the nappi

240 posts, 12 pages, 88,316 views

Blues

Posts: 5,414

#181 • • Blues Koning van Afrika
88888 riittää mulle ainakin vähäksi aikaa..jos kesällä tulee tylsää (TODELLA tylsää) niin voisi nappia mennä hakkaamaan.*hih*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

avb

Posts: 1,003

#182 • • avb - Sylvester -
napissa sijalla 28 tuloksella 155555*eiei*
FreeFall

Posts: 2,256

#183 • • FreeFall music addict
nonni nyt on 1111111 ja seuraava tavote on ohittaa vierasjoukkue *joo* ja sitten jos vielä jaksaa 2222222*justjoo*

--
Lintuperspektiivi

POSER

Posts: 800

#184 • • POSER Wimp and Poser
Kohti Top 15 tulossa, hitaasti mutta varmasti.

--
Keppiä Jehoville!

UnityF

Posts: 15,721

#185 • • UnityF joo just se
kuudes sija täl hetkellä... *iloinen* 430000 ja risat....*iloinen*
Zet4

Posts: 1,135

#186 • • Zet4 n00b

¦þ:
nonni nyt on 1111111 ja seuraava tavote on ohittaa vierasjoukkue *joo* ja sitten jos vielä jaksaa 2222222*justjoo*



Helppoahan se huijaamalla on... Sun laskutavalla mulla olis jo 2milj. täynnä.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Karski

Posts: 6,049

#187 • • Karski Pomon kätyri
Joo onnea vaan kaikille cheattaajille, saatte multa
henkilökohtasen mitalin *justjoo*

Sankarini.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UnityF

Posts: 15,721

#188 • • UnityF joo just se
mä en huijaa ainakaan.. koska mä haluun näyttää mihin pystyn ilman huijaamisia.. ja toisex mä oon niin surkee käyttää tietokoneita et en osaa edes huijaa...*blush**iloinen*

joten mä tuubn silleen hitaasti ja varmasti perästä...*joo*
Possessed

Posts: 16

#189 • • Possessed lonkerohai
vois joku päivä pitää oikeen nappi maratoonin jos ei parempaakaan tekemistä löytäs vielä olen ykkönen joskus *plur**nauru**pelle*

--
Rugnofos magnifitos

FreeFall

Posts: 2,256

#190 • • FreeFall music addict

Zeta:
---
¦þ:
nonni nyt on 1111111 ja seuraava tavote on ohittaa vierasjoukkue *joo* ja sitten jos vielä jaksaa 2222222*justjoo*

---


Helppoahan se huijaamalla on... Sun laskutavalla mulla olis jo 2milj. täynnä.



joopa-joo...mun laskutavalla sulla ois vähän yli milli...*pelle*

--
Lintuperspektiivi

Zet4

Posts: 1,135

#191 • • Zet4 n00b
¦þ, quote keskustelustamme vapun kieppeillä privoissa.


29.4.2003 21:10 [#17] quote by ¦þ


Jep Jep Jep, kyllä sitä tuplaklikkiiki on nyt tullu rämpättyy...
Eipä oikee innostanu rämppää tota singlee, ku oli helpompi vaihtoehto
Et ois kertonu mulle koko asiasta...
Mut jooo no eipä tuu kauheet masennusta jos mua ei siel listoil oo ...tohon nappiin mul on aika wadeva asenne...
/quote

Minun hiiressäni ei tuplaklikki edes toimi. Pitää varmaan hommaa muutenki uus, kun on menny miljoonan klikin jälkeen aika pirun löysäksi tuo vanha.

Lähinnä minua kiinnostaisi tietää että mitä tarkoiti edellisellä kommentillasi?
Väitätkö minun huijanneen, vai väitätkö että et ole käyttäny tuplaklikkiä?

[muokattu quotet kuntoon 3.7.2003 19:19]

[muokattu 3.7.2003 19:20]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#192 • • q Guest
Pitäiskö munki sit koukuttaa itteni tohon nappijuttuun? Eipä kävis aika niin pitkäksi. *koukuttaa itsensä nappijuttuun*
FreeFall

Posts: 2,256

#193 • • FreeFall music addict
tosiaan on sitä tuplaklikkii ki kokeiltu...eli jost siin vaiheessa ku tiedotit siitä mulle...

En väitä mitenkää sua huijariks tai mitää muuta sinne päin...mut tota tuplaklickii on rämpätty joku ~150000-200000 bojoo...ja mun puolesta jos onnistuu ni ne voi ihan vapaasti poistaa tosta mun tuloksesta...*joo*
...

