Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:
Joo siis olisin kiinnostuu lähteen tonne mun kaveri kanssa, oon pitkään haaveillu tonne pääsemisestä. Ja olis siis meiän molempien eka kerta ja haluisin vähä infoo tästä:) Eli kuinka vaikee saada lippuja ja miten pääsee paikan päälle ym:)
Tapahtumaan on vuosi vuodelta ollut hankalampi saada lippuja, mutta kunhan tosiaan on ajoissa kyttäämässä lipunmyyntisivulla (
Q-Dance.nl) rämppäämässä sitä päivitä nappia niin kyllä sieltä ne saa.
Luottokortilla kun lippunsa maksaa niin homma käy kaikkein vaivattomin, koska PayPal ja Electron systeemit on aikasempina vuosina kusseet tuolla sivulla.
Itse mestaan kulkeminen on suht vaivatonta.
Lennot eestaas hollantiin pyörii tällähetkellä 160€ - 230€ huikkeilla ja majotuksia löytyy kyllä monenlaista niin Amsterdamista kun Arnhemista..
Joskus ensimmäisissä edikoissa tuli majoituttua Arnhemin hotelleissa, joka sekin hyvä vaihtoehto, mutta myöhemmin huomasi että paras vaihtoehto oli ottaa Amsterdamista hostelli pitää etkot perjantaina damin keskustassa Rembrantpleinillä tai Leidsepleinillä ja sitten seuraavana päivänä valua sieltä sitten junallla lauantai iltana Arnhemiin.
Arnhemin junaasemalta lähtee lauantai iltana n. klo 19:00 eteenpäin 5 min välein busseja joilla pääsee Gelredomeen ja sunnuntai aamulla 05:00 eteenpäin takas Arnhemin junaasemalle josta voi sitten jatkaa Amsterdamiin tai siirtyä Arnhemin majoitukseensa jos sinne on päättänyt majoittua.
Itse 5 kertaa tapahtumassa käyneenä jätän tämän edikan väliin, mutta käymisen arvoiset kemut nämä on aina oleet.
Lineup ilmoitellaan lokakuun lopulla ja Q-Dance julkaisee myös "All You Need To Know" infopaketin muutamaa päivää ennen kemuja, joten seurailee vaan q-dancen sivuja niin pysyy ajantasalla.