Faneja ostavat DJt

51 posts, 3 pages, 33,388 views

Juhgu

Posts: 7,921

#22 • • Juhgu Virnistelijä
Onhan noita keplottelijoita, mutta ei kannata silti vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä kaikkien kohdalla. Esim. laskeva aktiivisuus voi johtua siitä että ensin on spämmitty ovet ja ikkunat täyteen, ja sen jälkeen ei oo kirjotettu sivulle mitään mielenkiintoista, joten ei oo sitä aktiivisuuttakaan. Ja isommilla nimillä voi oikeastikin olla näkyvyyttä ihan kummallisissa maissa. (Jonkun suomalaisen nonamen jättisuosio jossain baghdadissa sit tietty eri asia.)

Itellä 250 likee ja kaikki pitäny ansaita seksuaalisilla palveluksilla. Kovaa työtä sanon minä.


Srsly though, keskittyisivät siihen musaan eikä ihmisten häiriköimiseen spämmillä. :p

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

m1kk3

Posts: 5,560

#23 • • m1kk3 no-life

Replying to Faneja ostavat DJt:


Itellä 250 likee ja kaikki pitäny ansaita seksuaalisilla palveluksilla. Kovaa työtä sanon minä.


Mulla ois ehkä muutama like tarjolla, riippuu siitä mitä oot valmis tekemään ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

AlexS

Posts: 1,389

#26 • • Edited AlexS kummasetä
V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.

Tää ostotouhu vetää hiljaiseksi.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

a

Posts: 1,480

#27 • • a
Sit vissiin otetaan vielä reality check kun on kovin väärin et joku tykkää irakilaisesta hiekkaneekeristä facebookissa: Bagdadissa (5 miljoonaa asukasta) ja Kairossa (7 milj.) on yöelämää ihan riittämiin, kuten myös linjoilla olevaa jengiä. Jopa jossain 250k asukkaan Hurghadassa on sekä Ministry of Sound ja Havana Club ja kyllä, molemmissa on vieläpä ihan laillinen viinatarjoilu.

Ilmeisesti isostaradj voi ihan kunniallisesti käyttää miljoonilla dollareilla mainostoimistoja ja tilaustuottajia julkaistakseen promomateriaalia, mutta facebook-tykkäysten kerääminen rahalla tai ilman on jotenkin eettisesti väärin :)
Marcus Maison

Posts: 505

#28 • • Marcus Maison Armada Music

Replying to Faneja ostavat DJt:

V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.

Tää ostotouhu vetää hiljaiseksi.



Sinuna olisin poistanut kyseisen jampan kaverilistaltani :)
AlexS

Posts: 1,389

#29 • • AlexS kummasetä

Replying to Faneja ostavat DJt:


---
V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.

Tää ostotouhu vetää hiljaiseksi.
---


Sinuna olisin poistanut kyseisen jampan kaverilistaltani :)



Eli spämmätä kunnes toinen poistaa listoilta? Sillälailla.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Marcus Maison

Posts: 505

#30 • • Marcus Maison Armada Music

Replying to Faneja ostavat DJt:


---

---
V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.

Tää ostotouhu vetää hiljaiseksi.
---


Sinuna olisin poistanut kyseisen jampan kaverilistaltani :)
---


Eli spämmätä kunnes toinen poistaa listoilta? Sillälailla.



Ei vaan olisin poistanut kyseisen jampan ennen kuin olisin saanut häneltä sata kutsua, ehkä heti muutaman kutsun jälkeen. :)
alex kunnari

Posts: 604

#31 • • alex kunnari
Jaa en mä tiedä muista mutta mulla ainakin pyörii 4-5 maksettua mainosta jotka on kohdistettu ympäri maailmaa ja faneja ei tuu Suomesta ku meitä on niin vähän eikä ees mainosteta siellä. Kaikki Ibiza mainokset, omat, Colors, Summer yms niin ne kaikki tuo faneja ihan tasaiseen tahtiin ja tottakai se auttaa, että on myös nykään manageri taustalla joka tekee asian eteen duunia, että brändi laajenisi ja siihen pitää käyttää rahaa eli mainostaa. Ei suomesta kukaan tule ketään hakemaan eli itse pitää tehdä kaikki sekä sijoittaa itseensä. Tuo mainostaminen on ihan jokaisen harkinnassa haluaako tehdä vai ei ja ainakin itse sitä teen sen vuoksi jotta saisin lisää ihmisiä kuuntelemään esiintymisiäni. Tunnettu tuote ei tarvitse niin paljoa mainostamiseen, koska brändi pyörii ja omaa ison taustajoukon joka sitä pyörittää vai ihan tostako vaan Skrilles, Guetta, Armin, Tiesto, SHM, Cox, PvD, Above&Beyond olisi tuolla.. ei ole eikä kukaan muukaan. Pieni aloitteleva sekä maailmalle pyrkivä tarvitsee mainostamista oli ala mikä tahansa se on normaalia ajattelua sen suhteen kuinka pitkälle tähtää sekä yrittää. Itselleni Ibiza ja sen julkaisu on tuonut aivan uudella tavalla faneja sekä sociaaliseen mediaan, että muuten mutta niitä ei olisi tullut ilman sijoitusta esim. tähän Ibizaan. Suomalaiset mainostavat aivan liian vähän siihen kuinka se pitäisi oikein tehdä ja lasken itseni siihen joukkoon sen vuoksi, koska ei ole tarpeeksi rahaa sekä taitoa viellä kuinka se tehdään. Ilman brändiä et vain ole mitään rajojen ulkopuolella.. kaikkeen pitää sijoittaa ihan videoista, albumeista, mainoksista, www-sivuista lähtien.
ValaX

