Omituisten otusten kerho

53 posts, 3 pages, 13,047 views

TanyaK

Posts: 745

#1 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Vasen kiveksesi muistuttaa epäilyttävästi Paavo Väyrystä kesämekossa.

Varpaasi kynnen päällä kasvaa juhannuskoivu.

Keskellä yötä käyt unissasi vierailulla läheisen kalakaupan
roskiksella ja heittelet löytöjäsi asuintalosi rappukäytävään.

Ostat joka päivä purkin siirappia ja ennen nukkumaan menoa upotat varpaasi siihen.

Sanoessasi sanan ydinreaktori, korvasi muuttuvat sinisiksi ja hampaasi vetäytyvät ikeniin.

Sinun mielestäsi ei ole mitään outoa jos laittaa suklaavanukasta sukupuolielimiin ja antaa koiran nuolla pois, varsinkaan jos kyseessä on oma lemmikki.

Nuuskit ystäviesi luona heidän pyykkikorinsa sisältöä ja näpistät välillä ystäväsi isän jarrutus jäljillä varustetut alushousut jotka käytännössä seisovat jo itsekseen.

Herkkuasi on jogurtti ja silakat..samaan aikaan..



Oletko sinä outo? Tai omaako joku kavereistasi outoja piirteitä?

Mikä on outoa..osaatko määritellä sanan normaali *täh*
cosmikki

Posts: 1,261

#2 • • cosmikki
nimenomaan. kuka määrittelee mikä on normaalia?

aikojen saatossa muodostunut yleinen mielipide.

jos esim. kaikki tykkäisimme kaivaa nenää isovarpaalla niin vuosien kuluttua se luultavasti laskettaisiin normaaliksi.

..joten.. *täh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#3 • • Kirsikka Guest
Joidenkin mielestä mä olen välillä outo tai jotenkin erikoinen.. Vaikka omasta mielestäni ei kyllä normaalia voi määritellä.. tosin pidän kyllä itsekin joitain asioita/ihmisiä outoina tai kummallisina, mutta en kyllä itse koe olevani mitenkään outo.. *täh*
Katrina

Posts: 605

#4 • • Katrina
Mä olen ihan superouto!
Panfobia

Posts: 521

#5 • • Panfobia
Hmmm...täysin normaalia ihmistä ei mielestäni ole olemassakaan, kaikki me ollaan tavalla tai toisella [ja useimmiten molemmilla *pelle*] outoja. "Ihmiset on outoja, se on rotupiirre", totesi joku jossain topicissa [en nyt jaksa kaivaa esille, että kuka ja missä]. Oli muuten hyvin sanottu. *joo*

Enkä mä ainakaan haluaisi normaali / tavallinen ollakaan, mun mielessäni niillä käsitteillä on hyvin negatiivinen ja tylsä sävy. Mielelläni mä oon tällainen hömppä oma itseni. *iloinen*

Toisaalta en mä tiedä, olenko nyt niin kauhean outokaan, vai onko se vaan toiveajattelua...

Mutta siis pääasia on se, että ollaan kaikki sitä mitä ollaan ja ollaan siitä onnellisia. *hymy* *piis*

[kirjotusvihreitä editoin... *blush*]

[muokattu 26.10.2002 15:54]

--
*sydän*

terrae

Posts: 454

#6 • • terrae


Netthen sanoin : "--- omituinen otus Lammilta ---"



No joo, et sinä kuitenkaan minua outoudessa voita *vink*
*nauraa*

Meitsi on HÄRÖ! *ökkö* Ja niin ylpeä siitä.

[muokattu 27.10.2002 00:14]
arikoo

Posts: 245

#7 • • arikoo Virallinen hörhö
Minä en ainakaan kuulu homo sapiens lajiin. Kun se muistaakseni tarkoittaa viisas ihminen... On tullut jo todistettua ettei tuollainen nimi sovi minulle. Parempi olisi ehkä -kyseenalaisesti sapiens, homo sapiens säpinää*plur*

Mutta asia lienee niin että kulttuuri määrittelee sisäisesti mikä on normaalia. Ja minä luultavasti jään aina normaalin ulkopuolelle...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Katrina

Posts: 605

#9 • • Katrina
Lightsi:

Katrina:Mä olen ihan superouto!
samoin :)(:



Ollaanko kuin kaksi marjaa?

