27.-29.7 Summer Sound Festival 2012

186 posts, 10 pages, 162,162 views

Wolverine

Posts: 1,860

#82 • • Wolverine

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

No se on kyllä hienoa että järkätään ja kai se pitää ajatella aina rahan kannalta, varmasti esim. Tiesto ja Armin saa ihmiset liikkeelle. Onko kellään tietoa saako tuolla yöpyä jossain vai pitääkö lähteä himaan nukkumaan välillä?
Kyselin jo noiden fb sivuilta asiaa mutta eipä kukaan ole vastaillut mitään. Lienee ehkä toi aihe sit vähän avoinna järkkärinkin puolelta.



hotellil tosiaan ihan vieressä. tosin tohon aikaan vuodesta voi melkein dallaa himaan, ainakin itse ajattelin tehdä piristävän Pasila - Herttoniemi kävelyn joka yö jos kelit vaan sallii!
-Alex-

Posts: 706

#83 • • -Alex- Dj

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

Ei pysty innostuu tästä yhtään, milloin jotain uutta? Suomessa näitä kiksutapahtumia on kuitenkin jo jonninverran riittävästi.. :(



Oon sun kanssa samaa mieltä siitä, että kun nyt kerrankin tässä maassa poltetaan fyrkkaa kunnolla kemuihin, niin vois olla snadisti enemmän ajan tasalla olevat artistit sen suhteen mitä maailmalla soitetaan. Hardwell on kyllä loisto veto.

Tosin on syytä muistaa, et moni artisti joka mielletään kiksuksi tekee tällä hetkellä pääasiassa housea tai electroa. Toki Tiesto tänne tullessa ja varmaan muillakin keikoillaan soittaa ne samat ikuiset itkuvirtensä, mutta sehän uusilla julkaisuillaan pyrkii jäljittelemään näitä muita kovia hollantihemmoja (hardwell, romero, afrojack jne.), soundillisesti se on kuitekin valovuoden jäljessä. Toi Autoerotiquen remixi hyvänä esimerkkinä siitä.
m1kk3

Posts: 5,560

#84 • • m1kk3 no-life

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


vois olla snadisti enemmän ajan tasalla olevat artistit sen suhteen mitä maailmalla soitetaan. Hardwell on kyllä loisto veto.


Mitäs tuolta sit puuttuu ? David Guetta ja SHM ? :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-Alex-

Posts: 706

#85 • • Edited -Alex- Dj

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---

vois olla snadisti enemmän ajan tasalla olevat artistit sen suhteen mitä maailmalla soitetaan. Hardwell on kyllä loisto veto.

---

Mitäs tuolta sit puuttuu ? David Guetta ja SHM ? :D



Tsekkaile vaikka Tomorrowlandin line uppia, siellä jotain sen suuntaista mitä ajoin takaa. Ei mulla kyllä SHM:ää vastaan mitää oo, pari viime sinkkua ollu kovaa kamaa. Axwell olis kyl yksin ehkä enempi meitsin toivelistalla, loistavia remixejä putoillu siltä.

Mä oon ihan tyytyväinen Hardwelliin ja hienoo et tällasia kemuja täälläki järkätään. Mut suvi_tuulian kommentissa on enemmän perää ku Jennifer Lopezilla noin niiku yleisesti bileitä ajatellen.
suvi_tuulia

Posts: 23

#86 • • suvi_tuulia

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---

vois olla snadisti enemmän ajan tasalla olevat artistit sen suhteen mitä maailmalla soitetaan. Hardwell on kyllä loisto veto.

---

Mitäs tuolta sit puuttuu ? David Guetta ja SHM ? :D
---


Tsekkaile vaikka Tomorrowlandin line uppia, siellä jotain sen suuntaista mitä ajoin takaa. Ei mulla kyllä SHM:ää vastaan mitää oo, pari viime sinkkua ollu kovaa kamaa. Axwell olis kyl yksin ehkä enempi meitsin toivelistalla, loistavia remixejä putoillu siltä.

Mä oon ihan tyytyväinen Hardwelliin ja hienoo et tällasia kemuja täälläki järkätään. Mut suvi_tuulian kommentissa on enemmän perää ku Jennifer Lopezilla noin niiku yleisesti bileitä ajatellen.



