the nappi

240 posts, 12 pages, 88,339 views

FreeFall

Posts: 2,256

#201 • • FreeFall music addict

howdy:
Voi jehna .. hei oikeesti .. onx jollain saakelin napilla oikeesti muka mitään merkitystä meidän elämään .. ei ... mitä hiton välilä sillä on .... *ding*



Sitähän minäkin...*hymy*

klik-klik-klik-klik-klik-klik*nauru*

--
Lintuperspektiivi

dHb

Posts: 23

#202 • • dHb
Nappi on parasta ajan kulutusta mitä löytyy tänäänki on 20000 kertaa nappia painettu *iloinen**iloinen*
nomic

Posts: 4,120

#203 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
no olishan toi varmaan mukava peli jos osais vielä ConTRoLlit*iloinen*
no ei...
ei vaan oo aikaa...
mut kerran vahingossa sain pisteen siinä...mä en oo varma mut mä taidan olla joku hakkeri koska en tiiä mitä tapahtui iha tosta noin vain vaan tuli yksi piste!
käsittämätöntä!!!*justjoo*
mut en mä oo hakkeri mä oon krakkeri *pahis* (niinkuin hyvis ja pahis...)
nomic

Posts: 4,120

#204 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Unity(f):
hitaasti hyvää tulee....*nauru*



ei kyl sun tapauksessa *nauru* no ei...tai no joo...*hih*
Roger Roger

Posts: 3,372

#205 • • Roger Roger Kentti
Hommatkaa elämä ja lopettakaa toi v*tun naputus. Putoan kohta listoilta. PRKL! Noh, kohta saan koneen, niin sitten taas back in the nappi.

Ja huijarit varokaa! Tämä Hobitti PUREE! teitä on nyt varoitettu, joten oma vika, jos säärestä löytyy hampaan jälkiä*piru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Summerblink

Posts: 291

#206 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
No huijatkaa sitten kaikki! Ainakin näkee kuka huijaa parhaiten. Ja sit jos joku on huijaavinaan eikä huijaakkaan niin sehän vasta huijausta onkin! *ding*

nimim. 1680 painallusta
siveys

Posts: 2,492

#207 • • siveys lovely
Tuloksen 335500 saavuttamiseksi vaadittiin ainakin 3 nappii.. *ding*
Nyt täytyy vaan muistaa kunnollinen nestetankkaus.. *lähtee Essolle ostamaan vettä*
ravec

Posts: 1,102

#208 • • ravec
Kyllä huomas, kun jätti yhtenä päivänä napin painamisen väliin kun olin takonut normaalilla hiirellä eka ton kaksi nappi jutun 4000 ja yksi napin 20000, niin ei ole
sattunut sormiin koskaan niin paljon, vaikka on tullut Laneissa tapettua jannuja ”riittävästi”.

Milloinkahan ton hiiren expired settings tulee vastaan....
2+rulla, infra, hp:n rotta 9,9 e -sitten ostetaan uus.
UnityF

Posts: 15,721

#209 • • UnityF joo just se
hmm... nyt meni hermot.. tää kone ei suostu avaa mulle nappi kakkosta.... BU... pitää lähtee tänään ajoissa kotiin sit ...*vink**nauru*
mut joo nyt sit juomaan vaikka kahvii äipän kanssa ja illalla the nappia...*joo*
Avatar
#210 • • zabnat Guest
en varmaan jaksanu lukea tätä threadia kokojaan joten fleimatkaa vaan mutta kysyisin vaan että miten se pistelaskuri toimii.
itselläni jotain -300 pistettä siinä *hmph*
ella_

Posts: 1,329

#211 • • ella_
mä olen kyllästynyt *justjoo*

--
Elementary, my dear.

Roger Roger

Posts: 3,372

#212 • • Roger Roger Kentti
IIK IIK IIK! Menin pitkästä pitkästä pitkästä aikaa naputtaan tätä ja sit perhanan nappi nollaantuu. Tää ei voi olla totta! Monen monen monen tunnin raskas työ meni hukkaan.
No ei voi sanoa mitään muuta ku: yo yo yo. give me that ball. i am DOCTOR Zoidberg.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

awerbly

Posts: 39

#213 • • awerbly
hassu tuo nappi kun sitä nopeasti runkuttaa, niin luvut menee taaksepäin?!?! mit vituu? *ding**igor*
COBALT

