13 posts, 1 page, 21,100 views
Replying to PHP/MySQL/AJAX/CSS/XHTML-koodari tarjolla.:
----Replying to PHP/MySQL/AJAX/CSS/XHTML-koodari tarjolla.:
Siinä on kyllä tuntihinnottelu kohillaan
EDIT: Ei, ei pysty jättään vaan yhteen sarkastiseen kommenttiin tätä.
Ensinnäkin, sää hinnoittelet ittes ulos jo heti kättelyssä. Nopea googletus löytää mulle kotisivujen tekoa 40 - 50€ / h hintaan. Jos sun pitää pyytää tuommosia hintoja että pysyt leivän syrjässä kiinni, niin sun yritykses ei toimi. Piste.
Toisekseen, et sää nyt jumalauta potentiaalisille asiakkaille sano että "niin hinta on tuplasti niin kova kun muilla, kun niin vaikeeta ja burnout ja vittu nyyh"! Joku roti hyvä mies.. ei tollasella paljon asiakkaita kalastella.
Eikä sitä portfolioo kukaan sulta halua pyytää, se pitää olla siinä linkitettynä ilmotuksessa.
Ensinnäkin, sää hinnoittelet ittes ulos jo heti kättelyssä. Nopea googletus löytää mulle kotisivujen tekoa 40 - 50€ / h hintaan. Jos sun pitää pyytää tuommosia hintoja että pysyt leivän syrjässä kiinni, niin sun yritykses ei toimi. Piste.
Toisekseen, et sää nyt jumalauta potentiaalisille asiakkaille sano että "niin hinta on tuplasti niin kova kun muilla, kun niin vaikeeta ja burnout ja vittu nyyh"! Joku roti hyvä mies.. ei tollasella paljon asiakkaita kalastella.
Eikä sitä portfolioo kukaan sulta halua pyytää, se pitää olla siinä linkitettynä ilmotuksessa.
40-50 € / tunti on alimitoitettu hinta kun pitää maksaa YEL-vakuutusta. Siksi 95 € / tunti on perempi. Eikä tässä sanottu mistään mitään yhyy yhyy. Et tiedä hlökäsen pöläystä mistään mitään sitä paisti nyt 95 € / tunti + ALV 24 % on ihan yleinen hinta mitä kaikki yritykset pyytää ( kysy vaikka ELY-kesuksesta mtiä sen konsultit sanoo mitä tuntihinnan pitää olla ollakeen taloudellsessti kannattava). Portfolio ei ollut, koska olen tehyt vain salasanojen takana olevia liiketoimitnasovelluskia jotka ovat salassapidettävisä projekteja ja siksi näitä ei voi julkisesti näyttää joten vähän mieleikuviusta siellä päässä.
Nyt kuitenkin minulla on se Portfolio:
https://mattikiviharju.i4ware.fi/
https://github.com/foghorn-hashstickman hook