Omituisten otusten kerho

53 posts, 3 pages, 13,064 views

Syder

Posts: 2,255

#21 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jos tietäisin mikä on normaali ja mikä outo ihminen nii vois olla helpompaa päättää kumpaan kuuluu. Mut normaalia mussa on se että itseäni ei vähempää vois kiinnostaa olenko outo vai normaali.

--
Divida et impera.

Karski

Posts: 6,049

#22 • • Karski Pomon kätyri
<tosikkovaihde>
Normaalihan on siis tilastotieteen termi, joka pätee aina
yhteen ominaisuuteen (esim. seksuaaliset preferenssit)
kerrallaan yksilössä, ja tietyssä otoksessa ihmisistä (esim.
suomalaiset).

Täten esimerkiksi homo on seksuaalisuutensa puolesta
Suomessa epänormaali, koska valtaosa väestöstä on
jotain muuta. Sama henkilö saattaa samanaikaisesti
olla normaali vaikkapa tv:n katselutottumuksiltaan.

Samoin henkilö, joka syö runsaasti kalaa on Suomessa
epänormaali, mutta Japanissa normaali.

Sitten voidaan keskustella siitä, miten paljon yksilöllä
on yhteisöön nähden poikkeavia taipumuksia, ts. miten
normaali hän on keskimäärin *justjoo*
</tosikkovaihde>

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

killuska

Posts: 748

#24 • • killuska
Mä en todellakaan ole normaali... eikä oo muuten millakaa.*iloinen*

--
*killuska*

TanyaK

Posts: 745

#25 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Angeli:

Mä en todellakaan ole normaali... eikä oo muuten millakaa.*iloinen*




Jos olen käsittänyt oikein sinulla on taito muuttua kissaksi..se on outoa..ja vielä oudompaa on se että rapsutin leukasi alta virtuaalisesti..hmm..
killuska

Posts: 748

#26 • • killuska
*nauraa*
Joo sei vissiin oo ihan normaalia..*vink*

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#27 • • milla
Angeli:

Mä en todellakaan ole normaali... eikä oo muuten millakaa.*iloinen*



hei!! onks pakko kertoo kaikille:(
Myfinesthour

Posts: 420

#28 • • Myfinesthour
Nykyaikana normaalius määritellään tilastoilla. Normaaliuden käsite tosin hämärtyy tällaisessa sulatuskattilassa kuin maailma on. Viimeisen päälle pyntätty klubbari enkelinsiipineen oudoksuttaa kadulla, mutta luetaan täysin normaaliksi bassorummun jytkeen keskellä. Ähh.. Olipas tylsä mietelmä. Taidanpa lähteä uimaan*joo*

--
"..."

Hixxy

Posts: 522

#29 • • Hixxy HaroPup
wool fields *plur*
tuitui

Posts: 1,258

#30 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
olen omituinen otus!! *plur*

- hulivli hupakko -

*pupu*

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

alphamagic

Posts: 3,628

#31 • • alphamagic
joskus on sellasia päiviä että huhheijaa, jutut on jotain niiiiin huonoo ja tyhmää että voi elämä. onneks tää ylenpalttinen skitsofrenian esiaste tapahtuu yleensä (hyvässä) seurassa ja loppuu aina aikanaan. en nyt sit tiedä liittykö tää mitenkään outouteen...? ehkä. oudoks minuu on kyllä sanottu moneen kertaan, en kyllä osaa sanoo mitään tiettyy juttuu mikä tekis minusta oudon...? plaaplaaplaa, taas jauhan jotain täysin turhaa. *eiei* taidan jatkaa koulupäivääni...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kAiStA

Posts: 229

#32 • • kAiStA
normaali on varmaan sellanen, öö... huomiota herättämätön... esimerkiksi ihmisen ulkonäkö voidaan määritellä ton mukaan, mutta jos jollain on normaali luonne niin määrittely mutkistuu*täh* ehkä normaali ihminen on sellanen,jolla ei ole vikaa, mutta joskus tuntuu,että kaikilla on vikaa päässä eikä kukaan ole "normaali". normaalius yleensäkin riippuu siitä kuka katsoo ja ketä. Jonkun mielestä on ihan normaalia, että kaveripiirin sisällä ihmiset istuvat 8h illassa tietokoneen ääressä, toisien mielestä se on epänormaaliuden huippu.*nauru*. useat kaverini/tuttavani pitää minua normaalina... toiset taas täyspäiväisenä friikkinä... Tosta ei nyt armaan hirveesti saa selvää,mutta toivotaan,että edes joku tajuaa pointin.*pelle*

--
Let the music be your only God..

misjah

Posts: 3,373

#33 • • misjah Team Sika
milla:

Angeli:Mä en todellakaan ole normaali... eikä oo muuten millakaa.*iloinen*

hei!! onks pakko kertoo kaikille:(



no mut toihan on totuus...*kih* =)

--
www.team*possu*.tk

mukava

Posts: 31

#34 • • mukava
Vaikeetahan on määritellä normaalius.
Normaalia on olla kuten muutkin, eli massaa, mutta onko järkeä olla samanlainen kuin muut, eli massaa; normaali?
paradoksiko?

