Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,067 views

kännivaurio :P

Posts: 69

#241 • • Edited kännivaurio :P

hemuz, 9.4.2007 22:05:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;sivu=9999#loppu


Vastaisiko joku nyt vielä siihen, että mikä järki on "pileissä" (ts. DJ:n soitannassa pileissä), jossa edes korvatulpat eivät suojaa? (vastausta ei ole kuulunut) Mitä satunnainen pileisiin pistäytyjä tuollaisesta ajattelisi? Pistäytyisikö kenties pileissä uudestaan, vai kenties ei? Miten yleisökato hyödyttää esim. TF:ää, joka on aktiivisesti jaksanut järkätä pileitä?
T-Justice

Posts: 892

#242 • • T-Justice

kuulovaurio,
M.R. ovat alkukirjaimet. Oma epävarmuus on hyvä kuitata ylimielisyydellä ;)



epävarmuus!?
meidän pikku organisaatiossamme ei ikävä kyllä kukaan omaa tuollaisia nimikirjaimia jos nyt niitä noilla tarkoitit?
-Alex-

Posts: 706

#243 • • -Alex- Dj

kuulovaurio, 9.4.2007 22:09:
Vastaisiko joku nyt vielä siihen, että mikä järki on "pileissä" (ts. DJ:n soitannassa pileissä), jossa edes korvatulpat eivät suojaa?



Ehkä pitää siksi luukuttaa kovaa ettei soitto kärsi, vaikka sun kaltaset häiriköt tykkää käydä vittuilemassa pääesiintyjälle kesken setin.

Tosin vielä kerran täytyy todeta, että Tf:n bileissä musa ei ole koskaan ollut liian kovalla. Mulla ei ole ikinä ollut tulppia kyseisissä bileissä.
kännivaurio :P

Posts: 69

#244 • • kännivaurio :P

T-Justice, 9.4.2007 22:22:
---
kuulovaurio,
M.R. ovat alkukirjaimet. Oma epävarmuus on hyvä kuitata ylimielisyydellä ;)

---

meidän pikku organisaatiossamme ei ikävä kyllä kukaan omaa tuollaisia nimikirjaimia jos nyt niitä noilla tarkoitit?


Nimimerkin alkukirjaimet olivat nuo... En nyt viitsi ihan henkilökohtaisuuksiin (siis oikeisiin nimiin) lähteä netissä.

Epävarmuus on sitä, ettei uskalla kyseenalaistaa jonkun henkilön soitantaa (äänenvoimakkuuksien kannalta) vain sen vuoksi, että hän ei enää ehkä tulisi Kotkaan soittamaan. Veikkaan kuitenkin, että pileiden suosio nousisi, oli siellä soittamassa sitten kuka tahansa, jos DJ:n volat olisivat asiallisella tasolla.
kännivaurio :P

Posts: 69

#245 • • Edited kännivaurio :P

-Alex-, 9.4.2007 22:25:
---
kuulovaurio, 9.4.2007 22:09:
Vastaisiko joku nyt vielä siihen, että mikä järki on "pileissä" (ts. DJ:n soitannassa pileissä), jossa edes korvatulpat eivät suojaa?

---


Ehkä pitää siksi luukuttaa kovaa ettei soitto kärsi, vaikka sun kaltaset häiriköt tykkää käydä vittuilemassa pääesiintyjälle kesken setin.

Tosin vielä kerran täytyy todeta, että Tf:n bileissä musa ei ole koskaan ollut liian kovalla. Mulla ei ole ikinä ollut tulppia kyseisissä bileissä.


No "usein" olenkin käynyt "vittuilemassa" 10 vuoden aikana :) Ja miten tämä taaskaan liittyy TF:ään? Jos joku luukuttaa liian lujaa, niin se ei ole TF:n vika vaan kenties sen "pääesiintyjän", joka näyttää olevan sinulle jonkin sortin jumala.

