Replying to Faneja ostavat DJt:
Ei voi taaskaan kun nauraa koko keskustelulle! :D :D :D
samaa mieltä.. :D, nyt on joku tainnut syödä pahanmakusia muroja aamupalaksi..
51 posts, 3 pages, 35,238 views
Ei voi taaskaan kun nauraa koko keskustelulle! :D :D :D
Itellä 250 likee ja kaikki pitäny ansaita seksuaalisilla palveluksilla. Kovaa työtä sanon minä.
V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.
Tää ostotouhu vetää hiljaiseksi.
---
V-mäisintä on saada sata kutsua tutulta/puolitutulta dj:ltä omalle sivulleen vaikka huomauttaa asiasta eikä ole itse kiinnostunut tykkäämään jokaisesta lärvikirjan tuottaja/dj-sivusta. Seurauksena kys. jamppa poistaa kaverilistaltaan :) Nykyään nää voi ilmeisesti kerralla blokata mutta ei onnistunut ennen. Hieman huomaavaisuutta siellä somessa kiitos vaikka onkin superhero-dj.
---
Sinuna olisin poistanut kyseisen jampan kaverilistaltani :)
---
---
---
Sinuna olisin poistanut kyseisen jampan kaverilistaltani :)
---
Eli spämmätä kunnes toinen poistaa listoilta? Sillälailla.
Hey likettäkää mun pagee! Laitan palkkioks uuden miksauksen linjoille!
Saldo tällä hetkellä 458. Katsotaan monta saan ostettua.
https://www.facebook.com/deejaycoma
Mahtavaa että tällekin on vihdoin oma thread! Ei oo OT!
Ei vaan olisin poistanut kyseisen jampan ennen kuin olisin saanut häneltä sata kutsua, ehkä heti muutaman kutsun jälkeen. :)
---
Ei vaan olisin poistanut kyseisen jampan ennen kuin olisin saanut häneltä sata kutsua, ehkä heti muutaman kutsun jälkeen. :)
---
Mä en helposti poista ihmisiä listoilta koska en myöskään helposti lisää ihmisiä sinne. Jos oon joskus ollut yhteydessä tai tuntenut hyvän tyypin niin en kovin helposti katkaise sitä linkkiä. Joillekin tärkeintä on näköjään saada kaikki tutut fanittamaan omaa juttuaan kuin pysyä edes jossain yhteydessä. Edelleen ihmettelen sun logiikkaa spämmätä ihmistä kunnes se ei jaksa enää katsella naurettavaa tyrkyttämistä. Laita henk.koht. viestiä jos on vielä jotain asiaa. Ei tää kiinnosta ulkopuolisia.