*piis*

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#194 • • FreeFall music addict

Zeta:
¦þ, quote keskustelustamme vapun kieppeillä privoissa.


29.4.2003 21:10 [#17] quote by ¦þ


Jep Jep Jep, kyllä sitä tuplaklikkiiki on nyt tullu rämpättyy...
Eipä oikee innostanu rämppää tota singlee, ku oli helpompi vaihtoehto
Et ois kertonu mulle koko asiasta...
Mut jooo no eipä tuu kauheet masennusta jos mua ei siel listoil oo ...tohon nappiin mul on aika wadeva asenne...
/quote

Minun hiiressäni ei tuplaklikki edes toimi. Pitää varmaan hommaa muutenki uus, kun on menny miljoonan klikin jälkeen aika pirun löysäksi tuo vanha.

Lähinnä minua kiinnostaisi tietää että mitä tarkoiti edellisellä kommentillasi?
Väitätkö minun huijanneen, vai väitätkö että et ole käyttäny tuplaklikkiä?

[muokattu quotet kuntoon 3.7.2003 19:19]

[muokattu 3.7.2003 19:20]



PS. valitsit meidän keskustelustamme just mun ”NE” viestit jotka saa näyttää mut erittäin huijarilta...mihin jäi nämä...:
(esim.)

¦þ:
hahaa, hehee, huhuu, hahaa, meitsilt löytyykin toi klik once get twice -button hiirestä....hogasin ton just äske...tai sielt öö hiiriasetuksista saa ton systeemin päälle *nauraa*
mut en aijo ottaa käyttöö *iloinen* ellen sitte jää pahasti aikataulusta...*pelle*
*täh*

PS. aikataululla tarkotin sitä ku multa piti lähtee netti...muttei sitten lähtenytkään, eli enään ei mitään aikatauluu oo, joten en löydä syytä chiitille...

Mut joo poistakaa ihan vapaasti mun tuloksesta sanotaan nyt vaikka reilusti se 200000 ni ei jää häiritsee...

Onnistuuko anqqa? Siis poistaa mun tuloksesta 200000??

T: Reilu meininki *heiii*

--
Lintuperspektiivi

Ctuke

Posts: 190

#195 • • Ctuke PMC
Zeta älä hermostu.

Aina tulee nuorempia ja innokkaampia jotka tulevat ja menevät, mutta legendat pysyvät ;)

--
Northside is the best..

Avatar
#196 • • yana Guest
voi huoh *hymy*
Zet4

Posts: 1,135

#197 • • Zet4 n00b
Hahaha, tämähän menee jännäksi!

Olin jo suunnitellut sosiaalista aktiviteettia vlopuksi, mutta pitääpäs perua ne ja jäädä kyylään mitä täs topicis on viä luvas*justjoo*



ps. Haluux joku ostaa Unity-lipun? Mä en selkeesti kerkee sinne, mä tsiigaan mitä uusia ja jännittäviä käänteitä tässä asiassa tapahtuu. (+rämpytän vitusti nappia.)*justjoo*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Howdy

Posts: 7,955

#198 • • Howdy Oldie
Voi jehna .. hei oikeesti .. onx jollain saakelin napilla oikeesti muka mitään merkitystä meidän elämään .. ei ... mitä hiton välilä sillä on .... *ding*

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

Posts: 15,721

#199 • • UnityF joo just se
ok. kinastelu/väittely nyt seis..... se aika mitä käytätte teijän tosin kyl hauskaan väittelyyn niin te voisitte naputtaa sitä nappia...*vink*

mä itte henk.koht. en tykkää jos joku käyttää tupla klikkii tai huijaa jollain muulla tavalla... Mut yleensä kyl huijarin erottaa... vähän aikaa sitten huomasin et pari henkilöö nousi niin hiton nopeesti listoissa huomaavasti et laskin et niitten ois pitäny noin 12 tuntii naputtaa nappii päivässä jotta ne ois päässy niin ylös niin nopeesti... joten semmoisia en arvosta ollenkaan... mut jokainen tavallaan... En jaxa enää valittaa.... mä meen vaikka naputtamaan...


hitaasti hyvää tulee....*nauru*




klik klik klik klik klik klik.....*iloinen*
Zet4

Posts: 1,135

#200 • • Zet4 n00b
Selvennys: En väittele tietääkseni tässä mistään. Minua ei haittaa että minun yläpuolellani on joku, enkä vaadi että keneltäkään pitäisi vähentää pisteitä.

Ihmetytti tuossa vain että viitsitään lesota tavoitteilla napittaa, kun samalla kuitenkin huijataan.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero