Tulevaisuus

99 posts, 5 pages, 15,788 views

sapeli

Posts: 11,768

#81 • • sapeli jokukukamikä?

Sinza:
- Ihanan miehen, jonka kanssa onnentäyteinen parisuhde *sydän*
- Työn, jonka tekemisestä nautin
- Lisäksi muutenkin onnellisuutta ja terveyttä itselleni ja läheisilleni



Juu, tää kuulostaa aika hyvältä *joo*

Aika hyvässä vaiheessa tääkin aihe tuli taas esille - meikä kun on aika paljon pohtinut tulevaisuutta ja nykyhetkeä. Tulevaisuudessa on sellainen hieno juttu että se tulee olemaan hienompi kuin kukaan osaa kuvitellakaan, kunhan ei yritä vääntää siitä juuri tietynlaista haluamaansa... Meistä harva haluaa sitä mikä meille on oikeasti hyväksi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JustinSan

Posts: 822

#82 • • JustinSan Nullius in verba
"I never worry about the future. It comes soon enough" -A.Einstein *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

peepe

Posts: 904

#83 • • peepe
Tulevaisuudelta toivoisin...
* rakkautta
* terveyttä
* äitiyttä
* kauniin, vanhan hirsitalon
* työtä jota tehdä sydämellä

...ja sit kaikkee ei niin tärkeetä
Color

Posts: 40

#84 • • Color :E
Toivon tulevaisuuden tuovan vaurautta, rakkautta ja terveyttä.
devisss

Posts: 345

#85 • • devisss superhero.
Tulevaisuudelta haluan ihan mitä tahansa paitsi tätä paskaa. Tästä on suunta vaan ylöspäin.

Jos sais vaikka...

Paremman duunin paremmalla palkalla
Koulutuksen
Oman kodin
Toimivan parisuhteen
Terveyden

...niin oltais jo pitkällä.

*taputapu*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Unik

Posts: 4,117

#86 • • Unik
Toivon terveyttä ja ihmistä kenen kanssa jakaa elämän ilot ja surut ja kenen kanssa vanheta.
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#87 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Terveyttä,jatko-opinnot, mies, lapsia, oma talo ja pari kissaa*hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#88 • • pia^^ Guest
Vaikka mitä... lähitulevaisuudelt sen verta et tän hetkinen mies pysyis kuvioiss viel pitkää ja et saisin ens keväänä koulupaikan koulust johon nyt oon ihastunu *nauru* . Toi kaukainen tulevaisuus on sit lyhyesti sanottuna kai mies, oma ura, kolme lasta, koira, omakotitalo, paljon reissailua ympäri maailmaa. Ja sit tietty paljon rehellisyyttä ja rakkautta viel enemmä *plur*
Kate

Posts: 186

#89 • • Kate
Hmmm...tää on aika paha, kun mä haluun niin paljon asioita...

~ Vielä paremman työpaikan ja palkan, kuin nyt
~ Omakotitalon Tuusulasta (Kirkonkylä/Lahela)
~ 1,7 lasta
~ Rantahuvilan Kreetalta
~ Jatkokouluttaa itseäni mahdollisimman pitkälle (niin kauan kuin vain jaksaa opiskella)

Miestä ei tarvitse etsiä, kun sellanen on jo ja työntekoakin voisi vähentää vain yhteen työpaikkaan....

