hilpeyttä herättävät sanonnat

431 posts, 22 pages, 1,745,850 views

Lyylikki

#421 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sisareni toteaa aina joskus, kun jotakin "yllättävää" tapahtuu, että:

"Katoppas viirua!"

Mahtaakohan tuo olla joku ihan oikea sanonta? Vai mahtaako olla jostakin TV-sarjasta pinnalle pompsahtanut? Hauska se ainenkin on.
Mao & Taikahattu

#422 • • Mao & Taikahattu UG-///

Lyylikki, 19.9.2007 13:48:

"Katoppas viirua!"

Mahtaakohan tuo olla joku ihan oikea sanonta? Vai mahtaako olla jostakin TV-sarjasta pinnalle pompsahtanut? Hauska se ainenkin on.

Muistaakseni Valion tms kermamainoksessa oli tuollainen lause tai ainakin jotain sinne päin...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

oooo

#423 • • Edited oooo

Lyylikki, 19.9.2007 13:48:

"Katoppas viirua!"

Mainoksesta (ainakin mä muistelisin niin). Muistaakseni jotain kermaa mainostettiin ja siinä mainoksessa oli kissa nimeltä Viiru.

Mitä hauskaa siinä on? Siis ku mä en tajua.. niin kysyn?

Aha se ehdittiinkin laittaa, että mistä on.
Lyylikki

#424 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

satumetsä, 19.9.2007 14:00:
Mitä hauskaa siinä on? Siis ku mä en tajua.. niin kysyn?

No meitsille tulee siitä ihan muut viirut/mirrit mieleen *pepsodent*

Mut ehkä se on vaan mun päässä/siinä siskon äänenpainossa se juju...
FreeFall

#426 • • FreeFall music addict
näin sivusta kun yks tyyppi pakitti pakun suht. ahtaaseen välikköön ja sit toinen kaveri sano sille että; " vähä sä pakitat hyvin, jätkä varmaan pakittaa jossai jengissä"

repesin.

kuuleman vanha juttu mutta kuulin itse ensimmäistä kertaa noin 1kk sitten.

--
Lintuperspektiivi

Lyylikki

#427 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
"Et/ei taida olla ihan penaalin terävin kynä."

Täällä klubbarilla tuohon ehkä ensimmäisen kerran törmännyt. Joku taisi toista nimittää tuolla et versiolla. Joskus aina itsekin tekisi mieli jostakusta sanoa noin. Hieman hellyttävä, eikä nyt mikään älyttömän paha sovaus, erittäin kuvaava, vaikka kuitenkin aika ilkeä.
evvk

#428 • • Edited evvk
"Jantteri" joka tarkoittaa miespuolista henkilöä/tyyppiä..

"Voi perseen suti"
Jutu

#429 • • Jutu Blondi
"sitä ollaan niin lesboa niin lesboa että". Ei nyt varsinaisesti sanonta, mutta hilpeyttä se ainakin meidän porukassa aiheutti. Ja tuohan on siis jostain Harry Potter parodiasta, en vaan enää muista sen nimeä. Jos joku tunnistaa kyseisen lauseen ja pätkän niin infoa tänne päin! *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Vendela

#430 • • Edited Vendela e-ra2co
Snadisti OT:

Olin tänään "hienossa raflassamme" töissä. Työkaverini sanoi, että menee käymään röökillä joten mä hivuttauduin keittiön puolelta kassalle. Seisoskelin siinä, kun eräs asiakkaamme - noin 40-vuotias romaninainen- tulee valittamaan juomastaan, että se maistuu ihan V:lle. Ajattelin, että ohhoh miten ilmaistu, kun sen lapsetkin ovat ihan kuuloetäisyydellä. Sit se toisti saman litanian kovaan ääneen, että ihan V:lle maistuu. Katoin sinne kippoon, että mikä siellä mättää, enkä havainnut siinä läpinäkyvässä litkussa mitään sinnekuulumatonta. Kysyin sitten, että mitä sulla pitäis olla siellä. "No tota seven uppia" *tirsk*

(Pistipähän miettimään omaa pääkoppaani, että olisinkohan vahingossakaan tajunnut tota "väärin" jos kyseinen asiakas olisi ollut ihan tavallinen suomalainen....)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Heli

#431 • • Heli vai kuka se oli
näin tän jossain netissä.
"kaikkehen tottuu, paitti puukkohon seljäs ja siihenki tottuu jos makaa vattallansa." *nauru*

--
ei se väärin ole.