Hmmm...olishan se tietysti hieno. Koulussa yrittäjyyden kurssilla kun piti miettiä liikeideaa, kehittelin itselleni päässäni jo omaa klubia. Mutta en taida kyllä olla niin yrittäjäpersoona, että siitä oikeasti mitään ikinä tulisi.
Varmasti jokainen joka on joskus ollu hyvissä bileissä on miettiny et miten vois pistää pystyyn sellasen klubin missä soittais oman tyylistä musiikkiaan ja ois just sen näköstä kun haluaa..
Iteki oon kyl miettiny aika yksityiskohtasestikin, mutta enpä usko että koskaan tulen sellaista perustamaan.
Tehtiin koulussa alustava suunnitelma yrityksestä jonka perustais ja kun rupesin ajamaan tota klubi ideaa niin tuli niin monia kinkkisiä paikkoja eteen että voi olla et se jää oikeessakin elämässä taka-alalle..
rahaa uppoo enemmän ku vois kuvitella..
mutta jos jollain on resursseja ja intoa lähteä perustamaan jotain klubia niin onnenpotku takamuksille..
ja tsemppiä
...se on raskasta puuhaa
Minun tähtäimenä on seuraavan 5 vuoden aikana perustaa oma clubi, paikkakin on jo tiedossa kunhan edellisen vuokra sopimus umpeutuu ja rahoitustuskin on jo puoli valmis "rahoittajiahan löytyy aina hyville ideoille" paikka on täydellinen siinä toimi noin 10 vuotta aikanaan clubi.
Jos ois tarpeeks massii niin voisin pitää klubii vaikka omakustanteisesti.. Hmm. No ei oo, niin täytyy tyytyä muiden jutskiin. Tosin.. Kyllähän sitä on tullut pidettyä aika paljonkin itse bileitä. Ei se loppujen lopuks vaadi paljoo rahaa vaan ennemminkin kekseliäisyyttä.
Todellisuus taitaa lyödä monen kohdalta tämän jutun maihin.
Omaa klubiin kun ei riitä,että soittaa parillekymmenelle kaverille niiden toivemusaa,tai riittää kyllä,mut sellanen klubi tuskin on kauaa pystyssä,koska jonkinlainen liiketoiminta melko varmasti liittyy tähän klubin pyörittämiseen.
"toiseen suuntaan kumartaa,niin samalla pyllistää toiseen suuntaan"
Mutta silti,olishan se siistiä et olis oma klubi,mutta kun se on loppupeleissä liian suuri homma,niin pitää tyytyä muiden klubeihin.