O tempo, o pitcho.
49 posts, 3 pages, 16,388 views
Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:
Kerman uukeis aikoinaan se Derrick May soitti vaa raveja uspilta ja ajo traktorilla tanssilattialla.
O tempo, o pitcho.
Replying to 666 - KUUDES LINJA 6 YEARS presents DERRICK MAY 5.12.2011 @ Helsinki:
---
---
Siks kommentoin asiaa kun tutut sano muuta kun mitä tässä topicissa tuli formaateista esille.
---
Et ollu ite mestoilla, mut silti pitää sanoa jotain. But why?
Nielz the Lollersson.
---
word.
---
---
---
Siks kommentoin asiaa kun tutut sano muuta kun mitä tässä topicissa tuli formaateista esille.
---
Nielz the Lollersson.
---
word.
---
No anteex! Mua vaan ärsyttää toi et vinyyli sitä ja vinyyli tätä ku oikeesti ihan sama kuha on hyvät kemut. Vai? :)
EDIT: ...ja toni & meikähän sen jo kertaalleen tais sanoakin, mut silti jengi jatkaa. Nyyh! :(
---
---
---
---
---
Nielz the Lollersson.
---
word.
---
No anteex! Mua vaan ärsyttää toi et vinyyli sitä ja vinyyli tätä ku oikeesti ihan sama kuha on hyvät kemut. Vai? :)
EDIT: ...ja toni & meikähän sen jo kertaalleen tais sanoakin, mut silti jengi jatkaa. Nyyh! :(
---
No jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin se ei ainakaan mulle ole ihan sama. Jos joku tulee tietokoneen kanssa soittamaan mp3 sia, niin kyl se vaan ikävä kyllä laskee pisteet mun silmissä. Mut nää on mielipide asioita. Kyl mä silti Hawtinin toimintaa arvostan, mut en sit taas Lucianon. Mut joo. Joku tykkää isästä ja toinen äidistä. Mut fakta on se että Vinyylin soundi on paras ;D Se vaan täyttää tilan niinkuin pitääkin.
...digidigi....
---
...digidigi....
---
Mä väitän että kukaan digitaalisia formaatteja soittava dude ei tule ikinä juuri tuon formaatin rajoittuneisuuden vuoksi tekemään lähellekään mitään niin hienoa mitä Derrick May teki maanantaina Kutosella. Mut hei, jos frendit ei osannu tosta kertoa niin ei kai siin sit midist.
Ilmeisesti toi Niels-läppä pitäis kans avata?
Ps. Eilen just puhuttiin parin tietäjän kanssa että onks sil mitään eroa onko sulla aito moogi vai ladattu softa netistä ;D
Mä olen vähän pihalla näistä miksaus tekniikoista. Jos soitellaan mp3:sia , niin miksaako se kone ne automaattisesti yhteen? Ja jos taas ei, niin mistä erottaa kuka biitti-mixaa ja kuka ei?
Siitä että ajoittain saattaa kuulla pientä laukan alkua jonka deejii sitten tönii takas paikalleen =) Harmi vaan ettei tolla taida hirveen monelle olla merkitystä (tai sitten joku voi tietty olla ihan sitä mieltä että millintarkka sync kuulostaa paremmalta). Uskoisin tosin että monen djn omat inspiraatiot on ihan eri luokkaa beatmiksatessa vinyyliltä kuin soittaessa autosyncillä läppäriltä. Kai sen luulisi näkyvän ja kuuluvan.
Plus harmi etten kerennyt mestoille! =)
---
---
---
---
---
Nielz the Lollersson.
---
word.
---
---
No jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin se ei ainakaan mulle ole ihan sama. Jos joku tulee tietokoneen kanssa soittamaan mp3 sia, niin kyl se vaan ikävä kyllä laskee pisteet mun silmissä. Mut nää on mielipide asioita. Kyl mä silti Hawtinin toimintaa arvostan, mut en sit taas Lucianon. Mut joo. Joku tykkää isästä ja toinen äidistä. Mut fakta on se että Vinyylin soundi on paras ;D Se vaan täyttää tilan niinkuin pitääkin.