PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo

140 posts, 7 pages, 87,546 views

a

Posts: 1,480

#121 • • a

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:

Yllättäen vähän vaikeampi kysyä Tunnetko "a":n, kuin "Arxin". Et ole mikään Prince ton "a"-kirjaimen kanssa :D



En olekaan, mun symboli löytyy näppikseltä.
Timce

Posts: 5,381

#122 • • Edited Timce
Mä olen vieläkin aivan saatanan katkera, ettei Knuckleheadz ja Red head tulleet aikoinana stadiin. Ts. Kiitti vitusti.

Nukleuz wars sucks (sucked) big time

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,774

#123 • • Edited Freja Sihteeri
Hitto, oon niin kaivannut tätä. Sitä, että voi sanoa rehdisti oman mielipiteensä ja väitellä siitä "tuntemattomien" kanssa. Kukaan ei sensuroi, ellei nyt ihan mene yli rajojen, mut harvemmin täällä onkaan mennyt.

Tää postaus on muutenki totaalisen OT, joten kommentoin vielä että Oi, FB, miksi tulit ja murhasit Klubituksen? Välil tuntuu et Klubbarissa olis ihan IRL. EI FBssä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#125 • • Jago un-trained monkee

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:

Hitto, oon niin kaivannut tätä. Sitä, että voi sanoa rehdisti oman mielipiteensä ja väitellä siitä "tuntemattomien" kanssa. Kukaan ei sensuroi, ellei nyt ihan mene yli rajojen, mut harvemmin täällä onkaan mennyt.

Tää postaus on muutenki totaalisen OT, joten kommentoin vielä että Oi, FB, miksi tulit ja murhasit Klubituksen? Välil tuntuu et Klubbarissa olis ihan IRL. EI FBssä.


Jep. ja täällä voi kommentoida useeseen mestaan ja keskusteluun samaan aikaan. Ei fbssä oo topicceja mistä keskustellaan.
Suurimmat keskustelut mun fbpostauksissa on ollu täysmaitoon ja maidon prosessointiin liityviä*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,774

#126 • • Freja Sihteeri

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


---
Hitto, oon niin kaivannut tätä. Sitä, että voi sanoa rehdisti oman mielipiteensä ja väitellä siitä "tuntemattomien" kanssa. Kukaan ei sensuroi, ellei nyt ihan mene yli rajojen, mut harvemmin täällä onkaan mennyt.

Tää postaus on muutenki totaalisen OT, joten kommentoin vielä että Oi, FB, miksi tulit ja murhasit Klubituksen? Välil tuntuu et Klubbarissa olis ihan IRL. EI FBssä.
---

Jep. ja täällä voi kommentoida useeseen mestaan ja keskusteluun samaan aikaan. Ei fbssä oo topicceja mistä keskustellaan.
Suurimmat keskustelut mun fbpostauksissa on ollu täysmaitoon ja maidon prosessointiin liityviä*nauru*



Nii! Ja tääl sentäs on helppo löytää omat kirjotukset luukusta ku luukusta. Enemmän yhteisömeininkiä, kun taas Fbssä on se piiripienipyörii-meininki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jokke L

Posts: 1,203

#127 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:

Hitto, oon niin kaivannut tätä. Sitä, että voi sanoa rehdisti oman mielipiteensä ja väitellä siitä "tuntemattomien" kanssa. Kukaan ei sensuroi, ellei nyt ihan mene yli rajojen, mut harvemmin täällä onkaan mennyt.

Tää postaus on muutenki totaalisen OT, joten kommentoin vielä että Oi, FB, miksi tulit ja murhasit Klubituksen? Välil tuntuu et Klubbarissa olis ihan IRL. EI FBssä.



+ 1

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

akir0

Posts: 2,554

#128 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:

Mä olen vieläkin aivan saatanan katkera, ettei Knuckleheadz ja Red head tulleet aikoinana stadiin. Ts. Kiitti vitusti.

Nukleuz wars sucks (sucked) big time



FREE TURAN!!!

p.s. kohtalaisen haitarista tää tilanne, toivottavasti kuitenkin hyvät bileet Serenassa jatkuu, eikä vuosittaista tilaisuutta korvata NRJ megahitz on the pool -tapahtumalla.
Dementation

Posts: 2,892

#129 • • Dementation wednesday?

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


p.s. kohtalaisen haitarista tää tilanne, toivottavasti kuitenkin hyvät bileet Serenassa jatkuu, eikä vuosittaista tilaisuutta korvata NRJ megahitz on the pool -tapahtumalla.