Muoks. lisää: Kummasta soitto (ja myös TF) kärsii enemmän; siitä, että osa porukasta on pihalla vai siitä, että desibelit ovat hieman alemmalla tasolla?
Individual

Posts: 10,942

#246 • • Edited Individual HYPNO!

kuulovaurio, 9.4.2007 22:09:
---
hemuz, 9.4.2007 22:05:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;sivu=9999#loppu

---

Vastaisiko joku nyt vielä siihen, että mikä järki on "pileissä" (ts. DJ:n soitannassa pileissä), jossa edes korvatulpat eivät suojaa? (vastausta ei ole kuulunut)


Mä voin tätä pohdiskella vain yleisesti tanssilattian kuluttujan näkökulmasta, että hieman asian viereistä tarinoin, mutta kummiskin ei ole ainuttakaan tullut vastaan sellaista joko rock tai klubitapahtumaa tämän noin 18 vuoden aikana, mitä niissä olen kiertänyt, missä tulpat eivät olisi suojanneet, joskin lukuisia äänenvoimakkuudeltaan sellaisia tapahtumia, jossa ilman tulppia ei olisi ollut mitään mahdollisuutta olla samassa tilassa, on tullut vastaan. Todellakin hyvä kysymys on, että miksi tuutata sellaisella äänenvoimakkuudella tavaraa ulos, kun ääni-ihmisten mukaan sen botnen, "munan" saa muullakin tavalla kuin rääkkäämällä pa:ta. Ja mulle ainakin yksi tärkeimpiä elementtejä kokonaisvaltaisessa rave-kokemuksessa on se, että sen basson tuntee kehossaan. Ehkä bändin suuruuden ja samalla äänentoistoon käytettävien varojen suhteen huono vertaus, mutta en malta olla nostamatta esiin R.E.M:in keikkaa Jaffa-areenalla, jossa olin ihan eturivissä ja mm. rumpalin tomisoundit hakkasivat kuin patarummut ja silti orkka soitti todella kohtuuvolalla ja vitun hienosti ja selkeästi.

edit: Korjataan sen verran, että Illujen 10v syndeillä se "lounge" oli kyllä jotain aivan mielisairasta tuuttausta sille autotallinkokoiselle tanssilattialle alakerrassa, että siellä en viihtynyt edes tulpat päässä, ei kyllä kukaan muukaan mun seurueesta. Eli juuri siinä tilanteessa pohdin varmasti samaa kuin Kuulovaurio tuossa yllä, että miksi?

Mut, mut...pitänee kahlata äänen syvintä olemusta jälleen kirjoitse läpi, kun pari-kolme teosta tuosta hyllystä löytyy ja iso mappi monisteita päälle, etten enempää puhu puuta heinää.

Jospa tämä nyt olisi ainakin mun osalta tässä.
Avatar
#247 • • *Mirri* Guest
Luoja mitä verbaalista oksennusta jotkut kykenee tuottamaan. Sangen hauska topic. *nauru*
coolcat82

Posts: 771

#248 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Saiko kukaan mitään kuvia nyt sitten otettua..? Jos niissäkin vaikka näkyis desibelit *tirsk*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kännivaurio :P

Posts: 69

#249 • • kännivaurio :P

coolcat82, 9.4.2007 23:08:
Saiko kukaan mitään kuvia nyt sitten otettua..? Jos niissäkin vaikka näkyis desibelit *tirsk*


ei oo koskaan tullut sattumalta mieleen, että sun kuulo saattais olla jo heikentynyt, kun ravaat jatkuvasti pileissä? etkä välttämättä huomaa äänentasoja samoin kuin nykyään harvemmin pileissä käyvät? *hali* Ja ei muuten ole kettuilua, vaikka niin luulet :)
coolcat82

Posts: 771

#250 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

kuulovaurio, 9.4.2007 23:11:
---
coolcat82, 9.4.2007 23:08:
Saiko kukaan mitään kuvia nyt sitten otettua..? Jos niissäkin vaikka näkyis desibelit *tirsk*

---

ei oo koskaan tullut sattumalta mieleen, että sun kuulo saattais olla jo heikentynyt, kun ravaat jatkuvasti pileissä? etkä välttämättä huomaa äänentasoja samoin kuin nykyään harvemmin pileissä käyvät? *hali* Ja ei muuten ole kettuilua, vaikka niin luulet :)



Valitettavasti mun kuulo on todellakin herkkä, mä joudun useita kertoja päivässä sanomaan ihmisille, joiden kanssa keskustelen, että miks sä huudat. Ja vastaus on aina sama: "Mut kun enhän mä ees huuda, ehkä sulla on vähän herkät korvat"
Että ei, kuuloni ei ole kärsinyt bileissäramppaamisesta tai mistään muustakaan. Kiitos vaan huolenpidosta, mut et sä ainakaan vielä saa mulle korvatulppia kaupiteltua, mut hyvä yritys kuitenkin. *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Daniel Braun

Posts: 1,626

#251 • • Daniel Braun wednesday?
Voi morjes.
Onko se niin helvetin vaikeeta oikeesti käyttää niitä tulppia jos kovasti tuntuu siltä että on musiikki soinut liian kovaa?
Ja kuka helvetti oikeesti lähtee korvatulehduksesta juuri parantuneena bileisiin?

