666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki

49 posts, 3 pages, 15,086 views

Lil Tony

Posts: 775

#1 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#6 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Motor City Legend Tonight

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#9 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Joo, pakko nostaa hattua Derrickille. On se ansainnut paikkansa. Teknisesti erittäin aktiivinen, soittaa 90 % vinyylejä, hyvä jätkä, mieletön selektio ja tilanne taju. Ender veti kanssa erittäin kovan setin. Mesta ihan tukossa, puolet ei mahtunut sisään. Parempi pyyt pivossa kuin tyhjä pipo vai miten se nyt oikein menikää, no ei ainakaan noi :D


Tässä mun lista old school puolelta mitä soittelin


Disco – D – Beat It (Alleviated)
Cassio – Baby Love (Street Style)
Mike Dunn – So Let It Be House (Westbrook)
Gerideau – Take A Stand For Love (Music Station)
Jungle Wonz – Jungle (Trax)
LFO – LFO (Warp)
Virgo - Free Yourself (Trax)
QX-1 -Love Injection (Rhythm Beat)
Joe R Lewis – Love Mystery (Target Records)
Servo Unique (Jeff Mills) – Servo Unique (Luxury Records)
Dj Deeon – House-o-matic (Dance Mania)
Terry Hunter – Madness (Muzigue)
Joe R Lewis – Love Of My own (Target Records)
Master C & J – Face It (State Street Records)
Salt City Orchestra – The Book (Paper Recordings)
Mr Fingers – What About This Love (Alleviated)
Dj Duke – Heard (Power Music)

--
Jazz Is a Teacher

dj upi

Posts: 1,835

#11 • • dj upi

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:

Joo, pakko nostaa hattua Derrickille. On se ansainnut paikkansa. Teknisesti erittäin aktiivinen, soittaa 90 % vinyylejä, hyvä jätkä, mieletön selektio ja tilanne taju. Ender veti kanssa erittäin kovan setin. Mesta ihan tukossa, puolet ei mahtunut sisään. Parempi pyyt pivossa kuin tyhjä pipo vai miten se nyt oikein menikää, no ei ainakaan noi :D


Tässä mun lista old school puolelta mitä soittelin


Disco – D – Beat It (Alleviated)
Cassio – Baby Love (Street Style)
Mike Dunn – So Let It Be House (Westbrook)
Gerideau – Take A Stand For Love (Music Station)
Jungle Wonz – Jungle (Trax)
LFO – LFO (Warp)
Virgo - Free Yourself (Trax)
QX-1 -Love Injection (Rhythm Beat)
Joe R Lewis – Love Mystery (Target Records)
Servo Unique (Jeff Mills) – Servo Unique (Luxury Records)
Dj Deeon – House-o-matic (Dance Mania)
Terry Hunter – Madness (Muzigue)
Joe R Lewis – Love Of My own (Target Records)
Master C & J – Face It (State Street Records)
Salt City Orchestra – The Book (Paper Recordings)
Mr Fingers – What About This Love (Alleviated)
Dj Duke – Heard (Power Music)



Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa, mut ihan hyvä keikka silti kuulemma. Harmi kun ei ite kerinny mestoille. Paree tuoda vieeelä kerran uudestaan :P
dj upi

Posts: 1,835

#14 • • Edited dj upi

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:


---

Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa...
+
Harmi kun ei ite kerinny mestoille.
---



Dude, nyt tarkkana.



Don't blame the messenger :D Mut joo, todella olis ollu siistiä tulla. Hienoja settejä todella pitkällä uralla, jatkuvalla syötöllä. Respect!

EDIT: Huhu kertoo myös, että on todella mukava jamppa!

EDIT2: Jos muutenki jäi puolet ulos, ni todellaki paree tuoda uudestaan, et neki(ja mäki) pääsee kokee DM (tm) soundin!
Lil Tony

Posts: 775

#15 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:


---

---

Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa...
+
Harmi kun ei ite kerinny mestoille.
---



Dude, nyt tarkkana.
---


Don't blame the messenger :D Mut joo, todella olis ollu siistiä tulla. Hienoja settejä todella pitkällä uralla, jatkuvalla syötöllä. Respect!

