Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,061 views

Avatar
#201 • • Edited emppu Guest
AAHAHAHAHAHA*lmao* kyl siis kotka*aplodit*
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#202 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
no en ihan neloses vaan kolmoses mut en oo bilettän tääl viimeeks ku 19.1 synttäri bileissäni. mut joo tajusin vitsin. ;) mut sori Ibou, oon silleen aika lyhyt pinnannen jos joku syyttää mua jostain joka ei koske mua todella, mut kiitos oikaisusta... *hihu*
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#203 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
mitäs mielt muuten porukka oli Samin soitosta? sillä oli ainakin oikea HardStyle tyyli mitä se soitti ja paljon tuli todella hyvää musaa esim. Donkey Rollers - Silver bullet, se sai mut ainkin sykkimään ihän täysillä vaikka loppu illast meinas taju lähteä. jäin itse asiassa kaipaamaan yhtä biisiä mut *jiihaa*
Max Raven

Posts: 85

#204 • • Max Raven
Hah hahahahaaa, parempaa kun bb.. seuraavax bileisiin voiskin lisätä elementin et ketään ei päästettäs pois ja musiikki sois niin hiljaa et eka joka siit valittas oliskin voittaja ja muut sais jäädä sisään kuuntelemaan kun voittaja sais olla ulkona kylmissään ja kaikilla sois korvissa.... kari tapion olen suomalainen... huh olipa sekavaa, mut se varmaan johtuu siitä et ette oo päästänny mua pihalle bileitten jälkeen. näinkin pitkän pääsiäsvapaana ois saatana edes joskus kiva käydä ulkona haukkaamassa raitista ilmaan muttei helvetti ei sinne pääse ku joutuu syventyy näihin kauniisiin kirjotuksiin... ja se on varma et te kaikki ootte sen mulle aihettanu + et mun silmät on jo kuivunu päähän tota näyttöä tuijottaessa ja SEKIN on teidän vika mut mus ei oo mitää vikaa prkl!!!!!

heh he, se oli vitsi (eix toi kuittaa kaiken eli anteex ei tarvi pyytää) heh he toikin oli vitsi enkä enää tiedä mikä on totta heh he ja sekin oli vitsi vai oliko heh he olis se..

anteex, heh he se ei ollukkaa vitsi
kännivaurio :P

Posts: 69

#205 • • kännivaurio :P
Meidän Max kannattais joskus oikeasti selvittää välit kuntoon, ettei tarvi "keskustella" klubbarin välityksellä. Aika mahdotonta vaan, koska molemmat ollaan yhtä jääräpäitä. Tosin sä et kyllä myönnä olevas jäärä, itse myönnän. Hyvä tyyppi oot, mutta meidän kaverisuhde ei kyllä aina oo ollu ihan "terve". Se on sekä sun, että mun syytä, mutta ehkä molempien kannattais tulla puolitiehen vastaan. Ja sarkasmia painottaisin, jos pää toimii suht normisti, niin erottaa kyllä mikä sarkasmia ja mikä ei, eikä vedä hernettä nenään joka asiasta.
nyyti

Posts: 169

#206 • • nyyti

-Alex-, 8.4.2007 16:49:
Nää bileet oli ihan mielettömän kovat *aplodit* Ehdottomasti yhet kovimmista tässä kaupungissa koskaan. Lighthousen ajat tuli vahvasti mieleen. Illan kuninkaat oli ehdottomasti Ness ja Sasha F, teknisiltä taidoiltaan Suomen kaks ylivoimasesti parasta deejiitä. Meitsi seilas ala- ja yläkerran väliä minkä kerkes ja tykkäsin todella paljon joka hetkestä. Sasha F heitti tän hetkisen hardstylen parhaat biisit ja Nessin diippi house/tekno laitto samalla tapaa jengin bilettämään ku viimistä päivää. Ja se Nessin soittohan on taidetta, Art of Mix *sydän* Näitä kahta useammin Kotkaan soittamaan kiitos! *jiihaa**tanssittel*


Mut siis vielä kerran se tärkein. Näitä bileitä kannatti odottaa *hymy*



Tähän yhdyn*sydän* Kiitos!!!

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Max Raven

Posts: 85

#207 • • Edited Max Raven

Max Raven, 8.4.2007 17:25:
Hah hahahahaaa, parempaa kun bb



tosta vois hyvinkin päätellä että olen hyvin nauttinut kyseisen topicin annista ja huvittunut enemmin kuin usein, eli en ole vetänyt yhtään palkoa nokkiin. loput mun viestistä olikin sitten sitä sarkasmia josta itsekkään taida olla ihan perillä... ja jäärä oon kyllä pahimmasta päästä.. sen verran sanon että tanssin koko illan aivan pönttöjen edessä ilman mitään suojausta ja hyvin kuuluu, täh... lisää näitä, täh.. ei vaan hyvin pelaa korvat ja tasot oli enemmänkin nautittavat kun mua ainakaan vaurioittavat täh.. (mutta kiitosta vaan korvieni huolenpidosta)
kännivaurio :P

