mihin tahansa biisiin kommentti
"tähä jos laittas vähä säröbassoo ni tääki ois ihan hyvä biisi"
(yks styroxin monista mainioista sanonnoista)
ja tää nyt on tilannekomiikkaa oikeestaan, mut heitin kerran mun yhelle exälle ku se vahingos törmäs muhun tai jotai ja pahoitteli sitä ni et
"ei se mitään, ootsä mua paljon pahemminki satuttanu!"
se meni aika hiljaseks. mut sit revettii molemmat nauruun ku ollaan kuitenki ihan hyvis väleis kaikest huolimatta.
repeen töis joka kerta ku meiän uus harjottelija huutaa keittiöön koval äänel et "laitatteko kanaa".. (siis hampurilaisen tulemaan) siihen kuuluu vastata et mun seksielämä ei kuulu sulle..
nii ja sit mun pomo aina yrittää hauskuuttaa meitä vaihtamal kahen sanan ekat tavut keskenään.. esimerkiks ku se lähtee ni sanoo aina "raippa hellaa" eli heipparallaa.. töis noi jutut naurattaa kyl ku siel on nii tylsää aina..
Chare, 9.4.2007 03:34:
repeen töis joka kerta ku meiän uus harjottelija huutaa keittiöön koval äänel et "laitatteko kanaa".. (siis hampurilaisen tulemaan) siihen kuuluu vastata et mun seksielämä ei kuulu sulle..
Tänään kuuntelin YleXin aamua ja puhe meni jääkiekkoon. Eiköhän sieltä hetken päästä pärähtänyt soimaan a-tyypin the biisi, ja repesin ääneen bussissa kun kuulin tämän lausahduksen, mille joskus repeiltii ihan täydet, mutta olin sen kuitenkin unohtanut:
"Siinä jos jollain on proteeesi suussa se putoaa saman tien" :DDDDDD