Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11

26 posts, 2 pages, 32,617 views

henkkatee

Posts: 8

#1 • • Edited henkkatee
Höpinä tänne tämän vuoden Qlimaxista, traileri julkistettiin tänään 19.9.11

Trailer:


Paikkana sama kuin aikasempina vuosinakin, Gelredome, Arnhem. Alle tunti junalla Damista.

Koska: 26.11.2011 klo 22-07.
Lipunmyynti: 1.10.11 klo 13 @ www.q-dance.nl

Näyttää aika pimeältä tämän vuoden teema verrattuna pariin viime vuotiseen, hyvä vaan IMO!

Lineuppia odotellessa siis. *hih*

Adviisit ja kysymykset koko tripistä tänne, mahdollinen suomimiitti Arnhemissä jne.
Spesi

Posts: 10

#2 • • Spesi
Joo siis olisin kiinnostuu lähteen tonne mun kaveri kanssa, oon pitkään haaveillu tonne pääsemisestä. Ja olis siis meiän molempien eka kerta ja haluisin vähä infoo tästä:) Eli kuinka vaikee saada lippuja ja miten pääsee paikan päälle ym:)
Zerathep

Posts: 297

#3 • • Edited Zerathep MINDCORE CREW

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Joo siis olisin kiinnostuu lähteen tonne mun kaveri kanssa, oon pitkään haaveillu tonne pääsemisestä. Ja olis siis meiän molempien eka kerta ja haluisin vähä infoo tästä:) Eli kuinka vaikee saada lippuja ja miten pääsee paikan päälle ym:)



Tapahtumaan on vuosi vuodelta ollut hankalampi saada lippuja, mutta kunhan tosiaan on ajoissa kyttäämässä lipunmyyntisivulla (Q-Dance.nl) rämppäämässä sitä päivitä nappia niin kyllä sieltä ne saa.
Luottokortilla kun lippunsa maksaa niin homma käy kaikkein vaivattomin, koska PayPal ja Electron systeemit on aikasempina vuosina kusseet tuolla sivulla.

Itse mestaan kulkeminen on suht vaivatonta.

Lennot eestaas hollantiin pyörii tällähetkellä 160€ - 230€ huikkeilla ja majotuksia löytyy kyllä monenlaista niin Amsterdamista kun Arnhemista..

Joskus ensimmäisissä edikoissa tuli majoituttua Arnhemin hotelleissa, joka sekin hyvä vaihtoehto, mutta myöhemmin huomasi että paras vaihtoehto oli ottaa Amsterdamista hostelli pitää etkot perjantaina damin keskustassa Rembrantpleinillä tai Leidsepleinillä ja sitten seuraavana päivänä valua sieltä sitten junallla lauantai iltana Arnhemiin.

Arnhemin junaasemalta lähtee lauantai iltana n. klo 19:00 eteenpäin 5 min välein busseja joilla pääsee Gelredomeen ja sunnuntai aamulla 05:00 eteenpäin takas Arnhemin junaasemalle josta voi sitten jatkaa Amsterdamiin tai siirtyä Arnhemin majoitukseensa jos sinne on päättänyt majoittua.

Itse 5 kertaa tapahtumassa käyneenä jätän tämän edikan väliin, mutta käymisen arvoiset kemut nämä on aina oleet.

Lineup ilmoitellaan lokakuun lopulla ja Q-Dance julkaisee myös "All You Need To Know" infopaketin muutamaa päivää ennen kemuja, joten seurailee vaan q-dancen sivuja niin pysyy ajantasalla.
henkkatee

Posts: 8

#4 • • henkkatee
Juu, itsekin ekaa kertaa olisi tarkoitus lähteä nyt tänä vuonna, kaverin kanssa.

Miten pitkään noita esim. lufthansan lentoja riittää? Voiko varata muutamaa viikkoa ennen bileitä? Lippu pitää tosiaan saada heti ja on jomman kumman lähtijän oltava valmiina koneen ääressä viikon päästä varailemassa.

Itse laskeskelin tälläisen budjetin:
- Lennot lufthansalla 25.11 HKI-SCH ja takaisin 27.11 SCH-HKI 207€
- Joku halpa hostelli/hotelli paikan päältä, riippuu varmaan ihan millaisen ottaa mutta luulisi esim huntilla tai reilulla saavan jo jonkinnäköisen ihan oikean hotellin 2 illaksi. Mutta n. 120e
- Meneminen Damista Arnhemiin ja takaisin 40e.
- Qlimax lippu 60e
Ja joku 150-200e käyttörahaa. Oluthan on halpaa ja jossei käy raflassa syömässä niin varmasti jää vielä puolet tuosta käteen kun on vaan kaks iltaa. *vink*
Zerathep

Posts: 297

#5 • • Zerathep MINDCORE CREW

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Juu, itsekin ekaa kertaa olisi tarkoitus lähteä nyt tänä vuonna, kaverin kanssa.

