Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,056 views

Max Raven

Posts: 85

#141 • • Edited Max Raven
en tiedä, harvoin kirjoitan ja sen "vähän" mitä asiasta tiedän kuulovaurioista tai kovalla soivasta musiikista ei ole kirjoittamisen arvoisen paljon mutta sen voin sanoa jo monen vuoden kokemuxella ja joskus itsekin soittaneena että, nyt ollaan atmosfääreissä jossa mennään jo dissaamisenkin alapuolelle... Suora puhe on aina tervetullutta ja palaute vaan kasvattaa, mutta asiasta jankkaaminen ja änkyttäminen sosiaalisella tasolla ja todistellen kuin rakentavaa palautetta voi antaa ilman sanktiota suomen lain nojaamalla sanan vapaudella on jo tässä tapauxessa saanut säälittävät mittasuhteet. Se on totta että postauxia mulle ei liiemmin tule tälle foorumille mutta sekin pieni hiven mitä tästä genrestä tiedän moraalittoman kovaa soivan musiikin tahdittamana ja joskus tätä samaista klubia hyvien ystien kanssa perustaessa, voin sanoa että kyseinen kuulovaurion saanut sairaalassakin käymään joutunut persoona saa multa henkilökohtaisesti nelin (4) kertaisesti lipusta maxaneet massinsa takaisin kuhan lupaa olla tulematta kyseisen organisaation orkkaamiin bileisiin enää koskaan... niinkun huomasit niin ulkona kylmässäkin on kivempaa, niin pysy siellä. näin ihan ystävällisesti.
kännivaurio :P

Posts: 69

#142 • • kännivaurio :P
kaunis oli palautteesi. Kun itse sitä asiallista palautetta "peräänkuulutit" :) Oikeasti, jos on sananvapaus (kuten Suomessa on), niin saa ilmaista mielipiteensä. Kuten sanoit minulle, ihan ok. Mutta olenko jossain vaiheessa henk.koht. kritisoinu TF:ää? EN. Vaan vain kommentoinut sitä, että ne volat oli liian kovalla (joka ei ollut TF:n tai kenenkään Kotkan DJ:n vika potenssiin 30). Mä en tajua, että miksi te otatte itseenne tästä? :D Ja ehkä "änkytys" jankutus" sun muut sun mielestä ehkä jokseenkin säälittävät asiat toistuvat, kun ei tavallinen puhe mene perille.
Caro²

Posts: 5,301

#143 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Holle, 8.4.2007 02:37:
Kuka täällä on on suhtautunut asiaan sun näkökannasta ja kuinka moni on vain sanonut diplomaattisesti, että ääni on SAATTANUT olla liian kovalla??? Kukaan ei oikeasti ole sun puolella, paitsi Caro...mut sitä ei lasketa*nauru*.


Joo, ettei siis nyt luulla tuon ekan postaukseni koskevan "pelkästään" kotkan bileitä, niin mainittakoot selvyyden vuoksi vielä perään, että kun olin siellä paikalla puoli kaksitoista sen muutaman minuutin, niin ihmettelin miksi tasot oli "niin hiljaa" - olin ilman tulppia siellä sillon.

Toi äänenpaineongelma on ihan yleistä kauraa ollut vähän turhan useissa kemuissa ympäriämpäri. Muutamat harvat bileet ovat yllättäneet siedettävillä tasoilla - ja nykyään niitä tulee vielä enemmän vastaan kuin aikaisemmin, onneksi :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#144 • • DJ Rx FINRG Recordings

kuulovaurio, 8.4.2007 03:45:
kaunis oli palautteesi. Kun itse sitä asiallista palautetta "peräänkuulutit" :) Oikeasti, jos on sananvapaus (kuten Suomessa on), niin saa ilmaista mielipiteensä. Kuten sanoit minulle, ihan ok. Mutta olenko jossain vaiheessa henk.koht. kritisoinu TF:ää? EN. Vaan vain kommentoinut sitä, että ne volat oli liian kovalla (joka ei ollut TF:n tai kenenkään Kotkan DJ:n vika potenssiin 30). Mä en tajua, että miksi te otatte itseenne tästä? :D Ja ehkä "änkytys" jankutus" sun muut sun mielestä ehkä jokseenkin säälittävät asiat toistuvat, kun ei tavallinen puhe mene perille.