Täytyy varmaan poistua tästä takavasemmalle ja olla hiljaa... Ja todeta että ehkä toi tapahtuma ei vaan oo mua varten, vaikka niin kovin oiskin toivonut. Noh, lauantaina täytyy kytätä Defqon.1 liput niin eiköhän tästä jonkinmoinen festarikesä saada kuitenkin aikaiseksi :)

-Suvi

--
welcome to the digital age <3

Timce

Posts: 5,381

#88 • • Timce

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

No se on kyllä hienoa että järkätään ja kai se pitää ajatella aina rahan kannalta, varmasti esim. Tiesto ja Armin saa ihmiset liikkeelle. Onko kellään tietoa saako tuolla yöpyä jossain vai pitääkö lähteä himaan nukkumaan välillä?
Kyselin jo noiden fb sivuilta asiaa mutta eipä kukaan ole vastaillut mitään. Lienee ehkä toi aihe sit vähän avoinna järkkärinkin puolelta.




Mun luokse pääsee ihan ilmaiseksi ja aamiaisenkin saat tuoda petiin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Wolverine

Posts: 1,860

#89 • • Wolverine

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---
No se on kyllä hienoa että järkätään ja kai se pitää ajatella aina rahan kannalta, varmasti esim. Tiesto ja Armin saa ihmiset liikkeelle. Onko kellään tietoa saako tuolla yöpyä jossain vai pitääkö lähteä himaan nukkumaan välillä?
Kyselin jo noiden fb sivuilta asiaa mutta eipä kukaan ole vastaillut mitään. Lienee ehkä toi aihe sit vähän avoinna järkkärinkin puolelta.
---



Mun luokse pääsee ihan ilmaiseksi ja aamiaisenkin saat tuoda petiin.



Mä tarjoan saman mutta täällä joutuu myös siivoamaan jatkojen jäljiltä.
Zuho

Posts: 81

#90 • • Edited Zuho
Tosiaan lippu hankittu ja näköjään sitten nimelliset liput (ainakin stokkalta ostettuna). Kiva niille, jotka ostaa noin 4 kuukauden päähän ja on vielä mahdotonta sanoa kaikki menot kesälle. No tuleepahan sitten pieni säätö ihmisille kun alkaa soitot ja s-postit nimien vaihdoista.
Plussaa kuitenkin, että ei varmaan tuu kauheata trokarikaupittelua.
älex

Posts: 36

#91 • • älex

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

Tosiaan lippu hankittu ja näköjään sitten nimelliset liput (ainakin stokkalta ostettuna). Kiva niille, jotka ostaa noin 4 kuukauden päähän ja on vielä mahdotonta sanoa kaikki menot kesälle. No tuleepahan sitten pieni säätö ihmisille kun alkaa soitot ja s-postit nimien vaihdoista.
Plussaa kuitenkin, että ei varmaan tuu kauheata trokarikaupittelua.



Eikai sillä nyt väliä ole kuka ne liput on ostanut? Logiikallasi kaverille ei voi ostaa samalla lippua kun tulee oma nimi molempiin lippuihin..
sapeli

Posts: 11,768

#92 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

Tosiaan lippu hankittu ja näköjään sitten nimelliset liput (ainakin stokkalta ostettuna). Kiva niille, jotka ostaa noin 4 kuukauden päähän ja on vielä mahdotonta sanoa kaikki menot kesälle. No tuleepahan sitten pieni säätö ihmisille kun alkaa soitot ja s-postit nimien vaihdoista.
Plussaa kuitenkin, että ei varmaan tuu kauheata trokarikaupittelua.



En kyl muista et multa ois kertaakaan tarkistettu henkkareista nimeä kun meen nimellisellä lipulla bileisiin, eli ei huolta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wolverine

Posts: 1,860

#93 • • Wolverine
3 päivän lippu hommattu.
SummerSoundFestival

Posts: 67

#94 • • SummerSoundFestival
Hyvää huomenta Suomi!

Summer Sound Festivaalien lipunmyynti on alkanut ja vauhti on erittäin hurjaa. Tänään kannattaa varmistaa oma paikkansa kesän tapahtumaan ettet jää ilman lippua sekä tätä tapahtumaa. Aurinkokin paistaa ulkona tämän kunniaksi..