Miten pitkään noita esim. lufthansan lentoja riittää? Voiko varata muutamaa viikkoa ennen bileitä? Lippu pitää tosiaan saada heti ja on jomman kumman lähtijän oltava valmiina koneen ääressä viikon päästä varailemassa.

Itse laskeskelin tälläisen budjetin:
- Lennot lufthansalla 25.11 HKI-SCH ja takaisin 27.11 SCH-HKI 207€
- Joku halpa hostelli/hotelli paikan päältä, riippuu varmaan ihan millaisen ottaa mutta luulisi esim huntilla tai reilulla saavan jo jonkinnäköisen ihan oikean hotellin 2 illaksi. Mutta n. 120e
- Meneminen Damista Arnhemiin ja takaisin 40e.
- Qlimax lippu 60e
Ja joku 150-200e käyttörahaa. Oluthan on halpaa ja jossei käy raflassa syömässä niin varmasti jää vielä puolet tuosta käteen kun on vaan kaks iltaa. *vink*



Lennot kannattaa varata mahd. pian koska pari viikkoa ennen kemuja ne tulee olemaan huomattavasti kalliimmat. Eli heti kun/jos onnistuu tuon Qlimax lipun saamaan niin melkeen heti perään kannattaa lennot ostaa.
KLM:llä olis tuolle viikonlopulle menopaluut 160€ mutta mitä noita lentoaikoja kattelin niin aikas aikaseen sinne/sieltä pitäs lähteä sillon ellei maanantaina halua tulla takasin.

Damissa hotellit on kyllä aikas hinnakkaita ja itse en ainakaan alle 80€ yö hotellia ole löytänyt, joten aina pysytelly hostelleissa, joita siellä on kanssa muutamia laadukkaita.
Bulldog "Hotel" on niinsanottu 5 tähden hostelli, jota ite ollaan käytetty. Muistaakseni 2 hengen single huone kustansi siellä n. 60€ yö per nassu ja siinä on sit kanssa jonkinmoinen kevyt aamupala kanssa mukana. Mesta on lähellä Red Light Districtiä ja kävelymatkan päässä rauttikselta. Kyseisen hostellin respassa on töissä kanssa yks Q-Dancellä töissä oleva lavan rakentaja ;)
Hostelbookers.com sivulta voi noita tiedustella lisää.

Ja joo toi Weekendretour lippu kannattaa ottaa damin ja arnhemin välille tuona viikonloppuna joka tosiaan maksaa sen vajaa 40€.

Ja tosiaan käyttövarat kannattaa kattoo sen mukaan mitä tosiaan siellä tekee, nykyään ei tarvii varata rahaa Qlimax krääsään, kun myyvät sitä kemujen jälkeen Q-Dancen nettikaupassa.
humppis

Posts: 3

#7 • • humppis
Sinne meni sekin, hyvä tietää ettei nordean visa electron toimi ulkomaalaisiin kauppoihin.

Jos joltain löytyy 3lippua voi laittaa privaa.
fatal_error

Posts: 275

#8 • • fatal_error ........⌘........

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Sinne meni sekin, hyvä tietää ettei nordean visa electron toimi ulkomaalaisiin kauppoihin.

Jos joltain löytyy 3lippua voi laittaa privaa.



Ookkona aktivoinu sen "verkkokäytön" Nordean verkkopankissa? Meinaan ilman sitä, voi olla aika vaikea maksaa nordean electronilla ulkomaisissa verkkokaupoissa...*hymy*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

salboS

Posts: 4

#9 • • salboS
4 lippua tuli hommattua, 1 lippu pitäisi saada vielä jos jollain on ylimääräistä?
Syntse

Posts: 1,652

#10 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Sinne meni sekin, hyvä tietää ettei nordean visa electron toimi ulkomaalaisiin kauppoihin.

Jos joltain löytyy 3lippua voi laittaa privaa.



Eräs henkilö toisaalla liput sai ja kuuleman mukaan osti jopa ylinmääräisiä, ilmoittelin tästä sun tarpeesta siihen suuntaan. Toivottavasti ottaa yhteyttä.
Dworf

Posts: 12

#11 • • Dworf
3 Ylimääräistä qlimax lippua tarttui mukaan. Joten tarjouksia voi laittaa privaan.
henkkatee

Posts: 8

#12 • • henkkatee
Kävi meidänkin seurueelle huonosti, oli jo 3kpl lippuja paypalissa maksussa, oltiin siis odoteltu jonossa n. 40min ja päästiin jo maksuun.. ajattelin sitten vilkasta nopeasti verkkopankista että tilillä on rahaa... sillä välin oli pukannut meidät pois maksusta jonon hännille jonkin aikarajan takia, TTU!!!