Ai miksi? Joutuu niin vahvasti komppaamaan tässä individualialin aikaisempaa postausta ja palaamaan tuohon herran ensimmäiseen viestiin, josta koko helvetin sirkus alkoikin. Palautetta toki saa antaa kunhan se on asiallista ja hyvin perusteltua. Tapahtumien epäkohtia saa ja tuleekin ottaa kantaa tällaisissa palauteresiinoissa, eihän kehitystä näissä tapahtumissa muuten näissä asioissa tapahdu.

Mutta silloin kun alat julkisesti syyttämään illan esiintyjiä HUUMEIDEN vaikutuksen alaisena soittamisesta, siitä on vittu sarkasmit ja asialliset palautteet kaukana. Ja sä vielä ihmettelet miten yhdestä ainoasta kritiikistä on noussut tällainen helvetin sirkus?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

kännivaurio :P

Posts: 69

#147 • • Edited kännivaurio :P



Ai miksi? Joutuu niin vahvasti komppaamaan tässä individualialin aikaisempaa postausta ja palaamaan tuohon herran ensimmäiseen viestiin, josta koko helvetin sirkus alkoikin. Palautetta toki saa antaa kunhan se on asiallista ja hyvin perusteltua. Tapahtumien epäkohtia saa ja tuleekin ottaa kantaa tällaisissa palauteresiinoissa, eihän kehitystä näissä tapahtumissa muuten näissä asioissa tapahdu.

Mutta silloin kun alat julkisesti syyttämään illan esiintyjiä HUUMEIDEN vaikutuksen alaisena soittamisesta, siitä on vittu sarkasmit ja asialliset palautteet kaukana. Ja sä vielä ihmettelet miten yhdestä ainoasta kritiikistä on noussut tällainen helvetin sirkus?


Eiliset viestini olisivat toki voineet olla asiallisempia, sen toki myönnän. Kiukku oli valtava, kun koski ja särki (ja särkee kyllä vieläkin, tosin ei niin paljoa kun eilen). Jos ihmisellä kuitenkin on kaikki kunnossa, niin hän ei ala leikkimään toisten terveyden kustannuksella. Mulla ei ole henk.koht. kokemusta huumeiden käytöstä, mutta olettaisin, että sellaiset saattaisivat aiheuttaa vastuuntunnotonta käytöstä, kuten volan nostaminen, kun sitä pyysi hiljentämään. Kirjoitin jo aiemmin tähän ketjuun, että esim. "huumenaama-kuvat" reiveissä eivät aiheuta ihmisille terveysongelmia, joten en käsitä sellaisesta valittamista. Kuulon menettäminen tai tinnitys ei ole kuitenkaan pikku juttu. Ja eikös pileissä ole tarkoituksena viihtyä? Eikö esiintyjä vastaa siitä, että porukka haluaisi jatkossakin tulla paikalle? Tosin mä nyt tuskin enää tulen, mutta oli se pileisiin menijä sitten kuka tahansa. Pyydän anteeksi DJ:ltä, jos olen väärässä hänen suhteensa, mutta kehottaisin lisäksi vakavasti miettimään asennettaan. Tuollainen käytös kun voi tehdä hallaa TF:llekin, koska joku satunnainen pilekävijä tuskin toista kertaa pileisiin menee, kun voi saada kuvan, että se meteli on aina niin kovalla.

Ja Max Raven, jos nyt välttämättä haluat johonkin maksaa siitä, etten enää tule pileisiin, niin siirrä ne rahat vaikka Unicefille. 32 eurolla saa joku lapsi jo ruokaakin.

Holle: Miten kukaan voisi suhtautua asiaan minun näkökannastani, koska tuskin kaikki suutahtivat siitä dj:n asenteesta niin paljoa? Diplomaattinen kanta on ihan hyvä, ja selväksihän se on tullut, että se musa tosiaan soi liian kovaan. En muuten ymmärrä tuollaisia "mun puolella" juttuja lainkaan, ei kai asioista voi olla aina samaa mieltä.
Flügel

Posts: 212

#148 • • Flügel Leicht begeistert
On kyllä ehdottomasti parasta viihdettä tänä pääsiäisenä
Laskussa: Jeesus /Nousussa: Kuulovaurio...

Tjaa, mutta sen verran oli vielä kyllä pakko quotata ja kommentoida, että...

Siis oikeasti, miten voi yhdestä kritiikistä tulla tällänen älyvapaa show?



