Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,049 views

NinnuX

Posts: 132

#64 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Prkl. Jos mä en saa tota isoa reikää mun rahapussissa korjattua,ni taitaa sittenki jäädä välii..:(

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

m1kk3

Posts: 5,560

#65 • • m1kk3 no-life

Holle, 3.4.2007 11:20:
"Dj Holle on ihan täys käsi!"


joo, muuten olis varmaan ihan hyvät bileet, mut joutuu Hollee kuuntelemaan :(






























*lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

T-Justice

Posts: 892

#66 • • T-Justice

NinnuX, 3.4.2007 20:21:
Prkl. Jos mä en saa tota isoa reikää mun rahapussissa korjattua,ni taitaa sittenki jäädä välii..:(



toi ei tule kysymykseenkään! *grr*
NinnuX

Posts: 132

#67 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

T-Justice, 3.4.2007 20:23:
---
NinnuX, 3.4.2007 20:21:
Prkl. Jos mä en saa tota isoa reikää mun rahapussissa korjattua,ni taitaa sittenki jäädä välii..:(

---


toi ei tule kysymykseenkään! *grr*



No voisitsä ottaa neulaa ja lankaa ja alkaa ompelee?
Mä oletan,et sitku se reikä on ommeltu,ni sinne rahapussiin alkaa kasaantuu kauheesti rahaa..?*pepsodent*?
Eiks ne niin toimi??*ding*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

T-Justice

Posts: 892

#68 • • T-Justice

NinnuX, 3.4.2007 20:29:
---
T-Justice, 3.4.2007 20:23:
---
NinnuX, 3.4.2007 20:21:
Prkl. Jos mä en saa tota isoa reikää mun rahapussissa korjattua,ni taitaa sittenki jäädä välii..:(

---


toi ei tule kysymykseenkään! *grr*

---


No voisitsä ottaa neulaa ja lankaa ja alkaa ompelee?
Mä oletan,et sitku se reikä on ommeltu,ni sinne rahapussiin alkaa kasaantuu kauheesti rahaa..?*pepsodent*?
Eiks ne niin toimi??*ding*



ois mul tiptop polkupyörän kumipaikkoi ku mul ei toi neula ja lanka oikein pysy hyppysis *pepsodent*
kelpaiskos?
Max Raven

Posts: 85

#69 • • Max Raven

No voisitsä ottaa neulaa ja lankaa ja alkaa ompelee?
Mä oletan,et sitku se reikä on ommeltu,ni sinne rahapussiin alkaa kasaantuu kauheesti rahaa..?*pepsodent*?
Eiks ne niin toimi??*ding*




Onx se reikä minkäkokonen, ois vähä tarpeita... buaahahahaa
NinnuX

Posts: 132

#70 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

T-Justice,




ois mul tiptop polkupyörän kumipaikkoi ku mul ei toi neula ja lanka oikein pysy hyppysis *pepsodent*
kelpaiskos?



No siis ihan sama jos se vaan ehjääntyy ja tulee paljo niitä eugeneita sitte.*nauru*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

NinnuX

Posts: 132

#71 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

Max Raven, [

Onx se reikä minkäkokonen, ois vähä tarpeita... buaahahahaa


*släp* Hyi, senkin irstailija.*nauru*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

NinnuX

Posts: 132

#76 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Hihhei, pakkohan se on tulla,ei voi mitää.
Tää on niinku niin tätä,vaik kuin päättäis et ei tuu,ni aina mä silti oon paikalla...:D
Syödää sit ensviikko sormia,kynsiäkään kun ei juuri löydy...*tirsk*
Eli siellä sitten..*jiihaa**tanssittel**jiihaa*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

T-Justice

Posts: 892

#77 • • T-Justice

NinnuX, 6.4.2007 00:09:

Syödää sit ensviikko sormia,kynsiäkään kun ei juuri löydy...*tirsk*
Eli siellä sitten..*jiihaa**tanssittel**jiihaa*



AASIAA! tossa asenteessa on (pääsiäis)munaa!
sitten pieni sallittu hehkutus, TÄNÄÄN! *tanssittel**känni**tanssittel*
ps. illalla sitten kaikki ajoissa mestoille ja hurrrja liekitys päälle!
Avatar
#79 • • SickPartyBoy Guest
Tänään tf tarjoaa liekitettyä tamppaajaa viinakastikkeessa vihanneksien kera *känni*

*iloinen*
Max Raven

Posts: 85

#80 • • Max Raven
nyt täytyy sanoa et on pitkäst aikaa oikee hyvä fiilis lähtä kemuttaa, tulloo lysti ilta...