Argh, hullukshan täs tulee näitä miettiessä *joo*
Mellu-

Posts: 4,006

#90 • • Mellu-
Hmmz... tää on aika helppo kysymys... miä odotan et kun tässä jossai vaihees kasvan isoksi ja vastuun tuntoiseksi aikauiseksi *justjoo* nii vois muuttaa omaan kämppään ja painaa duunia omalla alalla *hymy*. mut sen tiedän et suurin ehkä tulevaisuuden haaste on tuo mun iänikuinen haave et pelaisin joskus italian liigassa lentopalloa.Mun tulevaisuus on aika lähelle just tossa urheilussa,kun ei minust oo opiskelemaan ainakaan vielä...ja kovasti rakkautta tahtoisin sitten harmaassa tulevaisuudessa,sen vaa näkee sitten mitä maailma tuo tullessaan...toivottavasti edes jotain mitä miäki tahtosin *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#91 • • sapeli jokukukamikä?
Nii ja sit jossain vaiheessa ois kiva päästä Ibizalle... Se on sellanen yks konkreettinen juttu mitää oon toivonu jo kaaaauuuaaan....Mut ei mulla sinne mikään kiire kuiteskaa oo *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

terraluna

Posts: 1,270

#92 • • terraluna Agentti
Ihan lähimpänä tulevaisuudessa toivon että saisin jostain rohkeutta ja motivaatiota päättää, mitä lähtisin opiskelemaan. Ongelmani ei ole koskaan ollut etten tietäisi mitä tehdä, koska mikään ei kiinnosta enkä ole lahjakas missään, vaan päinvastoin: lahjat ja mielenkiinto ovat jakautuneet aika laajalle sektorille. Aloista kiinnostavat ainakin opetus- ja kasvatusala, liikunnan ja matkailun ala, kuvataideala, terveysala ja biotieteet. Tahtoisin elämääni jotain päämääriä ja aikatauluja, tai jotain pidemmälle tähtäävää tarkoituksellista tekemistä, oli se sitten koulu, työ tai jokin muu.

Alkaa jo vähän useamman vuoden ajan jatkunut ajelehtiminen ahdistaa. Ihmissuhdetta en tahdo tätä ahdistusta lievittämään, sillä lähtökohtaisesti kukaan toinen ihminen ei ole elämäni sisältö. Tällä tarkoitan siis sitä, että rakentaa oman identiteettinsä, onnellisuutensa ja hyvinvointinsa toisen ihmisen varaan. En ole koskaan ollut itsenäinen ihminen, vaan taipuvainen takertumaan läheisiini ja tästä haluaisin opetella eroon. Toivon siis tulevaisuudelta, että oppisin pitämään itsestänikin ja pääsisin tasapainoon itseni kanssa.

Tahtoisin tehdä jotain mielekästä työtä, siitä en luopuisi vaikka lottovoiton saisin, sillä ihmisellä pitää olla jotain sellaista tekemistä, joka pitää jalat maassa ja kiinni normaalissa arjessa, ainakin minulla. Toivoisin että saisin pitää rakkaani lähellä minua, onnellisina ja terveinä, mahdollisimman pitkään ja elää heidän kanssaan. Materiaalisia toiveita minulla ei loppujen lopuksi juurikaan ole, sillä vaikka avobemari onkin kaunis peli, ei onnellisuuteni ole tai tule koskaan olemaan senkaltaisista ulkoisista seikoista kiinni.

Tulevaisuudessa haluan joskus lapsia, mielellään myös heille isän. Äitinä tiedän olevani hyvä, mutta epäilen kovasti, löydänkö koskaan sellaista miestä, jonka kanssa tahtoisin olla edes paria kuukautta pidempään saati lopun elämääni. Olen itse hyvin kompleksinen ihminen ja vaatimukseni läheisteni, niin ystävien kuin seurustelukumppanienkin suhteen, ovat aika kovat. Kaikista eniten maailmassa toivoisin, että voisin rakentaa itselleni kodin ja perheen, jossa lapsillani olisi yhtä hyvä kasvaa kuin minulla on ollut omassani vanhempieni ja sisarusteni kanssa. *sydän*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Nacu

Posts: 1,293

#93 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Selkeyttä tapahtumien kulkuun. Päämäärätön ympäriinsä riehuminen on peffasta.. siihen vaan turtuu, eikä saa mitään aikaiseksi. Selkeä tavoite ja siihen pyrkiminen täydellä teholla ois aika jees. Mut mitä se vois olla? Kun tuntuu, että nyt kaikki asiat vaan odottaa jotain potkua perseelle. *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Zarabel

