20 posts, 1 page, 16,831 views
Replying to Pc vai Mac?:
Siis pc vai mac läppäri dj keikka soitteluun? ja perustelut tietenkin pakollisia!
En tiedä onko näitä jo kasoittain klubituksessa, mutta itse en löytänyt. Voi olla että en vain osaa :D
Replying to Pc vai Mac?:
PC:n kanssa on mun kokemuksella kyllä kiinni valmistajasta.
Ostin nyt Fujitsun Intel Core i5 -prosessorilla niin ei ole Traktor pätkinyt yhtään kuten aikaisemmilla koneilla joissa oli Intel Core i3 - tai AMD Athlon X2 -prosessori.
Replying to Pc vai Mac?:
---
PC:n kanssa on mun kokemuksella kyllä kiinni valmistajasta.
Ostin nyt Fujitsun Intel Core i5 -prosessorilla niin ei ole Traktor pätkinyt yhtään kuten aikaisemmilla koneilla joissa oli Intel Core i3 - tai AMD Athlon X2 -prosessori.
---
Ja mulla ei oo pätkiny ollenkaan, ei Athlon X4:llä eikä i3:lla. Pätkiminen voi johtua niin monesta muustakin asiasta ku prosessorista. Esim wi-fi, virustorjunta, vääränlaiset ajurit, jotkut taustalla pyörivät ohjelmat... PC:n optimoiminen musakäyttöön kannattaa aina. Toki Traktor 2.xx on joihinki muihin dj-softiin verrattuna vähän tehosyöpömpi. Ja tietty jos soi kiljoona raitaa ja sämpleä päällekkäin ni vaatiihan se vääntöä toki.
Replying to Pc vai Mac?:
Kuinka te "optimoitte" peeceenne musiikin soittoa varten? Itse käytän PC kannettavaani kaikkeen mahdolliseen :D mutta ei mitään ongelmia ikinä. Traktor pyörii loistavasti, ei mitään pätkimistä. Tosin koneeni on vasta vuoden vanha...
Replying to Pc vai Mac?:
Kuinka te "optimoitte" peeceenne musiikin soittoa varten? Itse käytän PC kannettavaani kaikkeen mahdolliseen :D mutta ei mitään ongelmia ikinä. Traktor pyörii loistavasti, ei mitään pätkimistä. Tosin koneeni on vasta vuoden vanha...
Replying to Pc vai Mac?:
MAC (Uusi Macbook Pro 13" päivitin muistit myöhemmin -> 8gb)
Out of the box ja homma pelittää, ei mitään twiikkaamista, netissä voi surfata samalla (käytän itunesia biisien ostoon) ei lagimista, nykimistä, paukkumista, ei mitään ongelmia, homma toimii niinkuin sen oletin PC:llä toimivan. Uusinta päivitystä en oo tähän maciin vielä ajanu kun tulee ongelmia sen USB 3.0 kans, joten odotelkoon se nyt vielä, vai onko se jo korjattu?
Eli tuskin tarvitsee mun edes vastata kumpi kone on omasta mielestä parempi DJ-hommiin. Tehkööt jokainen valintansa itse.
Replying to Pc vai Mac?:
Mistähän johtuu
Replying to Pc vai Mac?:
Mulla ei ole koskaan ollut muuta, kuin PC-tavaraa. Mistäköhän se johtuu?