Parasta olis kahtena peräkkäisenä viikonloppuna tapahtumat, joissa toisessa NRJ megaShits ja toisessa sitten koneempaa musaa. Tällä tavoin saataisiin ehkä enemmän tilaa klubimusan diggaajille sille viikonlopulle, kun osa noista "pakko päästä Serenaan, musasta viis"-ihmisistä menis tonne toiseen tapahtumaan kun "Siellä on kaikenlisäksi parempi musa"

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Cloud

Posts: 2,162

#130 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:





Parasta olis kahtena peräkkäisenä viikonloppuna tapahtumat, joissa toisessa NRJ megaShits ja toisessa sitten koneempaa musaa. Tällä tavoin saataisiin ehkä enemmän tilaa klubimusan diggaajille sille viikonlopulle, kun osa noista "pakko päästä Serenaan, musasta viis"-ihmisistä menis tonne toiseen tapahtumaan kun "Siellä on kaikenlisäksi parempi musa"



"sarkasmi on" Niiku se on niiqu tosi hyiiiiiii ja ewwww olla niiden "tavisten" kans samaa aikaa yhtään missään..
Mä ainakin vaadin kolmet bileet. Yhdet nrj megashit ihmisille joita kai "taviksiksi" kutsutaan, toiset koneemman musan vaativille "ug/elitisti/u name it sisäsiitois ihmisille ja kolmannet vaiks sit ihan mun laisille normaalisti electroonisen ystäville joille on kelvannut edellisetkin vuodet ihan passelisti. "sarkasmi off"

Ei mut kahdet bileet vuodes vois olla oikeesti hyvä idea. Kyllä mulle ainakin kahdet hyvät allas bileet vuodessa maistuu tosin ei nyt peräkkäisinä viikonloppuina mieluusti.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Dementation

Posts: 2,892

#131 • • Edited Dementation wednesday?

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


Niiku se on niiqu tosi hyiiiiiii ja ewwww olla niiden "tavisten" kans samaa aikaa yhtään missään..



Ei mua ne ihmiset haittaa, vaan se että tapahtuma myydään kovin nopeasti loppuun ja moni joka haluaisi kuulla konemusiikkia jota ei tavallisessa yökerhossa kuule, ei ehdi lippua saada, koska lippuja ostaa myös moni sellainen joka tulisi paikalle vaikka siellä soisi se sama musiikki kuin keskiverto yökerhoissa. Tähän ongelmaan kaksi erilaisen musiikkilinjan tapahtumaa voisi tuoda ratkaisun.



Ei mut kahdet bileet vuodes vois olla oikeesti hyvä idea. Kyllä mulle ainakin kahdet hyvät allas bileet vuodessa maistuu tosin ei nyt peräkkäisinä viikonloppuina mieluusti.



Itsekin kannattaisin kaksia bileitä vuodessa, mutta kun niitä on kahdet vuodessa etäällä toisistaan, niin tuo yllämainitsemani ongelma ei poistu. Tietenkin jos olisi kaksi viikonloppua allasbileitä kahteen kertaan vuodessa, niin sillon poistuisi alkuperäinen ongelma ja silti voisi mennä kahdesti vuodessa allasbileisiin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Cloud

Posts: 2,162

#132 • • Cloud Game Freak

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:





Ei mua ne ihmiset haittaa, vaan se että tapahtuma myydään kovin nopeasti loppuun ja moni joka haluaisi kuulla konemusiikkia jota ei tavallisessa yökerhossa kuule, ei ehdi lippua saada, koska lippuja ostaa myös moni sellainen joka tulisi paikalle vaikka siellä soisi se sama musiikki kuin keskiverto yökerhoissa. Tähän ongelmaan kaksi erilaisen musiikkilinjan tapahtumaa voisi tuoda ratkaisun.


Itsekin kannattaisin kaksia bileitä vuodessa, mutta kun niitä on kahdet vuodessa etäällä toisistaan, niin tuo yllämainitsemani ongelma ei poistu. Tietenkin jos olisi kaksi viikonloppua allasbileitä kahteen kertaan vuodessa, niin sillon poistuisi alkuperäinen ongelma ja silti voisi mennä kahdesti vuodessa allasbileisiin.



Oot kyl täysin oikeassa tässä ja ollaan täysin samoilla linjoilla. Mulla selkeesti huono päivä tänään joten piti olla taas turhan "sarkastinen/kärkäs" sorry.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

polly

Posts: 1,259

#133 • • polly Herra

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


---




Ei mua ne ihmiset haittaa, vaan se että tapahtuma myydään kovin nopeasti loppuun ja moni joka haluaisi kuulla konemusiikkia jota ei tavallisessa yökerhossa kuule, ei ehdi lippua saada, koska lippuja ostaa myös moni sellainen joka tulisi paikalle vaikka siellä soisi se sama musiikki kuin keskiverto yökerhoissa. Tähän ongelmaan kaksi erilaisen musiikkilinjan tapahtumaa voisi tuoda ratkaisun.


