PHP/MySQL/AJAX/CSS/XHTML-koodari tarjolla.

28 posts, 2 pages, 26,101 views

mark hamilton

#21 • • mark hamilton The Mogul
Niin olitte oikeassa mutta väärässä valossa. Eli kyllä käyttäen työn antajan laskutuspalvelua jossa olin tuolloin kokopäiväisesti kk-liksalla voin laskuttaa omia projekteja ALV:n kanssa sekä esim. käyttää UKKO.fi tai Eezy laskutuspalvelua mutta tilavuokran myyminen studioon olisi se niin hieno tai ei että siiitä kannataa maksaa 100 € päviä ei ole laillista jos minulla ei ole omaa Tmitä tai Oytä tms.
mark hamilton

#22 • • Edited mark hamilton The Mogul
Niin ja en tiedä mitä kouluja olette käynyt kun rupeette vänkämään työelämän normi työsopimuksista että kyllä ihmiset ne osaa lukea. Niin osaavat mutta työnantajat voi viilata nuoria ja vähän venhempiakin kokeneita konkareita linssiin ihan menen tulen laittomilla sopimspykälillä tilanteissa jossa duunari on lintsannut toisen asenteen koulussa työelämän pelisääntöjä käsittelevät koulutunnit. Niin ei siinä auta se että osaat lukea sopimuksen jos työlainsäädännöstä et tiedä hölkäsen pöläystä. Esim. jos työnantaja laittaa sinulle toistaiseksi voimassa olevan kilpailukiellon ja se irtisanoo sinut niin työn antajan on sinulle maksettava kuukausipalkkaa tasan niin kauan kun et saa mennä sopimuksen takia muualle töihin ja istut kotona tekemättä mitään ja sama koskee tietyistä tapauksissa NDA:t poislukien työnantajan IPR-oikeudet.

Niin ja olen itse ollut toimeksiantosopimuksilla B-to-B USA:ssa etätöissä ja näitä sopimuksia minulla on iso mapillinen ja ne ovat englanniksi ja 20-40 sivuisia.. hereinafter laws of Californian state joten ette edes ole samalla viivalla mun kanssa sopimusasioissa.. kun se Nebulan räkkisalin A räkin X palvelinlaitteen B johdon poistaja jonka työkaveri on sen jodon takaisin laittaja ja toinen työkaveri pölyjen pyyhkijä saa painua vittuun.
mark hamilton

#23 • • Edited mark hamilton The Mogul
Niin ja oli puhe aivojen surkastumisesta jota alettiin dissaan. Vinkki katsokaa TV:stä asiaa käsitteleviä dokumettejä ja muita yleissivistäviä TV-ohjelmia niin näette kun esim. päihdelääkäri näyttä tauluta mitä aivojen surkastuminen käytännössä tarkoittaa kun alkoholisti vätää joka päivä 30 vuotta putkeen kossua ja keppanaa.

Samoin Passeli ei ole vain Visma Software:n TV-shopissa myymä huono taloushallinnon sovellus.. joten vähän sitä yleissivistystä kiitos.. Sanalla passeli tarkoitetaan jotain asiaa joka on hyvä.
mark hamilton

#24 • • mark hamilton The Mogul
Niin ja en ymmärrä väitettänne että voitte minut kick-bännätä klubitus IRC-kanavalta. Käytännössä voitta vain hidastaa mina kun siis minulla VPS johon voi laittaa vaikka miljonia domainia ja niiden alle tehdä miljoonia eri sähköpostilaatikoita ihan rajattomasti sekä voin ottaa uuden IP:n ja hostnamen ihan miten minua huvittaa jos nämäkin bännätään.

https://www.leaseweb.com/en/products-services/cloud/virtual-private-server

https://www.leaseweb.com/en/c/dedicated-server
mark hamilton

#25 • • Edited mark hamilton The Mogul
Onneksi YouTubessa sen alkorytmit poistaa häriköiden viestit. Siellä kun yksi tyyppi tuli jotain veetuilen etten muka tee mitään rahaa yritykselläni:

Eli yritykseni päätoimiallaa on ohjelmtitojen suunnttelu ja valmistus ja sivutoimiaalaa julkaisutoiminta, muusiiki ja DJ-toimitna niin Tmi-yrittäjyys toimii hyvin siinä vaiheessa, kun pääsee eläkkeelle, koska ei tarvitse enää murehtia työttömyysjaksoista. Kelasta tulee joka tapauksessa noin 1 500 € kuukaudessa ilman, että tarvitsee täyttää työttömyyslappuja joka kuukausi.

Musiikkialalla kulut ovat niin suuria, että eläkeläisyrittäjän tuloraja — noin 980 € kuukaudessa + ALV:t + työn tekemiseen liittyvät kulut — mahdollistaa sen, että liikevaihto voi olla jopa 30 000 € vuodessa ilman että eläketulot menevät katki. Syynä on se, että PA-laitteet, soittimet ja muu musiikkialan “krääsä” eivät ole halpoja, ja laitteita kuten PA-kaiuttimia ja itse soittimia on uusittava säännöllisesti.

Olen joskus yrittänyt selittää joillekin, miksi eläkkeelle pääseminen lisää yrittäjän maksimaalista ostovoimaa: yrittäjä voi vähentää työhön liittyvät hankinnat verotuksessa, kun taas eläkeläinen palkkatyöntekijä ei voi hyödyntää näitä vähennyksiä, koska työnantaja omistaa ja ostaa kaiken.

Eli käärin koodaamalla sovitulla tuntihinnalla kuten 50 € + ALV 25.5 % jos en saa enpää sovittua niin esim. asiakas tilaa minulta 40 tuntia eli yhden viikon työt niin lasku asiakkaalle on 2000 € + ALV 25.5 % joten siitä jää verojen jälkeen käteen sen verran että voin ostaa jonkin musiikkilaitteen ja laittaa tämän laitteen verovähennyksiiin kirjanpidossa. Sekä myös IRCissä eräs nimimerkki ei tätä tajunnut miten eläkkeen alkaessa "ostovoima" lisääntyy koska se on tavallinen taneli jonk tietämys asioista on puuttellinen.

Tässä 14 vuoden liikevaihto sovelluksien SaaS-liiketoiminnastani: https://atlassian-revenue.i4ware.fi/
Eli jos yhdessä yössä tulee pankkitilille esim. 4600 € niin siitä jää käteen sen verran kuitenkin että voin ottaa taksin ja mennä shoppaileen verkkokauppa comiin, tammer pianoon ja tampereen musiikkiin.

Ja on typerää tulla arvostelemaan musiikin julkaisutoimintaa jos kysyy kysymyksiä mikä on Feiyr, FWD Muisic, Label Worx, tai DistoKid. Eli ks. tyyppi ei ees tiedä esitettyjen kysymysten perusteella julkaisutoiminna perusteita ja jos olen minun digi EPstä prässänyt yhden piisin 12" vinyylille niin turha tulle väittään ettei biisi ole peräien EP:lt kun levyllä on vain yksi. Nitiä vinyylejä on saksassa prässätä 1 kpl kerrallaan hintaan 25 € per levy ja 25 € postikulut suomeen. Ja tämä on oikea prässäämö eikä kaivertamo jolla vain on laitteet joilla levyn prässi muotin tekeminen on kannattavaa liiketoimintaa vain 1 kpl vinyyliä varten. Eli jos oot näin vajakki niin älä tuu sanoo n minulle mitään ja en ole loiseläjä ja te ette ole koskaan perustanut toimivaa yritystä ja nähnykkään sellaisa rahoja kuin 50000 €.