Posts: 83

#94 • • Zarabel Kultasiipi
Tulevaisuudelta toivon vähän enemmän hymyä ja auringon paistetta. Liian väsynyt kipuun, suruun ja suuriin kysymyksiin joihin ei kuitenkaan ole vastausta. Parempaa terveyttä haluaisin itselleni ja lähimmäisilleni. Haluaisin löytää jostain sellaisen paikan, asunnon, jota voisin oikeasti kodiksi kutsua. Siellä olisi elämäni tärkeimmät ihmiset; rakastava mies ja lapset. Vakituinen työpaikka olisi tietenkin enemmän kun toivottu, mutta loppujen lopuksi sekin on pieni sivuseikka. Raha auttaa kieltämättä moneen asiaan, ja tuo varmasti onnea -turvaa elämiseen. Mutta elämässä pärjää oikealla asenteella, on otettava vastaan se mikä annetaan. Mä pärjään vaikken rikkaimmasta päästä todellakaan ole, mutta jos vielä löytäisin ihmisen vierelleni seikkailemaan näitä polkuja pitkin, niin ehkä aurinko paistaisi tähänkin risukasaan hieman lämpöisemmin.. *hymy*
*sydän*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Avatar
#95 • • Peppi Guest
Olishan se ihan mukavaa valmistuakin joskus (= mahd. pian). Tuntuu vaan välillän, et on liian iso urakka edessä. Niin ja opiskeluajanhan pitäis olla antoisinta aikaa elämässä. Yeah right! *uuh*

Valmistuminen ei ehkä ole avain kaikkeen, mut pääsis sitten paremmin rakentaa omaa uraa ja tekemään toivottavasti sitä, mistä pitää. Noo tulevaisuudessa tietysti haluaisin nähdä mahdollisimman paljon maailmaa eli matkustella ympäri ämpäri ristiin rastiin maapalloa! Pitää kokea paljon nyt, kun siihen vielä on mahdollisuus. Sitten keski-ikäisenä voi katella kuvia ja huokailla ”noin me silloin nuorena”.... *pelle* Oikeestaan haluisin kyl viettää aika aktiivisen vanhuudenkin.

No mut, jos jollain on lääkettä tähän 22-vuoden ikäkriisiin, niin otetaan kiitollisena vastaan. Ahdistava ikä..... Pitäis olla jo kaikkee.... Huoh. Onneksi on sentään perjantain ja viikonloppu ja koko elämä edessä. *sydän* *sydän* *sydän*
Avatar
#97 • • djmg Guest
Hmm.. tulevaisuus.... no se näyttäs kyl aika lupaavalta*sydän*
mut en mä nyt tässä vaiheessa oikee tiedä et mitä mä siltä odotan ..tai muuta vastaavaa...
jospa vain menis pikkuhiljaa hetki hetkeltä eteenpäin... *joo**sydän*
Maihku

Posts: 1,186

#98 • • Maihku neiti hankala
Tahtoisin tulevaisuudessa paljon onnea ja ihqun miehen*plur*
Koulustakin olisi kiva valmistua.Hyvää terveyttä itselle ja kaikille tutuille*joo*Olen tähän saakka elänyt hyvän elämän ja se kyllä sais jatkua*hymy*
Sen sitten näkee joskus mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
¡ Previous post about a year ago !
Woox

Posts: 146

#99 • • Woox
Tällähetkellä valmistumista sähköasentajaksi (2kuukautta vielä) .. Ja ens tammikuuhun asti töissä, jolloin tulee lähtö tuonne armeijaan. Sen jälkeen olis tarkotus työelämään mennä täysillä, ja jossain välissä YK-joukoissa käydä, jos vaan mahdollista. Ja siitä se elämä sitte lähtee rullaamaan ^^ tulevaisuus näyttää ..