POPLIFE presents: HARDWELL (NL) & DANNIC (NL) 20/10/12 20.10.2012 @ Helsinki

16 posts, 1 page, 9,048 views

-Alex-

Posts: 706

#1 • • Edited -Alex- Dj
Loistavaa, et Hardwell saadaan näin nopee uudestaan Suomeen *jiihaa* Summer Soundit tuli skipattua kesän muun tapahtumatarjonnan vuoksi, mut tätä en todellakaan missaa. Hieno veto ottaa myös Dannic messiin, jäbä on tehtaillu hurjan määrän kovia mashuppeja. Eli mestoilla ollaan *hih*
Tervis-

Posts: 42

#2 • • Tervis-
Tänne vaan, neljäs kerta ku nään jäbän stagella! huikee hemmo. Votetkaa tätä äijää djmagtop100 nro 1 ;)
Sssan*

Posts: 651

#5 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Jeejeejee! *jiihaa* Thisss is what im waitin`!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Marjanpoimija

Posts: 82

#6 • • Marjanpoimija
Saako ovelta lippuja ja mihin hintaan, ei oo infottu! Iso ilta tulossa!
Tervis-

Posts: 42

#7 • • Tervis-
Ovelta ei saa lippuja
HappyHC

Posts: 51

#10 • • HappyHC
Vittu! Kun on ostamu liput ja sit joutuu olemasn jonos jo 45min ja olen vieläkin puoles välis jonoa niin Cirkus kusee nyt systeemissään

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

JMA

Posts: 12

#11 • • JMA

Vittu! Kun on ostamu liput ja sit joutuu olemasn jonos jo 45min ja olen vieläkin puoles välis jonoa niin Cirkus kusee nyt systeemissään



Jos Hardwell ei olisi ollut tajunnan räjäyttävä, haukkuisin koko helvetin paskan Poplifen nyt aivan pystyyn. No itseasiassa haukun siitä huolimatta.

Tulen jonoon 23:00. Olen hyvillä mielin sillä Dannic aloittaa vasta 45min kuluttua ja oletan kerkeäväni sisään ennen tätä. Noh jono ei liiku metriäkään about tuntiin. Pääsen sisään kaksi (vittu 2) tuntia myöhemmin, eli klo. 01:00, kun Dannic on jo lopetellut hyvän aikaa sitten, ja Hardwell on jo kovassa vauhdissa. Ja tiedoksi niille ketkä eivät olleet paikalla. Jono oli noin 30 metriä, siis lyhyempi kuin esim. Onnelan jono keskiviikkoisin. Miksei jono vetänyt, miksei ihmisiä päästetty sisään, mitä helvettiä? Kun vihdoin pääsin sisään ilmoitetaan, että narikka on täynnä. Siis mitä helvettiä part.2? Narikka on täynnä? WTF? Really? Osa haistattaa vitut ja menee takki päällä eteenpäin. Varmasti helvetin siistiä jorata ulkovaatteet päällä täyteen ahdetussa Circuksessa. Itse saan lopulta takkini narikkaan kun odotan, että joku aasi ottaa takkinsa ja lähtee kohti kotia.

Hardwell olikin sitten tosiaan aivan mahtava. Paras klubi keikka mitä olen ikinä todistanut. Iso käsi Robbertille. Sen sijaan Poplife, kuunnelkaa tarkkaan. HAISTAKAA VITTU!
Tervis-

Posts: 42

#13 • • Tervis-
Me mentii kanssa 23oo pintoja mut ongelmia ei ilmenny sen pahemmi ku 30min jonotus sisää, vissii narikas oli vielä tyhjää silloin
HappyHC

Posts: 51

#15 • • HappyHC
Joo, yli tunti meni jonossa, joka ei edenny ollenkaan. Oli kuulemma POPLIFE ylibuukannu tilan. Ahne paska sanoisi joku, mutta en minä.

Ja kysyisin järjestäjiltä: miten aiotte korjata toimintaanne niin, että sama ei tapahdu kun Sandor van Doorn tulee Circukseen marraskuussa?

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

-Alex-

Posts: 706

#16 • • Edited -Alex- Dj
Ite jonottelin yli tunnin ja sisään päästiin just, kun Dannic soitteli viimisiä biisejä ja Hardwell alotti. Eipä kauheesti haitannut tuo jonottaminen, samanlaisia jonotuksia on tullut vastaan ihan tavallisiin iltoihin pienemmissäkin kaupungeissa. Narikka oli siis ihan tupaten täynnä, siitähän toi näytti johtuvan. Jonohan rupes kulkemaan nopeemmin noin vartti ennen Hardwellin setin alkua, koska narikkaan ei otettu enää mitään, takkien kanssa pääs sisälle.

Kuten jo monessa muussakin yhteydessä on tullut mainittua erittäin hieno ilta kaikkineen. Hardwellin setti räjäytti paikan just niinkun odottelinki et tulee käymään. Loistavaa soundia alusta loppuun ja kaverihan oli itekin todella liekeissä siellä lavalla. Full support täältä tapahtumalle *sydän**sydän**sydän*