No, ei se määrittely noin simppeliä ole. Normaali sanaa ei ehkä olis syytä käyttää ihmisen määrittelyyn, ellei tiedä, että ko. henkilö ei todellakaan ole 'normaali'.

Esimerkkinä naapuristossani asuu henkilö, jolla ilmeisesti viiraa päässä ja pahasti, tai sitten hän on vain niin surullinen ja yksinäinen ja tahtoo huomiota?

Hän ensinnäkin huutelee kaikille ruotsiksi hupaisia asioita, hiekottaa pihaansa sanomalehdillä, haahuilee ympäriinsä, säikyttelee lapsia, ajaa autolla postilaatikolle (matkaa noin 10metriä), jne, jne, jne. Hupaisaa katsottavaa kylläkin *nauraa*

Ihmisten lokeroiminen on muutenkin aika typerää, mutta kuitenkin sitä kaikki tekee... ihmisiähän me vain ollaan.
Avatar
#35 • • shamaani7 Guest
vaeltajatar:

mun mielestä on olemassa monenlaista outoutta--->
- hauskaa (paljon mielikuvitusta yms.)
- pelottaavaa (kun ei tiiä onko joku oikeasti jotenkin sekasin vai leikkiikö vaan)
- normaalia (sellasta jokapäivästä pientä pilkettä silmäkulmassa)

mä kuulun tohon pelottavaa ryhmään*igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor**igor*

Roger Roger

Posts: 3,372

#36 • • Roger Roger Kentti
Hei miten tähän kerhoon voi liittyä????*hih**hih**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#37 • • HzO 9mm burana auttaa
mä olen aina pitänyt itseäni outona. Se tunne on vain kasvanut vuosien mittaan. Mut onnekseni olen löytänyt kaverit jotka nauraa suht samoille asiolle ja omaa samanlaisia ajatuksia. (pelottavia) sellaisia.


silti sinut elämän kanssa *uros**iloinen*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

trance(f)

Posts: 976

#38 • • trance(f) metsäkeiju
musta kukaan ei ole täysin normaali.voiko normaalia ihmistä edes luokitella???jokin asia saattaa vaikuttaa susta normaalilta mutta jonkun toisen mielestä se saattaa vaikuttaa epänormaalilta...mua pidetään hieman outona,sillä mä sanon asiat miten ne on ja saan välil omituisia päähänpistoja ja toteutankin niitä...mutta mitäs sitten jos olen vähän erilailen??uskallan olla oma itseni ja se riittää mulle!!!sen takia olen joidenkin mielestä outo...en oo samanlainen ku kaikki muut!!!fiilikset korkeella ja hyvä mieli,ja that`s it *purr*
KaveriTavara

Posts: 440

#39 • • KaveriTavara pyryharakka

toshbi:
*nauraa*mä oon kyl niin flipannu ämmä et kukaam teistä ei pärjää mulle....*nauraa**nauraa**nauraa*
mun päässä ei taida liikkuu mitään viisasta...ainakin joskus vaikutaa siltä..*nauraa*
mut mitä väliä sillä on että miten sekopää joku on kunhan se on onnellinen..?*hmph*



vuosi jo mennyt ja mikään ei ole muuttunut... *iloinen*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Chatte

Posts: 4,085

#40 • • Chatte Team Teknolipat :)
Oih ja voih, mitä keskustelua: ”mä oon ainakin outo - mä oon oudompi kuin sä”. *ding* Mua ei vois vähempää kiinnostaa, oonko mä tai joku muu (jonkun mielestä) outo vai jotain muuta. Se mikä on mun mummon mielestä outoa, voi mun äidin mielestä olla vähemmän outoa, ja mun kavereiden mielestä taas jokseenkin tavallista - ja sitten joku mun kavereista onkin samaa mieltä kuin mun mummo. *joo* Enpähän jaksa ruveta ihmisiä lokeroimaan näin - jos muutenkaan. Jokainen meistä on omaperäinen tavallaan. *piis* Yhtä suurta omituisten otusten kerhoa kaikki tyynni... *nauru*

Ötökkä sanoo:
mä oon mikä oon.
Katsele ja tutkistele.
-Väinö Kirstinä

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas