Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,037 views

kännivaurio :P

Posts: 69

#182 • • kännivaurio :P
Ibou: Oli huudettava, koska ei kuullut mitään muuten. Dj vastasi siihen ilmeellä "olet pissis" (no olen vähän), mutta olisi voinut kuunnella palautetta. Ja on varmasti ärsyttävää, jos kesken setin joku menee valittamaan. Siinä tilanteessa se oli kuitenkin pakko, koska ei korvat enää kestänyt. Ei edes siellä narikassa. Ja vola kyllä nousi sen jälkeen. Ja pileissä ei ole pakko käydä (oma valinta), mutta olisi kuitenkin kiva tukea TF:ää ja muita, koska jaksavat nähdä vaivaa asian eteen.
iBOU

Posts: 555

#183 • • iBOU marX escobar

kuulovaurio, 8.4.2007 15:29:

a) se kuinka kovaa dj soittaa ei ole järjestäjien vika (siis kiitos TF pileistä), vaan vastuu on loppupileissä DJ:llä, ellei mitään tarkkoja säännöksiä ole tehty etukäteen.



Et ilmeisesti ymmärtänyt yhtään mitään mitä kirjoitin tuossa aikaisemmin, vai etkö halua ymmärtää?

kuulovaurio, 8.4.2007 15:29:
b) vaikka joku DJ kuvittelisi olevansa muita ylempänä, niin hän ei ole, Kotkan DJ:t ovat aivan yhtä hyviä kuin hän, eikä hänen tule saada käyttäytyä ihan miten HÄN haluaa vain siksi että on olevinaan joku stara.



Kuka on kuvitellut tai esittänyt olevansa muita ylempänä?Sekö että dj keskittyy soittamaan ja mixaamaan eikä sillä sekunnilla ehdi kuuntelemaan sun asiaa, tarkoittaa että hän on muita ylempänä?häh?menee kyl ihan ohi...voiks joku suomentaa mitä hittoa täällä tapahtuu, mistä toi tyyppi puhuu???sä seisoit siin dj kopin edessä yrittämässä selittää dj:lle alle minuutin, kun dj ei sinä aikana reagoinut (kesken mixauksen, yllätys?) niin päätit näyttää hänelle keskaria ja painuit muualle.. olisiko oikeampi osoite ollut kertoa järjestäjille jotta musa on liian kovalla ja voiko asialle tehdä jotain??jonka jälkeen järjestäjä olisi voinut arvioida tilanteen ja tehdä asialle jotain tarvittaessa?

kuulovaurio, 8.4.2007 15:29:
f) jos asian olisi selvittänyt "laadukkaasti", niin dj olisi voinut selvittää sen kahden kesken. Mutta ei pokka näytä riittävän.



Selvittää missä kahden kesken? ai kesken dj setin alkaa selvittää asioita sun kans? 10 pisteen kysymys onkin nyt: mitä sä vedät? vai tarkoitatko tässä topicissa? tuliko sulle mieleen että ihmisillä on ehkä muutakin elämää kuin hengata täällä ja selvittää sun kans asioita "kahden"kesken? keskellä pääsiäistä???varsinkin kun sun ulosanti on tuota keskisormi vittu tyyliä?

mut joo mun puolesta antaa olla, ei sulla riitä ymmärrys/halu ymmärtää mitä muut kirjoittavat.

-over and out-
NinnuX

Posts: 132

#184 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Itseäni ei volyymin taso häirinnyt ei sitten missäänvaiheessa, vaikka aika lailla alusta loppuun asti tuli oltua. Ja tosiaan,jokainen joka bileissä käy,tietää että se "melutaso" on suht korkealla,jolloin luulis ottavan ne earit omaan taskuun lähtiessään kemuilemaan,jos on herkät korvat tai muuten haluaa kuuloaan säästellä.
Ja tottakai palautetta saa antaa aina, mutta mielestäni olkoon palaute kuinka paskaa tahansa, sen voi esittää myös asiallisesti,jolloin vastaanottokin on ihan satavarmasti erilaista.
Ja mitä volan tasoon tulee,ihmettelen, miksi eivät ne ihmiset joita se on häirinnyt,ole siitä ilmottanut esim talon henkilökunnalle,jotka varmasti olisivat infonneet soittajia/järjestävää tahoa asiasta,ja asia olisi saatu korjattua.

Mutta sitten, itse siis viihdyin mainiosti, kiitos taasen kerran järjestäjille ja muille myöskin.
Lisemmin näitä.
Ihaneita ootte kaikki.*aplodit*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

kännivaurio :P

Posts: 69

#185 • • kännivaurio :P
Ibou: Kysehän nyt ei ole siitä, että MINUN asia olisi tärkeä, vaan siitä, että DJ on vastuussa ihmisten korvista. Ja säkään et tunnu ymmärtävän sitä, että olen huolissani jopa SUN kuulosta (eikä ole jeesustelua), mutta realismi tuntuu olevan joillain hukassa. Jos omistaa melko räväkän tempperamentin, niin keskisormi voi todellakin lopuksi vilahtaa. DJ:n ei ole pakko ehtiä tapaamaan yhtään ketään, hän tekee työtään ja hänellä on kiire. Toki ymmärrän sen. Mutta mitä on sellainen työ, jota tehdään ihan täysin omien sääntöjen mukaisesti muista välittämättä? Olisin lähettänyt hänelle s-postia, mutta vastausta tuskin olisi kuulunut. Kyseinen DJ on kuuluisa sikailustaan ja asennetta kannattaisi todellakin muuttaa.
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#186 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
DJ:t pitää itteään jumalana, no hei mietis nyt vähän. toi oli aika kovaa pissis kamaa jo. moni DJ kuten mä tehdään tätä koska rakastetaan musiikkia ja halutaan miksata ne mahdollisimman hyvin yhteen ja silleen et porukka pystyy bailaa ilman tyhmiä taukoja, et hei älä arvostele kaikkia DJ:tä sen mukaan jos sulle on joskus tullu joku ylimielinen DJ vastaan. eihän tämä kuulu itseasiassa edes koko paikan asiaa mutta heitit niin pahan kommentin et oli pakko vähän piikittää takas. eiks se Faithlesin biisin nimi ollu joku "God Is a DJ"*vink*
kännivaurio :P

Posts: 69

#187 • • kännivaurio :P
No mut sulla ei olekaan noussu päähän se sun DJ-juttu. On musiikkia rakastavia DJ:tä ja myös niitä jotka asuu sen vuoksi Betlehemissä (omasta mielestään).
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#188 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
no mut ethän edes tunne mua niin noin ei voi sanoa mutta älä ikinä yleistä DJ:tä vaan kiitä et he jaksavat tehdä tätä ihmisten takia jotka tulee kännissä örveltää niin ei sekään mitää nannaa ole mutta olemme itte valinneet alamme ja se on kestettävä jotenka mun mielest toi asian jauhaminen ei auta ketään, se tuli jo selväks et sua sattu korviin. eli parempi vaan antaa asian jo olla koska ei sen jauhaminen täällä auta.*enkeli*
m1kk3

Posts: 5,560

#189 • • m1kk3 no-life
joo, jos itekin laittelis ihan asiallista palautetta vaihteeks *justjoo*

elikkästä, tähän polttavaan volumeasiaan sanon sen verran että minusta volumet ei olleet yläkerrassa kertaakaan liian kovalla, vaan oli itelle ainakin tulpattomana ihan kohdillaan koko illan, tanssilattialla tuli oltua lähes koko ilta. Humalatilasta huolimatta olen itse volumetasoista aika tarkka bileissä, ja olen aikaisemminkin juurikin tässä paikassa pidetyissä bileissä siitä deejiille tarvittaessa huomauttanut, vaihtelevin tuloksin ;) Mut siis se siitä, minusta volumet oli kohdallaan _yläkerrassa_ , alakerrassa en käyny ku Hollen setin lopun kuuntelemassa, ja silloin oli ainakin volumet ihan ok, ilman tulppia ei ollu mitään ongelmia.

Illan kohokohta oli Pablon setti, voi *plur* On tullu viime aikoina käytyä moneet bileet läpi, ja istuttua vaan koko ilta baarin puolella, mut nyt ton setin myötä löysin sen kipinän tanssimiseen uudelleen <3 Kiitos siitä. Tolle miehelle toivois niin paljo enemmän rispektiä, tunnettuvuutta ja lisää keikkoja, toivotaan että miehen ura lähtee kovaan nousukiitoon. :) Nessin setistä tykkäsin kans, muutama biisi oli vähän liian outoja omaan makuun, mut pääosin erittäin tanssittavaa saundia, ja lattialla tulikin viihdyttyä suurin osa illasta.

Muutama tuttukin oli paikalla, humalatila oli hirveä, ja kotimatka oli vähän omituinen... *justjoo* Mut silti, oli parhautta. Oikeesti mulla ei oo bileissä ollu näin kivaa pitkään aikaan. Kiitokset -tf- posselle, et jaksatte pitää Kotkan bileskeneä hengissä. Ikävä kuulla että Cornerissa ei bileitä enään järkätä, musta toi toimii siinä käytössä loistavasti *uuh* Miks aina Kotkassa käy tälleen, ensin Rellu ja sit tää *eikä* No, toivottavasti uus paikka löytyy ja bileet jatkuu.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kännivaurio :P

Posts: 69

#190 • • Edited kännivaurio :P
No "tunnen" aika monta Kotkan DJ:tä ja näytä minulle yksikin viesti tästä ketjusta, jossa olen muka yleistänyt kaikki DJ:t? Kyse on koko ajan ollut siitä yhdestä tyypistä. Ja kuten jo totesin, niin mielelläni kävisin yhä pileissä vain tukeakseni heitä, jotka sen mahtavan työn tekevät. Se ei ole TF:n vika, jos pari tyyppiä sikailee. Eli tämä YKSI dj ja minä suutahtaneena.
Snaggo

Posts: 1,147

#191 • • Snaggo ;__;
5095.jpg

--
bojoing.