[muokattu 27.10.2002 20:40]
Texx

Posts: 650

#10 • • Texx ^_^
Me ei ehkä kaverin kanssa olla hirveen normaaleja. *nauraa*
Mitään esimerkkiä en kyllä nyt kerro. koska. hah. joo.

--
*piis*

Dragonfly

Posts: 542

#11 • • Dragonfly Mariarawr
hmm.. en ehkä käyttäs sanaa outo.. omituinen hassu ja kummallinen kyllä :=:) outo on semmosta mitä vielä käsittää :=:) jotenkuten.. mua ei voi käsittää.. miks mä hetken mielijohteesta strippaan kamuille tai jtn.. *pihkassa* kuten ne jotka on lukenu mun viekkukirjaa varmaan sen huomaski.. *purr*

--
Uguu~

Avatar
#12 • • Pirpeli Guest
mun mielestä on olemassa monenlaista outoutta--->
- hauskaa (paljon mielikuvitusta yms.)
- pelottaavaa (kun ei tiiä onko joku oikeasti jotenkin sekasin vai leikkiikö vaan)
- normaalia (sellasta jokapäivästä pientä pilkettä silmäkulmassa)

itsestäni en oikein osaa sanoa, joku muu vois ehkä määritelläkin. olen ainakin persoonallinen.
TanyaK

Posts: 745

#13 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
henk. koht. mielipide on ettei noin sanottua normaalia ihmistä ole..

Jos sulla olis toisessa kädessä yksi timantti joka olisi ainut maailmassa ja toisessa kädessä kasa samanlaisia timantteja niin kumpi olisi arvokkaampi..?

Jokainen meistä on omalla tavallaan outo, jokainen meistä on arvokas ja tärkeä..*sydän*

Ja joskus tekee hyvää muistuttaa siitä itselleen..tai ystävälle.

Mulla on ollut raskas viikko kun eräs läheiseni sai aivoverenvuodon..en poistunut viime viikolla töiden jälkeen kotoa mutta sunnuntaina huomasin kuinka ihanaa on kun on ihmisiä jotka saavat hymyn huulille huononkin päivän sattuessa kohdalle. Oli myös kiva kuulla että minä masennukseni keskellä piristin erään ystäväni sunnuntaita..

Asioita täytyy joskus oppia katsomaan oikealta kantilta..
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
Mä oon tämmöinen omituinen peikko joka asuu ison kiven juuressa ja käyn tanssimassa bileissä mutta kuuntelen myös ihan hulluna kaija koota... Mä tykkään tehdä pieniä jekkuja(välillä vähän isompiakin) kavereille... Ja mä pölötän niin paljon että on mahdotonta sanoo että oisin normaali... Mun kaverit kutsuu mua hullu-Mariaksi*iloinen*
TanyaK

Posts: 745

#15 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Avernian:

Tanya:
Jos sulla olis toisessa kädessä yksi timantti joka olisi ainut maailmassa ja toisessa kädessä kasa samanlaisia timantteja niin kumpi olisi arvokkaampi..?


Kasa... *täh* kallisarvoinen timantti vs. monta moista, miksei se kasa olisi arvokkaampi? satutaan vain todistamaan että "ainutlaatuisia" onkin monta.



siis jos sulla on vasemmassa kädessä yksi ainokainen hohtavan liila timantti(ja niitähän sitten on todella olemassa...) ja oikeassa kädessä kasa tavallisia punaisia timantteja..se ainokainen on kyllä taatusti arvokkaampi..voiko asiaa vaikeemmin selittää..
*täh*

No joo..toivottavasti joku ymmärsi pointin..
KaveriTavara

Posts: 440

#16 • • KaveriTavara pyryharakka
*nauraa*mä oon kyl niin flipannu ämmä et kukaam teistä ei pärjää mulle....*nauraa**nauraa**nauraa*
mun päässä ei taida liikkuu mitään viisasta...ainakin joskus vaikutaa siltä..*nauraa*
mut mitä väliä sillä on että miten sekopää joku on kunhan se on onnellinen..?*hmph*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#17 • • hyperventilaatio Guest
mä oon kaikista oudoin, ei teis oo vastusta. öög.
Dragonfly

Posts: 542

#18 • • Dragonfly Mariarawr
hyperventilaatio:

mä oon kaikista oudoin, ei teis oo vastusta. öög.


ihanko... :=:) et kummiskaa voita miuta
*plur* *psykedeelinen*

--
Uguu~

TanyaK

Posts: 745

#19 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mä olen tosi outo..olen nimennyt kaikki sukkani julkkisten mukaan..


no ei kai..