Replying to Colors Festival 2011 5.12.2011 @ Helsinki:
Mark Knight... Nyt rupes kiinnostaa muakin...
kyl kyl
164 posts, 9 pages, 137,986 views
Mark Knight... Nyt rupes kiinnostaa muakin...
---
Saksassa pääsee 26€ ja bileet on n.12h. Syndicateen liput on tuon ja lineup on aina todella kova.
---
---
Saksassa pääsee 26€ ja bileet on n.12h. Syndicateen liput on tuon ja lineup on aina todella kova.
---
Mietitkö taas ihan loppuun asti ennen ku kirjotit tän? 26 x 20000 vs 35 x 3000. Puol miltsiä lipputuloista + sponssit päälle ni johan alkaa tapahtumaan. Minkä helvetin takia sun pitää tehdä kaikesta niin iso asia? Oikeesti pysy himassa jos et halua tulla ja pidä pääs kiinni jos et osaa ajatella yhtään mitään muiden kun sun lompakon kannalta.
Ei ole aikomustakaan tulla, ei huvita maksaa 35€ line-upista, joka ei uppoa itseeni. Se on sama oikeastaan minulle otanko noilta jokaiselta tunnin mixauksen ja laitan ne Winampiin putkessa soimaan vai tulenko Kaapelille. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, joten ei siitä tarvitse lynkata. Itse vaan en jaksa maksaa 35€ siitä, että jokainen dj soittaa hittikimaran.
Tääl ei o kyl mikään muuttunu :D
Muistakaa kaikki ilmottaa jos ette tule, miksette tule, onko koiralla pipi ja varpaassa mustelma :))
---
---
Ei ole aikomustakaan tulla, ei huvita maksaa 35€ line-upista, joka ei uppoa itseeni. Se on sama oikeastaan minulle otanko noilta jokaiselta tunnin mixauksen ja laitan ne Winampiin putkessa soimaan vai tulenko Kaapelille. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, joten ei siitä tarvitse lynkata. Itse vaan en jaksa maksaa 35€ siitä, että jokainen dj soittaa hittikimaran.
---
Tääl ei o kyl mikään muuttunu :D
Muistakaa kaikki ilmottaa jos ette tule, miksette tule, onko koiralla pipi ja varpaassa mustelma :))
Mitä linjaa Mark Knight soittaa? Tuttu nimi ja jotain vanhoja juttuja taitaa olla hyllyssä...
---
Mitä linjaa Mark Knight soittaa? Tuttu nimi ja jotain vanhoja juttuja taitaa olla hyllyssä...
---
Mä hehkutan herraa dj:nä lähinnä tän mixaus cd:n takia. Näkyy olevan pieni pätkä jokasesta biisistä tuolla. http://www.toolroomrecords.co.uk/shop/cds/toolroom-knights-mixed-by-mark-knight-30/
Ei ole aikomustakaan tulla, ei huvita maksaa 35€ line-upista, joka ei uppoa itseeni.
Ja mitä tästä opin? Älä missään nimessä ikinä sano mielipidettäsi bileistä. Ja onhan se aina hienoa, jos porukka avautuu ihmisestä, jota eivät tunne. Huvinsa kullakin...
Coloursille vielä ideana, että Kaapelille jos tulee näitä isoja bileitä, miten olisi pienempi "showcase"puoli nouseville/tuntemattomille dj-kyvyille? Sinne porukalle tunnin settejä, jotta saavat näyttää osaamisensa.
---
Ja mitä tästä opin? Älä missään nimessä ikinä sano mielipidettäsi bileistä. Ja onhan se aina hienoa, jos porukka avautuu ihmisestä, jota eivät tunne. Huvinsa kullakin...
---
Tätä sun kirjotteluas täällä seuranneena sä olet kyllä itte ittestäs aika hyvin täällä avautunut. Käsittämätöntä ensinnäkin avautua line upista ennenkun sitä on edes julkistettu.
Ja 35 euroa bileistä. Sä varmaan kävit siellä saksassa sun superhypermegahalvoissa kekkereissäs alle 35 euron (sis. lennot, hotelli, muut matkat, ruuat, viinat...)..?
Jos sulla ei ole rahaa niin ei se colorsin vika ole. Vai oletko laittanut jo kunnarille viestiä et jos laskisivat lipun hintaa puolella kun sulla ei ole rahaa maksaa tota 35 euroa. ?
-clips-