laite

Posts: 2,994

#193 • • laite MastahWankah

_Dj_Street_, 8.4.2007 16:24:
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta. *super**super**super**super*


Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#195 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident

laite, 8.4.2007 16:26:
---
_Dj_Street_, 8.4.2007 16:24:
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta. *super**super**super**super*

---

Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)



niin mutta kun en ole hän, esim. hän kirjoitti jo eilen teille kun oltiin tuolla hesas bilettääs -Alex- ja markon kans, en huomannutkaan tota on joo melkein sama. eiks Ip:t tule suurin piirtein silleen et mis asuu ja jos tulee niin sit se nainen asuu tässä samassa talossa. *böö*
iBOU

Posts: 555

#196 • • Edited iBOU marX escobar

laite, 8.4.2007 16:26:
---
_Dj_Street_, 8.4.2007 16:24:
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta. *super**super**super**super*

---

Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)




ei jumal********

*nauru*


"aivovauriolla" taitaa olla lisäksi sivupersoonallisuushäiriö..

http://www.tiedostamaton.net/a/sivupersoona.html
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#197 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident

Ibou, 8.4.2007 16:35:
---
laite, 8.4.2007 16:26:
---
_Dj_Street_, 8.4.2007 16:24:
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta. *super**super**super**super*

---

Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)

---



ei jumal********

*nauru*


"aivovauriolla" taitaa olla lisäksi sivupersoonallisuushäiriö..



siis kysymys kuuluu et mitä??? jos on hesas bailaas niin miten voin kirjoitella teille koneella kun ei ole kannettavaa ja mä en todellakaan valita bileistä koska tykkäsin todella paljon ja olin itte alhaalla bailaas SAMIN TAHTIIN!!! et mikä v#### sivupersoonallisuus? annas tohon hel##### vastaus! mun mielest noit bileit vois olla lisää...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Alex-

Posts: 706

#198 • • Edited -Alex- Dj
Nää bileet oli ihan mielettömän kovat *aplodit* Ehdottomasti yhet kovimmista tässä kaupungissa koskaan. Lighthousen ajat tuli vahvasti mieleen. Illan kuninkaat oli ehdottomasti Ness ja Sasha F, teknisiltä taidoiltaan Suomen kaks ylivoimasesti parasta deejiitä. Meitsi seilas ala- ja yläkerran väliä minkä kerkes ja tykkäsin todella paljon joka hetkestä. Sasha F heitti tän hetkisen hardstylen parhaat biisit ja Nessin diippi house/tekno laitto samalla tapaa jengin bilettämään ku viimistä päivää. Ja se Nessin soittohan on taidetta, Art of Mix *sydän* Näitä kahta useammin Kotkaan soittamaan kiitos! *jiihaa**tanssittel*

Ikävää että Caro ja tämä toinen neiti eli neiti Kuulovaurio viittii kirjotella tollasia typeriä kommentteja vailla mitään järkeä näinkin loistavien bileiden jälkeen. Sä käyt Caro jakamassa hetken flaijereita bileissä ja lähet sitte vittuun sieltä, siitä huolimatta sulla tuntuu olevan oikeus tulla tänne pätemään ja arvostelemaan muita? Sun dissaus ja paskan heitto muita ihmisiä kohtaan on laitettu kyllä merkille. Taidat saada siitä suurtakin tyydytystä? Kelläköhän ois asenteessa korjaamista ja vitusti? Musa ei ollu missään vaiheessa liian kovalla kummallakaan puolella. Ei todellakaan ollut. Ja jos siltä alkaa tuntua, ni sitte tulpat korviin. Miks pitää tulla tänne itkemään? Yritit Kuulovaurio todella lahjakkaasti häiritä Nessin soittoa, ottiko ylpeyden päälle ku et siinä onnistunutkaan?

Mut siis vielä kerran se tärkein. Näitä bileitä kannatti odottaa *hymy*
kännivaurio :P

Posts: 69

#199 • • kännivaurio :P
jee jee pileet :D Mutta harmi, että tää nyt on sekottanut aika paljon asioita. Esim. Laite saattaa löytyä kamunsa ignorelistalta jo tänä iltana. Street ootko se joka möykkää yöt tossa nelosessa ja jonka vuoksi olen "soittanut" kytät sata kertaa? ;) ja koska nyt kukaan ei tajua, että toikin on läppä. Vittu kun ei vaan kiinnosta pikkuasiat. Oli millaset pileet tahansa, niin ei oo haitannu :D Vaan aiheesta valitetaan.
iBOU

Posts: 555

#200 • • iBOU marX escobar

_Dj_Street_, 8.4.2007 16:40:
---



siis kysymys kuuluu et mitä??? jos on hesas bailaas niin miten voin kirjoitella teille koneella kun ei ole kannettavaa ja mä en todellakaan valita bileistä koska tykkäsin todella paljon ja olin itte alhaalla bailaas SAMIN TAHTIIN!!! et mikä v#### sivupersoonallisuus? annas tohon hel##### vastaus! mun mielest noit bileit vois olla lisää...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



minä puhuin "aivovauriosta" en sinusta *nauru*"