Itsekin kannattaisin kaksia bileitä vuodessa, mutta kun niitä on kahdet vuodessa etäällä toisistaan, niin tuo yllämainitsemani ongelma ei poistu. Tietenkin jos olisi kaksi viikonloppua allasbileitä kahteen kertaan vuodessa, niin sillon poistuisi alkuperäinen ongelma ja silti voisi mennä kahdesti vuodessa allasbileisiin.
---


Oot kyl täysin oikeassa tässä ja ollaan täysin samoilla linjoilla. Mulla selkeesti huono päivä tänään joten piti olla taas turhan "sarkastinen/kärkäs" sorry.



korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö nyt kahtena viime vuonna ole ollut molempina päivinä bileet ja mun muistaakseni niitä ei kumpanakaan vuonna myyty hetkessä molempia loppuun + vielä siihen päälle organisaation lippu kikkailut eli laskettiin liput myyntiin erissä
Cloud

Posts: 2,162

#134 • • Cloud Game Freak

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:





korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö nyt kahtena viime vuonna ole ollut molempina päivinä bileet ja mun muistaakseni niitä ei kumpanakaan vuonna myyty hetkessä molempia loppuun + vielä siihen päälle organisaation lippu kikkailut eli laskettiin liput myyntiin erissä



Minor Details.. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

Posts: 8,060

#135 • • ezzy Droid-pappa

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


---

---
Hitto, oon niin kaivannut tätä. Sitä, että voi sanoa rehdisti oman mielipiteensä ja väitellä siitä "tuntemattomien" kanssa. Kukaan ei sensuroi, ellei nyt ihan mene yli rajojen, mut harvemmin täällä onkaan mennyt.

Tää postaus on muutenki totaalisen OT, joten kommentoin vielä että Oi, FB, miksi tulit ja murhasit Klubituksen? Välil tuntuu et Klubbarissa olis ihan IRL. EI FBssä.
---

Jep. ja täällä voi kommentoida useeseen mestaan ja keskusteluun samaan aikaan. Ei fbssä oo topicceja mistä keskustellaan.
Suurimmat keskustelut mun fbpostauksissa on ollu täysmaitoon ja maidon prosessointiin liityviä*nauru*
---


Nii! Ja tääl sentäs on helppo löytää omat kirjotukset luukusta ku luukusta. Enemmän yhteisömeininkiä, kun taas Fbssä on se piiripienipyörii-meininki.



Tervetuloa Google+, se oikeasti sosiaalinen, keskustelua varten rakennettu, verkko. Vielä kun sais klubbarijengin portattua sinne suoraan ja perustamaan eventtejä ja ottamaan valokuvia bileistä suorana streamina eventtien sivuille ^^
Do eeeeet people.
golem

Posts: 1,395

#136 • • golem Golem

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:


Tervetuloa Google+, se oikeasti sosiaalinen, keskustelua varten rakennettu, verkko. Vielä kun sais klubbarijengin portattua sinne suoraan ja perustamaan eventtejä ja ottamaan valokuvia bileistä suorana streamina eventtien sivuille ^^
Do eeeeet people.



Ai jokos google+ tukee eventtejä?

Joskus ku asiaa tutkin (FB:hen kyllästyneenä) nii suurin tekijä joka esti siirtymisen oli se ettei siellä ollu tukea eventeille.

Vähän OT, sori siitä.
Juhgu

Posts: 7,921

#137 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Eiks niitä eventtejä siellä kuitenki adminoi eventtien järjestäjät, jolloin ongelma on ihan sama kuin facebookissakin? Ja klubbarinkaltainen yhteisöllisyydentapainen puuttuu sieltäkin.

Lisäksi google+:aa ei käytä kukaan atm.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

a

Posts: 1,480

#138 • • a
Kyllähän Klubituksessakin tapahtumaa, sekä siihen liittyvää markkinointia ja keskustelua hallinnoi tapahtuman järjestäjä? Vaikkei hallinnoisi, niin silti tietokantaa hallinnoidaan anqan puolesta eli joka tapauksessa sopulilaumalla ei ole rajatonta sateenkaarivaltiota käytettävissä.

Jatkot vois varmaan jo ohjata toiseen threadiin :)
Juhgu

Posts: 7,921

#139 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to PACIFIQUE ~ WAIKIKI 10.3.2012 @ Espoo:

Kyllähän Klubituksessakin tapahtumaa, sekä siihen liittyvää markkinointia ja keskustelua hallinnoi tapahtuman järjestäjä? Vaikkei hallinnoisi, niin silti tietokantaa hallinnoidaan anqan puolesta eli joka tapauksessa sopulilaumalla ei ole rajatonta sateenkaarivaltiota käytettävissä.

Jatkot vois varmaan jo ohjata toiseen threadiin :)



Keskustelunvapaus ja negatiivisen palautteen sensurointi oli se näkökulma tässä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

a

Posts: 1,480

#140 • • a
Ja minä huomautin ystävällisesti, ettei edes 4chanissa ole täydellistä keskustelunvapautta :) Sensuroinnista ollaan osaksi yhtä mieltä, mutta se ei liity siihen että järjestelmää hallinnoidaan, koska kaikkia järjestelmiä hallinnoidaan.

Olennaiset kohdathan unohtui keskustelusta viikossa, mikä osoittaa hyvin miksi a) topiciin ei pitäisi enää postailla ja b) ei, yrittäjät eivät halua tulla ruotimaan yksityisasioitaan "avoimesti keskusteltavaksi" yksinkertaisesti syystä että.