Posts: 1,407

#214 • • COBALT akitaattori
Hehe!
Nyt tulee hyvä:
Joskus taannoin viime kesänä hokasin The Napin ja sieltä joidenkin huimat tulokset.
Ouch! Ajattelin, et ei voi olla totta, miten hitossa tollasi tuloksii...!?
Nojasin nyrkkiini ja vaivuin transsiin, syvempään ajatteluun. Todettuani et musta ei oo duunaamaan mitään makroo, joka läiskii mut 1040 näpitystä-tahdilla kuuluisuuteen, keksin sen...
Täs kohtaa alkaa jo nolottaa...! ...erh!
Noh, päätetty mikä päätetty. Siis tuumasta toimeen! Varusteet hankintaan. Tuore hiiri, ilmastointi- l. Mcgyver-teippiä rullallinen ja hommiin. Teippasin sen pahuksen oral-B:n (ilman sitä harjaosaa) hiiren nappia vasten homma käyntiin. Jumaliste, et se söi patskuja!
Kolmansien tai neljänsien pattereiden (ja yhtä monen oluen) jälkeen harkitsin jo ladattavien hankkimista. Mut sitten koin valaistumisen. Roikottaessani itseäni pikkulassa, huomasin syylliset kasvoni peilissä. Siihen päättyi rikollinen urani.
Nyt kaiken koetun jälkeen olen parempi ihminen, enkä enää ikinä huijaa tai valehtele!

*** Eihän kanneta kaunaa eihän!?***

' ' ' *** KLIK - KLIK *** ' ' '

[muokattu 28.7.2004 01:33]

[muokattu 28.7.2004 01:34]

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

UnityF

Posts: 15,721

#215 • • UnityF joo just se
*dissaa*HITON NAPPI YKKÖSEN KUSIPÄÄ HUIJARIT!!!*dissaa*


Idiootteja ootte kun ei oo sen verran munaa pelaa näinkin yksinkertaista peliä ihan lailisin keinoin vaan pitää tässäkin huijaa... Haistakaa paska! *dissaa*


anqqa milloin nappi taas nollataan????
Mun mielestä olis taas korkee aika. *igor*


*pahalla päällä*
Juhgu

Posts: 7,921

#216 • • Juhgu Virnistelijä

UnityF:
*dissaa*HITON NAPPI YKKÖSEN KUSIPÄÄ HUIJARIT!!!*dissaa*


Aika vakavasti otat pelin, jossa painetaan yhtä nappia *nauru*

Nollaamisesta ei ole huijareiden suhteen mitään apua. Ja kaipa tuohon jonkunlaisen huijaukseneston saisi, mutta lienee klubituksessa tärkeämpiäkin juttuja korjattavana.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UnityF

Posts: 15,721

#217 • • UnityF joo just se

Juhgu:
---
UnityF:
*dissaa*HITON NAPPI YKKÖSEN KUSIPÄÄ HUIJARIT!!!*dissaa*

---

Aika vakavasti otat pelin, jossa painetaan yhtä nappia *nauru*

Nollaamisesta ei ole huijareiden suhteen mitään apua. Ja kaipa tuohon jonkunlaisen huijaukseneston saisi, mutta lienee klubituksessa tärkeämpiäkin juttuja korjattavana.



no mun mielestä mä saan ottaa asiat niin vakavasti kun haluan. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti kun toiset huijaamalla huijaa noin helppoo pelii ja ei löydy sen verran munaa pelaa huijaamatta..

Paina itte tota nappii niin monta kertaa kun minä ja katotaanko ärsyttääkö sua sitten jos joku menee huijaamalla sun ohi...
Juhgu

Posts: 7,921

#218 • • Juhgu Virnistelijä

UnityF:
---
Paina itte tota nappii niin monta kertaa kun minä ja katotaanko ärsyttääkö sua sitten jos joku menee huijaamalla sun ohi...



Väitätkö että olet itse oikeasti painanut tuota nappia 720 000 kertaa? *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UnityF

Posts: 15,721

#219 • • UnityF joo just se

Puistokemisti:
Ota kulta ihan rauhallisesti*hali* Älä ota liikaa paineita.




Enhän minä koskaan.. Mulla on vain tänään kaikki ärsyttää päivä varsinkin noi hiton nappihuijarit *igor* Menkää huijaa muita pelejä ym ym.. *dissaa*


ja turhaa koittaa selittää mulle tänään jotain "lieventäviä" asiahaaroja noitten huijareiden suhteen... idiootteja mitä idiootteja.. mun mielestä edes huomautus olis heille aiheellinen taikka niitten pisteet miinukselle. *igor*
Juhgu

Posts: 7,921

#220 • • Juhgu Virnistelijä
No joo, onhan se epistä *lohduttel*. Mutta jos sulla on oikeasti aikaa ja mielenkiintoa painaa nappia 720 000 kertaa, niin ehkä se kannattaa suunnata johonkin peliin missä ei voi huijata. Vaikka nappi kolmoseen *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)