EDIT: Huhu kertoo myös, että on todella mukava jamppa!

EDIT2: Jos muutenki jäi puolet ulos, ni todellaki paree tuoda uudestaan, et neki(ja mäki) pääsee kokee DM (tm) soundin!



Mitäs sillä on väliä millä soitti, mut mä en nähnyt yhtään cdtä sen soittavan ennen klo 1:45, seisoin aika vieressä :D Vinyyli on sellainen musta ja yleensä 12 "

--
Jazz Is a Teacher

Katerina

Posts: 499

#16 • • Katerina Snoopy Detective

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:


---

---

---

Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa...
+
Harmi kun ei ite kerinny mestoille.
---



Dude, nyt tarkkana.
---


Don't blame the messenger :D Mut joo, todella olis ollu siistiä tulla. Hienoja settejä todella pitkällä uralla, jatkuvalla syötöllä. Respect!

EDIT: Huhu kertoo myös, että on todella mukava jamppa!

EDIT2: Jos muutenki jäi puolet ulos, ni todellaki paree tuoda uudestaan, et neki(ja mäki) pääsee kokee DM (tm) soundin!
---


Mitäs sillä on väliä millä soitti, mut mä en nähnyt yhtään cdtä sen soittavan ennen klo 1:45, seisoin aika vieressä :D Vinyyli on sellainen musta ja yleensä 12 "




:)))))))
dj upi

Posts: 1,835

#17 • • Edited dj upi

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:


---

---

---

Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa...
+
Harmi kun ei ite kerinny mestoille.
---



Dude, nyt tarkkana.
---


Don't blame the messenger :D Mut joo, todella olis ollu siistiä tulla. Hienoja settejä todella pitkällä uralla, jatkuvalla syötöllä. Respect!

EDIT: Huhu kertoo myös, että on todella mukava jamppa!

EDIT2: Jos muutenki jäi puolet ulos, ni todellaki paree tuoda uudestaan, et neki(ja mäki) pääsee kokee DM (tm) soundin!
---


Mitäs sillä on väliä millä soitti, mut mä en nähnyt yhtään cdtä sen soittavan ennen klo 1:45, seisoin aika vieressä :D Vinyyli on sellainen musta ja yleensä 12 "



No mä sain sen käsityksen et jotain väliä sillä taas oli...

Siks kommentoin asiaa kun tutut sano muuta kun mitä tässä topicissa tuli formaateista esille. Mut oottehan teki tuttuja, eli soitti mitä soitti, kaikki on samaa mieltä et oli hyvät bileet :)
Lil Tony

Posts: 775

#19 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:


---

---

---

---

Ei se vissiin kovin montaa vinyyliä tainnu soittaa...
+
Harmi kun ei ite kerinny mestoille.
---



Dude, nyt tarkkana.
---


Don't blame the messenger :D Mut joo, todella olis ollu siistiä tulla. Hienoja settejä todella pitkällä uralla, jatkuvalla syötöllä. Respect!

EDIT: Huhu kertoo myös, että on todella mukava jamppa!

EDIT2: Jos muutenki jäi puolet ulos, ni todellaki paree tuoda uudestaan, et neki(ja mäki) pääsee kokee DM (tm) soundin!
---


Mitäs sillä on väliä millä soitti, mut mä en nähnyt yhtään cdtä sen soittavan ennen klo 1:45, seisoin aika vieressä :D Vinyyli on sellainen musta ja yleensä 12 "
---


No mä sain sen käsityksen et jotain väliä sillä taas oli...

Siks kommentoin asiaa kun tutut sano muuta kun mitä tässä topicissa tuli formaateista esille. Mut oottehan teki tuttuja, eli soitti mitä soitti, kaikki on samaa mieltä et oli hyvät bileet :)



Ei sillä ole muuta väliä kuin että se soitti lähinnä vinyylejä sen aikaa kun mä olin, onks mitään väliä :D Tää on urpo keskustelu. hyvät bileet anyway

--
Jazz Is a Teacher