Haha. Sitähän voisi vaikka jokainen tykönään miettiä. On sullakin pääsiäinen mennyt aika kivasti koneen ääressä ärjyessä. Mennäänkö kaikki vain mutustelemaan munia? *justjoo*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

m1kk3

Posts: 5,560

#149 • • m1kk3 no-life
*nuotti* jos trollimetsään haluat mennä nyt, niin sä takuulla yllätyt... *nuotti* :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sale

Posts: 1,235

#150 • • sale
:D
kännivaurio :P

Posts: 69

#151 • • kännivaurio :P

Flügel, 8.4.2007 12:13:
On kyllä ehdottomasti parasta viihdettä tänä pääsiäisenä
Laskussa: Jeesus /Nousussa: Kuulovaurio...

Tjaa, mutta sen verran oli vielä kyllä pakko quotata ja kommentoida, että...


---
Siis oikeasti, miten voi yhdestä kritiikistä tulla tällänen älyvapaa show?
---


Haha. Sitähän voisi vaikka jokainen tykönään miettiä. On sullakin pääsiäinen mennyt aika kivasti koneen ääressä ärjyessä. Mennäänkö kaikki vain mutustelemaan munia? *justjoo*


Niin on. Nimen omaan ärjymässä :D Vastuuntunnoton olin itsekin, kun lähdin "hyökkäykseeni" ja tarkistankin asennettani taas kerran. Mutta toivoisin, että saman tekisi moni muukin. No kiva kuitenkin, jos oli viihdykettä pääsiäiseen, ei tässä itsekään ole vakavalla naamalla koneella pystynyt "ärjymään", ja se juttu niistä mahdollisesti ulos lentäneistä kuulokkeista oli sitten vitsi, jos ei ihan kaikille vielä tullut selväksi.
bates

Posts: 707

#152 • • bates Tirehtööri
Se on aina hienon keskustelun merkki kun omaa persettään ja sanomisiaan alkaa seivailemaan "se oli vitsi" jne -läpällä.

Sinänsä tärkeestä asiasta on kyse, mutta tapa millä sä sitä tuot esille on enemmän kuin kolmen sylen syvyydestä. Jos alat näin laajemmalti syyttelemään esiintyjiä jostain laittomien päihteiden nauttimisesta, niin ole nyt hyvä ihminen siinätapauksessa valmis itsekin ottamaan jonkinlaista vastuuta ja arvostelua omista kommenteistasi vastaan.

--
The best way to predict the future is to invent it.

kännivaurio :P

Posts: 69

#153 • • Edited kännivaurio :P
No kai nyt jokainen tajuaa, että tuollainen lause (lentävät kuulokkeet) on vitsi? Onko elämä niin vakava asia kaikenkaikkiaan, ettei mitään (olevinaan) hauskaa saa kirjoittaa? Olen ottanut palautteet vastaan ja kirjoitin, että tarkistan asennettani. Pelkkä mun asenteen muutos ei kuitenkaan auta.
coolcat82

Posts: 771

#154 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hmm.... mistähän sitä oikeen alottais? Kyllä on palautetta laitettu nyt melkeenpä vaan äänenvoimakkuudesta (tosin myös sananvapaudesta, vihreistä, politiikasta ja jopa linkkejä aina poliisin sivuille.. *ding* , ja em. eivät kyllä mun mielestä ole kovin rakentavaa keskustelua sivuuttaessaan topicin pääaiheen).

Itse olin tyytyväinen desibeleihin, vaikka minulla on ERITTÄIN herkkä kuulo, enkä siitä huolimatta käytä tulppia bileissä.
Musiikki tuntuu soivan aina lujempaa bileissä, mitä enemmän esim. humaltuneista ihmisistä tai yleisestä "taustamelusta" lähtee sitä volaa, tämän olen huomannut peräti jokaisessa ravintolassa. Miettikääpä itse; mitä enemmän kello on, ja mitä enemmät porukka alkaa olla päissään, sen mukaan musiikkikin vaivihkaa soi lujempaa. Olkoonkin se vaikka joissakin baareissa, joissa ei dj:tä ole, vaan pelkkä radio!!!
Itse pyörähdin ulkona vilvoittelemassa pariin otteeseen. Tanssiessa tuli niin kuuma, että oli pakko ja ilmeisesti juuri silloin (kelloaikaa miettiessäni), kun "musiikki on ollut niin lujaa, että ihmiset ovat lähteneet pihalle karkuun". Näinä kertoina en kylläkään ihmisiä baarin edessä tai lähistöllä nähnyt liikuskelevan..? Että minne lie ovat menneet, vai satuinko useampaan otteeseen juuri eri aikaan kuin nämä musiikkia karkuun lähteneet ihmiset? ...no... samapa tuo.