3 lippua saa tarjoilla siis privaan.
henkkatee

Posts: 8

#14 • • henkkatee
Joo palautetta lähtee takuuvarmasti Q-dancelle


- Ei oltu ilmoitettu että Paypal on maksuvaihtoehtona (ainut maksuvaihtoehto minulle)
- Refresh/F5 systeemi täysin paska, siitäkään ei ilmoitettu millään lailla, ilmeisesti riitti jonon keulille pääsyyn että avas lipunmyyntisivun aamulla eikä painellut mitään... me paineltiin refreshiä niin oltiin tietysti automaattisesti jonon hännillä
- Tuo aikaraja maksussa, meillä meni ehkä 3-4 minuuttia kun käytiin verkkopankissa tsekkaamassa että rahat OK, johan hitaammalla kestää lomakkeen täytössä jo tuon verran ??!?!?
Zerathep

Posts: 297

#15 • • Zerathep MINDCORE CREW

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Joo palautetta lähtee takuuvarmasti Q-dancelle


- Ei oltu ilmoitettu että Paypal on maksuvaihtoehtona (ainut maksuvaihtoehto minulle)
- Refresh/F5 systeemi täysin paska, siitäkään ei ilmoitettu millään lailla, ilmeisesti riitti jonon keulille pääsyyn että avas lipunmyyntisivun aamulla eikä painellut mitään... me paineltiin refreshiä niin oltiin tietysti automaattisesti jonon hännillä
- Tuo aikaraja maksussa, meillä meni ehkä 3-4 minuuttia kun käytiin verkkopankissa tsekkaamassa että rahat OK, johan hitaammalla kestää lomakkeen täytössä jo tuon verran ??!?!?



Tuppaa olemaan taitolaji tuo lippujen hankita tuolta aina.
Itse 5 kertaa tapahtumassa käyneenä aina saanut liput, tosin ite aina maksanu noi luottokortilla.
Viime vuonna 2 läppärillä ja kahella kortilla ostin 4+4 VIP lippua ilman mitään ongelmia.

Ja joo itellä taktiikkana tosiaan on ollut se että mennyt siihen lipun myynti sivulle n. 10 min ennen kun itse myynti alkaa ja tosiaan 5 min ennen alkua sellanen kerran sekunnissa tahtia rupee sitä refresh nappia alkaa painelemaan kunnes siihen ilmestyy se lipunosto kohta. Ite sillä taktiikalla aina tuolta liput ostanut, tosin kun toi lipun myynti oli aikanaan Ticketonline.nl palvelussa niin jeez.. siellä noita ongelmia vasta riittikin.

Noita lippuja kyllä saattaa tulla myyntiin tuonne vielä loka-marraskuun aikana jonkin verran, kun paljastuu noita fraud caseja ja yms maksamattomia lippuja. Defqoneihin tuli tänä vuonna sellanen pieni lisäerä myyntiin kuukautta ennen kemuja.

Ja toki aina niitä voi ostella eBay:sta jos uskaltaa ja on valmis maksamaan niistä kanssa ylihintaa.
salboS

Posts: 4

#16 • • Edited salboS
Onko jollain kokemuksia lipuista jotka on ostettu ebay:n kautta?
1 lippu pitäisi saada vielä, mutta kurja juttu jos kaveri jää aitojen ulkopuolelle vieraassa maassa :)
Zerathep

Posts: 297

#17 • • Zerathep MINDCORE CREW

Replying to Qlimax 2011 @ Gelredome, Arnhem, NL 26.11.11:

Onko jollain kokemuksia lipuista jotka on ostettu ebay:n kautta?
1 lippu pitäisi saada vielä, mutta kurja juttu jos kaveri jää aitojen ulkopuolelle vieraassa maassa :)



Kerran on kaveri ostanut eBay:sta e-lipun joka toimi ihan hyvin ja tosiaan itse sieltä aikanaan hardcopy mallisen lipun tilannut. Jos myyjällä on jokseenkin hyvät pisteet ja paljon positiivista palautetta niin voi lippua harkita ostavan, mutta riskinsä siinäkin on.
salboS

Posts: 4

#18 • • salboS
Entäs tämä viagogo? Vaikuttaa ihan asialliselta? Jostain luin että nimenomaan loppuunmyytyjen tapahtumien lippuja kauppaa hieman korkeammalla hinnalla...
JuuPeli

Posts: 20

#19 • • JuuPeli
1 Regulippu myynnissä, normihinta
joker420

Posts: 2

#20 • • joker420
Ostetaan/tarvitaan lippu qlimaxiin joko halvalla tai sitten vähän kalliimmalla! :---) ottakaa tulisesti yhteyksiä jollain viestintälaitteella :)