää nämän keskustelun nopeasti lukkoon. Tidän tasan takkaan että kanavilla #tre-techno, #klubits, #mr-dj.org on väitetty moneen kertaan jo minun tehneen rikoksia joita en ole tehnyt. Ja tiedän tasan kyllä takaan kukas näissä jutuissa nämä oikeuden käyntikulut sitten maksaa kun tämä juttu menee raastupaan. Ihan oman etunne kannalta lopettakaa.



facepalm-cagepalm.gif

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)