Posts: 69

#208 • • kännivaurio :P
yksäreitä on tänään lennellyt ja olen todennut niissä sen, että DJ:n edessä musa ei kuulunut kovaa. Muualla kyllä... Ja oikeasti, monta kertaa olen aiemmin valittanut musasta tai muusta tai edes tässä ketjussa TF:stä? Ja ollaan kyllä helkatin jääriä molemmat.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#209 • • Daniel Braun wednesday?
*pihkassa**plur*
Tää on parasta viihdettä sitten miss Jarea topicin silloin aikoinaan...
tumpsi

Posts: 2,553

#210 • • tumpsi rekisteröitymätön
mitä vittua jätkät :D
m1kk3

Posts: 5,560

#212 • • m1kk3 no-life

kuulovaurio, 8.4.2007 18:14:
varmaan kohta jo foorumimiitti ;P


*hih* :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kännivaurio :P

Posts: 69

#213 • • kännivaurio :P
Missä ja koska? Ja ehdottomasti ne haarniskat ja laserit mukaan ;D Ja mä käyn ostamassa -100db korvatulpat. :)
P@ce

Posts: 86

#214 • • Edited P@ce -tf-

kuulovaurio, 8.4.2007 18:18:
Missä ja koska? Ja ehdottomasti ne haarniskat ja laserit mukaan ;D Ja mä käyn ostamassa -100db korvatulpat. :)


Mä henkilökohtasest lupaan käydä ostamas sulle parhaat peltorit mitä wurth:lla myydään mut samal roudaan paikalle myös tuplana ne äänet...*pahis*

Tää lähti ihan lapasist*hmph*

PEACE....*piis*
Spanks

Posts: 789

#216 • • Edited Spanks Löysä P***a

kuulovaurio, 8.4.2007 15:58:
Ibou: Kysehän nyt ei ole siitä, että MINUN asia olisi tärkeä, vaan siitä, että DJ on vastuussa ihmisten korvista.



pakko laittaa tästä lyhyt kommentti... kyl artistin pitää katsoa et tasot ei ihan överiks mene mut eiköhän loppupeleissä jokainen ole vastuussa omasta kuulostaan enemmin kuin artisti...

mutta muuten oli loistavat bileet ja hauskaa riitti... kahden aikaa paikalta hävisin eikä korvissa soinut yhtään vaikka aikas reilusti eturivissä tuli jammailtua... suuri kiitos -tf- porukalle, artisteille ja kaikille tutuille paikalla...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

kännivaurio :P

Posts: 69

#217 • • kännivaurio :P



pakko laittaa tästä lyhyt kommentti... kyl artistin pitää katsoa et tasot ei ihan överiks mene mut eiköhän loppupeleissä jokainen ole vastuussa omasta kuulostaan enemmin kuin artisti...

mutta muuten oli loistavat bileet ja hauskaa riitti... kahden aikaa paikalta hävisin eikä korvissa soinut yhtään vaikka aikas reilusti eturivissä tuli jammailtua... suuri kiitos -tf- porukalle, artisteille ja kaikille tutuille paikalla...


On täysin totta, että jokainen on vastuussa omasta kuulostaan, mutta käyvätkö ihmiset enää jatkossa pileissä, mikäli sinne ei voi enää mennä ilman niitä -40db tulppia? Selvittelin vähän äänentoistoasiaa ja tajusin, että dj ei voi täysin tietää kuinka kovalla soi. Tosin se sama ongelma on ollut aina erään henkilön soittaessa, joten ehkä niitä tasoja voisi hieman tarkistaa monitoristaan. Ei klubipileissä yksinkertaisesti voi soittaa yhtä lujaa, kuin hallipileissä. Ensimmäisen kerran otin jonkin sortin "epäkohdan" puheeksi 10 vuoteen, joten eiköhän tässä kuitenkin olla aika nöyriä asiakkaita oltu kaikenkaikkiaan. Ääni oli mielestäni voimakkaimmalla tasolla Kotkan pileissä koskaan, siis niissä joissa olen käynyt. Muita pileitä en voi kommentoida.
T-Justice

Posts: 892

#219 • • Edited T-Justice

kuulovaurio,Ääni oli mielestäni voimakkaimmalla tasolla Kotkan pileissä koskaan, siis niissä joissa olen käynyt. Muita pileitä en voi kommentoida.



Huomenta vaan kaikille, just kun heräsin ni ajattelin että jokohan tää skeidan jauhaminen on loppu, mutta ei....

Tohon volajuttuun halusin vaan sanoa että cornerissa järkätyissä -tf- bileissä PA on ollut aina sama eikä volat poikennut näissä bileissä aikaisemmista.
Jos vielä kotkassa jotain järjestämme voin hankkia sinne laatikollisen eareita niille jotka niitä tarvitsee. *haukottel*
Sakke

Posts: 37

#220 • • Sakke
VOI ÖLJY ! ! ! Ei voi muuta sanoa ku lukee näit viestei...Mut..anyway..Kiitos minunkin puolestani kaikille paikalla olleille...Ja Rx..Sun saha se jaksaa aina vaan nostaa hymyn mun huulille *hymy* kiitos siitä..!!