Tätä olisi luvassa: Armin van Buuren (NL),Tiësto (NL), Fedde le Grand (NL), Dash Berlin (NL), ATB (DE), Markus Schulz (US), Gareth Emery (UK), Hardwell (NL), Chris Lake (UK), Funkagenda (UK), W&W (NL, )Andy Moor (UK), Richard Durand (NL), Lange (UK), MYNC (UK), Alex Kunnari (FI), Heikki L (FI), Dallas Superstars (FI), Orkidea (FI), K-System (FI), Orion (FI), Tom Fall (FI), Something Good (FI), Mr A (FI), Jay Mellin (FI), Sergei Shkuroff (FI), Dosse (FI)

Tästä pääset lipun myyntiin:
http://www.lippu.fi/summer-sound-Lippuja.html?affiliate=ADV&doc=artistPages%2Ftickets&fun=artist&action=tickets&erid=744748
Zuho

Posts: 81

#95 • • Edited Zuho

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---
Tosiaan lippu hankittu ja näköjään sitten nimelliset liput (ainakin stokkalta ostettuna). Kiva niille, jotka ostaa noin 4 kuukauden päähän ja on vielä mahdotonta sanoa kaikki menot kesälle. No tuleepahan sitten pieni säätö ihmisille kun alkaa soitot ja s-postit nimien vaihdoista.
Plussaa kuitenkin, että ei varmaan tuu kauheata trokarikaupittelua.
---


Eikai sillä nyt väliä ole kuka ne liput on ostanut? Logiikallasi kaverille ei voi ostaa samalla lippua kun tulee oma nimi molempiin lippuihin..



Kai se on niin, samapa se on mulle kun en ostanut mitään kymmentä lippua, mutta mainitsin nyt vain tähän ketjuun ettei tuu kenellekään yllärinä :) Ja logiikasta, että näissä lipunmyynti jutuissa on yleensä kaksi mahdollista logiikkaa: 1. Kaikkiin lippuihin ostajan nimi 2. Jokaiseen lippuun eri nimi. En nyt tiedä kumpi logiikka käytössä, koska en lippu. fi:tä käytä yleensä koskaan.
suvi_tuulia

Posts: 23

#96 • • suvi_tuulia

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---

---
No se on kyllä hienoa että järkätään ja kai se pitää ajatella aina rahan kannalta, varmasti esim. Tiesto ja Armin saa ihmiset liikkeelle. Onko kellään tietoa saako tuolla yöpyä jossain vai pitääkö lähteä himaan nukkumaan välillä?
Kyselin jo noiden fb sivuilta asiaa mutta eipä kukaan ole vastaillut mitään. Lienee ehkä toi aihe sit vähän avoinna järkkärinkin puolelta.
---



Mun luokse pääsee ihan ilmaiseksi ja aamiaisenkin saat tuoda petiin.
---


Mä tarjoan saman mutta täällä joutuu myös siivoamaan jatkojen jäljiltä.



Joo, ilmasex pääsee kans kotia =)

--
welcome to the digital age <3

Wolverine

Posts: 1,860

#97 • • Wolverine
Kattelin muuten että bileet loppuu klo 02.00 joka yö niin siitähän ehtii vielä junalla stadiin jatkamaan.. tulee kyl rankat 3 päivää.
suvi_tuulia

Posts: 23

#98 • • suvi_tuulia

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :

Kattelin muuten että bileet loppuu klo 02.00 joka yö niin siitähän ehtii vielä junalla stadiin jatkamaan.. tulee kyl rankat 3 päivää.



Jos on lääkitys kohillaan niin helposti pystyy. =)

--
welcome to the digital age <3

Wolverine

Posts: 1,860

#99 • • Wolverine

Replying to 27.-29.7 Summer Sound Festival 2012 :


---
Kattelin muuten että bileet loppuu klo 02.00 joka yö niin siitähän ehtii vielä junalla stadiin jatkamaan.. tulee kyl rankat 3 päivää.
---


Jos on lääkitys kohillaan niin helposti pystyy. =)



Joo enhän mä sanonu ettei pystyis mutta oli mikä lääkitys tahansa niin kyllä toi rankkaa tulee olemaan :D
eugina

Posts: 898

#100 • • eugina YleX tt-i *sydän*
oivoi, vai loppuu bileet kahdelta...konemetsä good old times in memorian, chilliteltassa päivällä pienet torkut tai uintireissu palaisil, ni johan jakso taas.. *hihu* mut hyvät kekkerit tulee näistäkin, viime vuos sen jo osoitti ja tänä vuonna ollaan astetta kovemmalla mestalla/lineupilla/kaikella mukana! cäänt veit *jiihaa*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*