Faneja ostavat DJt

51 posts, 3 pages, 33,400 views

AlexS

Posts: 1,389

#41 • • AlexS kummasetä

Replying to Faneja ostavat DJt:



Spämmätä ihmisiä? Poistanut kavereista? Kerro nyt ketä kaikkia olen spämmännyt ja/tai poistanut kavereista, niin tiedän keltä voin pyytää anteeksi. :)



Reps. Et siis ilmeisesti muista meikäläistäkään.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Axl Knight

Posts: 544

#42 • • Axl Knight Oldscool Dj
ostetaan vokaali
Meke

Posts: 2,083

#43 • • Meke GT Digital, BCN Records
I'm bigger and bolder and rougher and tougher In other words sucker there is no other
(en voinut vastustaa)

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

NwB

Posts: 327

#44 • • NwB
Nerokasta!

--
Jee! Kumpi voitti!!

Ironraver1

Posts: 1,158

#45 • • Ironraver1 Housemotion
Mun mielestä Madwaven Andre:lla on hemmetin hienosti ilmaistu toi fb:sivun käyttötarkoitus liittyen mainoksiin yms... menee näin:
"About André:
I´m promoter for our club Madwave.

I will most likely send you invitations for upcoming events.

If you dont want to receive any invitations either block incoming invitations from me or dont add me as a friend."

Toi on hienosti aseteltu kyllä, koska on ihmisiä paljon jotka käyttää fb:tä puhtaasti markkinoimiseen.
Pete M

Posts: 1

#46 • • Pete M

Replying to Faneja ostavat DJt:

Jaa en mä tiedä muista mutta mulla ainakin pyörii 4-5 maksettua mainosta jotka on kohdistettu ympäri maailmaa ja faneja ei tuu Suomesta ku meitä on niin vähän eikä ees mainosteta siellä. Kaikki Ibiza mainokset, omat, Colors, Summer yms niin ne kaikki tuo faneja ihan tasaiseen tahtiin ja tottakai se auttaa, että on myös nykään manageri taustalla joka tekee asian eteen duunia, että brändi laajenisi ja siihen pitää käyttää rahaa eli mainostaa. Ei suomesta kukaan tule ketään hakemaan eli itse pitää tehdä kaikki sekä sijoittaa itseensä. Tuo mainostaminen on ihan jokaisen harkinnassa haluaako tehdä vai ei ja ainakin itse sitä teen sen vuoksi jotta saisin lisää ihmisiä kuuntelemään esiintymisiäni. Tunnettu tuote ei tarvitse niin paljoa mainostamiseen, koska brändi pyörii ja omaa ison taustajoukon joka sitä pyörittää vai ihan tostako vaan Skrilles, Guetta, Armin, Tiesto, SHM, Cox, PvD, Above&Beyond olisi tuolla.. ei ole eikä kukaan muukaan. Pieni aloitteleva sekä maailmalle pyrkivä tarvitsee mainostamista oli ala mikä tahansa se on normaalia ajattelua sen suhteen kuinka pitkälle tähtää sekä yrittää. Itselleni Ibiza ja sen julkaisu on tuonut aivan uudella tavalla faneja sekä sociaaliseen mediaan, että muuten mutta niitä ei olisi tullut ilman sijoitusta esim. tähän Ibizaan. Suomalaiset mainostavat aivan liian vähän siihen kuinka se pitäisi oikein tehdä ja lasken itseni siihen joukkoon sen vuoksi, koska ei ole tarpeeksi rahaa sekä taitoa viellä kuinka se tehdään. Ilman brändiä et vain ole mitään rajojen ulkopuolella.. kaikkeen pitää sijoittaa ihan videoista, albumeista, mainoksista, www-sivuista lähtien.



Foorumin seuraamista taustalla vuosia ja aktiivista uraa dj-hommistakin taustalla almost 15 vuotta. -Nyttemmin keikkaillaan jos bisnekset antaa myöden.:) -Piti oikein profiili riipaista taas pystyyn kun laittoi ihmetyttämään miten on tultu näin itsekkäiksi ja kateellisiksi toisten menestystä kohtaan. Tismalleen samaa mieltä yllä olevan kirjoittajan kanssa..Menestyvä artisti/dj on tuote jota on myytävä ja markkinoitava jotta homma toimii ja brändille saadaan tunnettavuutta. Sitä kautta avataan taas uusia ovia ja homma laajenee..ja nyt puhutaan siis suurista tavoitteista. -Musamaailma on kovaa bisnestä siinä missä yritysmaailman koukerotkin. Suuria kokonaisuuksia saavuttaakseen pitään sijoittaa. Kenenkään menestys ei liene toisilta pois vaikka näin näemmä näyttää yleinen ajatusmaailma olevankin.