Posts: 3,891

#32 • • ValaX

Replying to Faneja ostavat DJt:

Hey likettäkää mun pagee! Laitan palkkioks uuden miksauksen linjoille!

Saldo tällä hetkellä 458. Katsotaan monta saan ostettua.

https://www.facebook.com/deejaycoma

Mahtavaa että tällekin on vihdoin oma thread! Ei oo OT!



mä kävin tykkäämäs*hih*
lopez

Posts: 1,972

#34 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Faneja ostavat DJt:

Poistuin Facebookista 5kk sitten. Mitä tämä on?


Mikä facebook? x)

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Coma

Posts: 705

#36 • • Coma
Oon ostanu jo kolme likee! Saatana tässä joutuu vielä miksauspuuhiin, expect the unexpected!
a

Posts: 1,480

#37 • • a
http://tinyurl.com/bvf5h7j EDMsnob raportoi kärkinimi-dj:den maksavan suuria summia DJMagille vastineeksi myönteisistä artikkeleista.

Hetkinen. Jos DJMagissa on hypetystä, sillähän tulee facebookiin kavereita. VOI VITTU!
AlexS

Posts: 1,389

#38 • • AlexS kummasetä

Replying to Faneja ostavat DJt:


Ei vaan olisin poistanut kyseisen jampan ennen kuin olisin saanut häneltä sata kutsua, ehkä heti muutaman kutsun jälkeen. :)



Mä en helposti poista ihmisiä listoilta koska en myöskään helposti lisää ihmisiä sinne. Jos oon joskus ollut yhteydessä tai tuntenut hyvän tyypin niin en kovin helposti katkaise sitä linkkiä. Joillekin tärkeintä on näköjään saada kaikki tutut fanittamaan omaa juttuaan kuin pysyä edes jossain yhteydessä. Edelleen ihmettelen sun logiikkaa spämmätä ihmistä kunnes se ei jaksa enää katsella naurettavaa tyrkyttämistä. Laita henk.koht. viestiä jos on vielä jotain asiaa. Ei tää kiinnosta ulkopuolisia.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Marcus Maison

Posts: 505

#39 • • Marcus Maison Armada Music

Replying to Faneja ostavat DJt:


---

Ei vaan olisin poistanut kyseisen jampan ennen kuin olisin saanut häneltä sata kutsua, ehkä heti muutaman kutsun jälkeen. :)
---


Mä en helposti poista ihmisiä listoilta koska en myöskään helposti lisää ihmisiä sinne. Jos oon joskus ollut yhteydessä tai tuntenut hyvän tyypin niin en kovin helposti katkaise sitä linkkiä. Joillekin tärkeintä on näköjään saada kaikki tutut fanittamaan omaa juttuaan kuin pysyä edes jossain yhteydessä. Edelleen ihmettelen sun logiikkaa spämmätä ihmistä kunnes se ei jaksa enää katsella naurettavaa tyrkyttämistä. Laita henk.koht. viestiä jos on vielä jotain asiaa. Ei tää kiinnosta ulkopuolisia.



Spämmätä ihmisiä? Poistanut kavereista? Kerro nyt ketä kaikkia olen spämmännyt ja/tai poistanut kavereista, niin tiedän keltä voin pyytää anteeksi. :)

Tosin muistan kyllä kun aikoinaan oli joku koodi, jolla pystyi kutsumaan kaikki omat fb-kaverit yhtä aikaa sivuilleen sekä tapahtumiin. Siinä oli vain yksi iso ongelma, eli kutsu ei jäänyt yhdeksi, vaan niitä saattoi tulla useita, etenkin niille henkilöille jotka kieltäytyivät niistä. Sen takia en itse henkilökohtaisesti jaksanut enää edes vastata kutsuihin juuta tai jaata. Saati sitten käyttää kyseistä koodia, sen verran paljon kutsuista tuli päänvaivaa.
akir0

Posts: 2,554

#40 • • akir0 idleRPG champion 2009
Miksi Diplomi-Insinöörit ostaa faneja?