oma klubi?

24 posts, 2 pages, 7,527 views

Dragonfly

Posts: 542

#1 • • Dragonfly Mariarawr
haluaisitko sä oman klubin? vai tyydytkö mielummin vaa hyväkskäyttämään muiden? :=:)

--
Uguu~

Avatar
#2 • • yana Guest
missä on vaihtoehto "on jo" (?)
Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri
yana4000:

missä on vaihtoehto "on jo" (?)



Nii, missä?! *piis**iloinen**piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Panfobia

Posts: 521

#4 • • Panfobia
Hmmm...olishan se tietysti hieno. Koulussa yrittäjyyden kurssilla kun piti miettiä liikeideaa, kehittelin itselleni päässäni jo omaa klubia. Mutta en taida kyllä olla niin yrittäjäpersoona, että siitä oikeasti mitään ikinä tulisi. *uuh*

--
*sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
Oma klubi olis vähän cool*plur**plur**plur*
Siellä olis jokoa päivä huippu musaa... *unelmoi jo klubista**plur**plur**plur*
cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
ideana ihan kiva, ja nostan hattua niille jotka jaksaa omaa klubia pyörittää, mutta musta ei olisi siihen.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Duris

Posts: 677

#7 • • Duris lil L
Varmasti jokainen joka on joskus ollu hyvissä bileissä on miettiny et miten vois pistää pystyyn sellasen klubin missä soittais oman tyylistä musiikkiaan ja ois just sen näköstä kun haluaa..
Iteki oon kyl miettiny aika yksityiskohtasestikin, mutta enpä usko että koskaan tulen sellaista perustamaan.
Tehtiin koulussa alustava suunnitelma yrityksestä jonka perustais ja kun rupesin ajamaan tota klubi ideaa niin tuli niin monia kinkkisiä paikkoja eteen että voi olla et se jää oikeessakin elämässä taka-alalle..

rahaa uppoo enemmän ku vois kuvitella..
mutta jos jollain on resursseja ja intoa lähteä perustamaan jotain klubia niin onnenpotku takamuksille..
ja tsemppiä
...se on raskasta puuhaa

--
*pupu*

ToniO

Posts: 178

#8 • • ToniO Toimittaja
Minun tähtäimenä on seuraavan 5 vuoden aikana perustaa oma clubi, paikkakin on jo tiedossa kunhan edellisen vuokra sopimus umpeutuu ja rahoitustuskin on jo puoli valmis "rahoittajiahan löytyy aina hyville ideoille" paikka on täydellinen siinä toimi noin 10 vuotta aikanaan clubi. *klubitus* *pahis*

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

Avatar
#9 • • Kirsikka Guest
Musta ei kyllä olisi sellaiseen puuhaan.. tyydyn ihan suosiolla muihin, eikä niissä mitään valittamista olekaan =)
Syder

Posts: 2,255

#10 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Oma klubi olis kyl poikaa, ei tuntis itteään jokapaikas enää ulkopuoliseks sen jälkeen *nauraa*

--
Divida et impera.

Dragonfly

Posts: 542

#11 • • Dragonfly Mariarawr
Tres:

yana4000:missä on vaihtoehto "on jo" (?)

Nii, missä?! *piis**iloinen**piis*


no soveltakaa :=:D tehkää oma kysely, tää on mun ja tää on tämmönen
*plur*

--
Uguu~

Avatar
#12 • • cenobyte Guest
Ois oma klubi ihan kiva mut........ Ennemmin muitten kemuissa "voi pistää vapaan päälle";)*pahis*
puupi

Posts: 385

#13 • • puupi the puupi
Jos voittaisin lotossa *vink*

Siinä oiskin sellanen klubi et tippuis taivas *iloinen*


mut antaa muitten ainakin tässä vaiheessa hoitaa homma himaan
*sydän*


ja kiitos teille jotka sen teette *nauru*

--
KM

Avatar
#14 • • tuntematon Guest
Dragonfly:

haluaisitko sä oman klubin? vai tyydytkö mielummin vaa hyväkskäyttämään muiden? :=:)


*ökkö**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö*
Myfinesthour

Posts: 420

#15 • • Myfinesthour
Jos ois tarpeeks massii niin voisin pitää klubii vaikka omakustanteisesti.. Hmm. No ei oo, niin täytyy tyytyä muiden jutskiin. Tosin.. Kyllähän sitä on tullut pidettyä aika paljonkin itse bileitä. Ei se loppujen lopuks vaadi paljoo rahaa vaan ennemminkin kekseliäisyyttä.*ökkö*

--
"..."

Avatar
#16 • • yana Guest
Syder:

Oma klubi olis kyl poikaa, ei tuntis itteään jokapaikas enää ulkopuoliseks sen jälkeen *nauraa*


'
miten oma klubi sen muka muuttais?
Yanna

Posts: 311

#17 • • Yanna really?
Mä olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen että tyydyn muitten aikaansaannoksiin ja keskityn nautiskelemaan *joo*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

caprico

Posts: 164

#18 • • caprico
Ideana toi kuulostaa aika mukavalta, joten miksikäs ei.

Kuitenkin muut suunnitelmat taitaa ohittaa oma klubi -idean, mutta ei sitäkään passaa unohtaa..

*mmmm* *slurps*

--
Heimoihei!

Dragonfly

Posts: 542

#19 • • Dragonfly Mariarawr
ois niiiiin hauskaa perustaa oma klubi :=:) ku mä oon tarpeeks iso, vanha, rikas... mä perustan klubin :=:) *huom -> ei viisas* *sydän*

--
Uguu~

mixed~thunder

Posts: 524

#20 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Todellisuus taitaa lyödä monen kohdalta tämän jutun maihin.
Omaa klubiin kun ei riitä,että soittaa parillekymmenelle kaverille niiden toivemusaa,tai riittää kyllä,mut sellanen klubi tuskin on kauaa pystyssä,koska jonkinlainen liiketoiminta melko varmasti liittyy tähän klubin pyörittämiseen.
"toiseen suuntaan kumartaa,niin samalla pyllistää toiseen suuntaan"
Mutta silti,olishan se siistiä et olis oma klubi,mutta kun se on loppupeleissä liian suuri homma,niin pitää tyytyä muiden klubeihin. *pahis*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.: