M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi)

61 posts, 4 pages, 43,581 views

RiD

Posts: 2,817

#41 • • RiD Nukemi

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):


---
Ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Nämä kesustelut mene ensi aamusta asti tasan mun lakimiehille luettavaksi. Jos ette nyt tajua hyvää ja ajoissa lopettaa niin teidän voi oikeasti käydä vähän huonosti. Ja nyt on parasta, että Klubituksen moderaattori pistää nämän keskustelun nopeasti lukkoon. Tidän tasan takkaan että kanavilla #tre-techno, #klubits, #mr-dj.org on väitetty moneen kertaan jo minun tehneen rikoksia joita en ole tehnyt. Ja tiedän tasan kyllä takaan kukas näissä jutuissa nämä oikeuden käyntikulut sitten maksaa kun tämä juttu menee raastupaan. Ihan oman etunne kannalta lopettakaa.
---


facepalm-cagepalm.gif

--
*super* *possu*

KeijoK

Posts: 1,495

#42 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):


---
Ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Nämä kesustelut mene ensi aamusta asti tasan mun lakimiehille luettavaksi. Jos ette nyt tajua hyvää ja ajoissa lopettaa niin teidän voi oikeasti käydä vähän huonosti. Ja nyt on parasta, että Klubituksen moderaattori pistää nämän keskustelun nopeasti lukkoon. Tidän tasan takkaan että kanavilla #tre-techno, #klubits, #mr-dj.org on väitetty moneen kertaan jo minun tehneen rikoksia joita en ole tehnyt. Ja tiedän tasan kyllä takaan kukas näissä jutuissa nämä oikeuden käyntikulut sitten maksaa kun tämä juttu menee raastupaan. Ihan oman etunne kannalta lopettakaa.
---


facepalm-cagepalm.gif



Alkaako ahdistamaan? *nauru*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Juhgu

Posts: 7,921

#43 • • Juhgu Virnistelijä
facepalm-polarbear.jpg

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#44 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#45 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#46 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#47 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#49 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

Yanda

Posts: 125

#51 • • Yanda Windwalker
NHuJ8.gif

--
MindDrive

domi

Posts: 7,069

#53 • • domi Työn sankari.
Toivottavasti lakimies myös näyttää nopeimman reitin Pitkäniemeen. Se on siellä vanhan Nokiantien läheisyydes. Järvi lähellä, et sinne ei kande hypätä, vaikka hävän bisnekset menis nurin.
Juhgu

Posts: 7,921

#55 • • Juhgu Virnistelijä
nonogodnooooo.gif

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#56 • • domi Työn sankari.

Replying to M: Aito Panssarivaunun moottorin Mäntä (hiekkapuhallettu) (käy tuhkakupiksi):

Ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Nämä kesustelut mene ensi aamusta asti tasan mun lakimiehille luettavaksi. Jos ette nyt tajua hyvää ja ajoissa lopettaa niin teidän voi oikeasti käydä vähän huonosti. Ja nyt on parasta, että Klubituksen moderaattori pistää nämän keskustelun nopeasti lukkoon. Tidän tasan takkaan että kanavilla #tre-techno, #klubits, #mr-dj.org on väitetty moneen kertaan jo minun tehneen rikoksia joita en ole tehnyt. Ja tiedän tasan kyllä takaan kukas näissä jutuissa nämä oikeuden käyntikulut sitten maksaa kun tämä juttu menee raastupaan. Ihan oman etunne kannalta lopettakaa.



:D :D :D
Taidat itse syyllistyä syyntakeettomana internet-kakona tappoon, kun lakimies repii anuksena lukiessaan sun mäntämyynti-ilmoitusta. Uskoisin ettei myöskään sosiaalitoimi kustanna sitä lakimiestä vaan ehkä ennemmin uudet lääkkeet, internet-estot ja ilmaisen piippauksen päähän.
RiD

Posts: 2,817

#58 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*