Minun kuuloni ei ainakaan käsinyt, korvat ei soi, eikä soinut aamuyöstäkään kotiinlähtiessä. Bileet oli aivan mahtavsti onnistuneet, uusia naamoja oli jonkun verran paikalla vanhojen tuttujen lisäksi eikä järjestelyissä ole moittimisen sanaa. Miinus kyllä siitä ravintolalle, että se korttikone lakkasi toimimasta. Taisin olla viimisiä, joka makso siideristä... tosin kymmenisen minuuttia sai venata että kuitti tulostuu *hmph* Mut ei tollasille mitään voi.

Sääli, että lähtee mainio ja toimiva bilepaikka alta, mutta kyllä uusi löytyy varmasti *joo*
Suuri kiitos järjestäjille ja kanssabilettäjille *tanssittel* Toivotaan, että ensi kerralla kritiikki saadaan annettua jo paikanpäällä perille asti, ettei moisia epäkypsiä jankutusvietejä tarvitse enää täältä lueskella *igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kännivaurio :P

Posts: 69

#155 • • kännivaurio :P
Kävitkö siellä ulkona siinä kahden kolmen maissa? Ja kyllä, olisi olleet kivat pileet (kuten Kotkan pileet yleensäkin) ilman sitä tajutonta ääntä. Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa? En yleensä tällä foorumilla roiku, joten en tiedä taustoja. Ja olen samaa mieltä siitä, että eiliset viestini olivat epäkypsiä, mutta niin oli senkin tyypin käytös, mistä tää kaikki alkoi.
T-Justice

Posts: 892

#156 • • Edited T-Justice

kuulovaurio, 8.4.2007 12:53:
Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa?



Paikka vaihtaa omistajaa ja sitä kautta toimenkuvaansa. Luulisin että paikallislehti uutisoi asiasta kun kaikki on varmaa?
Avatar
#157 • • emppu Guest
iiihanaaaaa*nauru**aplodit*
Veivi

Posts: 971

#158 • • Veivi Pablo

T-Justice, 8.4.2007 12:59:
---
kuulovaurio, 8.4.2007 12:53:
Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa?

---


Paikka vaihtaa omistajaaja ja sitä kautta toimenkuvaansa. Luulisin että paikallislehti uutisoi asiasta kun kaikki on varmaa?



Harmillista, paikka näytti olevan enemmänkin kuin hyvä tuohon tarkoitukseen. Isot propsit -tf-:n porukalle näistä kesteistä, kaikki toimi.

Erittäin iso ja lämmin kiitos yleisölle, oli lämmin fiilis soittaa!
coolcat82

Posts: 771

#159 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

kuulovaurio, 8.4.2007 12:53:
Kävitkö siellä ulkona siinä kahden kolmen maissa? Ja kyllä, olisi olleet kivat pileet (kuten Kotkan pileet yleensäkin) ilman sitä tajutonta ääntä. Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa? En yleensä tällä foorumilla roiku, joten en tiedä taustoja. Ja olen samaa mieltä siitä, että eiliset viestini olivat epäkypsiä, mutta niin oli senkin tyypin käytös, mistä tää kaikki alkoi.



Aika tasan juuri sillä aikavälillä *hymy* Alakerrassa oli niin pirun kuuma, se hupparikin kun oli päällä vielä sisällä *poks* Ja musiikki oli aika hien pintaan puskevaa hyvää settiä, sopivalla volalla.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kännivaurio :P

Posts: 69

#160 • • kännivaurio :P
Ehkä sinun mielestäsi sopivalla volalla. Useat ovat kuitenkin täällä asiallisesti (toisin kuin minä) todenneet, että se musa soi liian kovaa. Karjumatta ei kuullut edes omaa ääntään. Mutta kai toivottavasti joku muutos sitten tulee ääniasiaan, uskoisin koska TF:n porukka on kuitenkin fiksua, mitä heitä tiedän. Eli ts. DJ:t eivät enää itse saisi määrätä äänenvoimakkuuttansa, varsinkaan, jos se on moraalittomalla tasolla ja sitä pyytää hiljentämään. Jank jank :)