Ok, Nessi on tunnettu usein siitä että tykkää soittaa kohtuu kovalla, mutta eiköhän järjestysporukalla (uskoisin osan heistä tuntemalla tietäväni) olevan sen verran fiksuutta että eivätten päästä sitä volyymiä karkaamaan ihan lapasesta.
kännivaurio :P

Posts: 69

#252 • • Edited kännivaurio :P

Daniel Braun, 9.4.2007 23:15:
Voi morjes.
Onko se niin helvetin vaikeeta oikeesti käyttää niitä tulppia jos kovasti tuntuu siltä että on musiikki soinut liian kovaa?
Ja kuka helvetti oikeesti lähtee korvatulehduksesta juuri parantuneena bileisiin?

Ok, Nessi on tunnettu usein siitä että tykkää soittaa kohtuu kovalla, mutta eiköhän järjestysporukalla (uskoisin osan heistä tuntemalla tietäväni) olevan sen verran fiksuutta että eivätten päästä sitä volyymiä karkaamaan ihan lapasesta.


Ei ole järkevä veto lähteä juuri korvatulehduksesta parantuneena pileisiin, eikä tulpat ole ongelma, mutta entä jos ne tulpat ei suojaa? Onko muillakin ollut korvatulehdus?

Ehkä tää nyt kuitenkin oli tässä, koska vain positiivista palautetta saa näköjään antaa.
johnnytys

Posts: 489

#254 • • johnnytys idän pikajuna

kuulovaurio, 7.4.2007 15:15:
Kannattaisi ehkä "hieman" tarkistaa sitä mömmöjen sekoittamaa illuusiota ja äänenvoimakkuutta. Loppuillasta porukka (siis k.ääliöt), jotka vielä tajusivat realiteetit olivat ulkona jäätymässä, koska edes narikassa ei kuullut omaa ääntään. Keskussairaalan ensiapukin oli monilla lähellä ja henk. koht. on vieläkin, koska tuntuu kuin puukkoa tungettaisiin pään läpi ja tinnittää.

Dj ei ole ylijumala (vaikka niin luulisikin), eikä elämä ole erinäisten kemiallisten yhdisteiden sekoittama "todellisuus".

Korvatulpat eivät ole moraalin mitta.
[/q

tyhmäkin tietää et polkka bileis musiikki soi lujaa!!
ja jos oma järki ei anna ymmärtää et otetaan korvatulpat mukaan!!
niin se on vaan oma vika

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Dementation

Posts: 2,892

#255 • • Dementation wednesday?

johnnytys, 10.4.2007 00:02:
tyhmäkin tietää et polkka bileis musiikki soi lujaa!!



*toktok*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Max Raven

Posts: 85

#257 • • Max Raven

kuulovaurio, 9.4.2007 22:04:
M.R. ovat alkukirjaimet.



Kyseisen nimimerkin etukirjaimet on mun. mutta salli mun tehdä muutama asioita oikaiseva korjaus.

en ensinnäkään kuulu enää suoranaisesti tähän minulle niin rakkaaseen organisaatioon jossa itsekkin olen vaikuttan monella eri tavalla. nyt nykyään lähinnä olen auttanut ja antanut panokseni kavereitteni sitä pyytäessä ja tehnyt sitä hymy korvissa, aina kun minulta on aikaa siihen liiennyt.

muistan kyllä selvästi tilanteen jossa asiasta ilmoitit mutta muistan myös äänensävysi ja tapasi tehdä tämä julkilausuma. se ei välttämättä ollut sieltä kovinkaan asiallisemmasta päästä. niin metsä vastaa kun sille huudetaan ja katsoinkin parhaakseni tehdä vastalauseeksi piikityksen. en tosin silloin tiennyt millaset mittasuhteet se saisi aikaan täällä.

mutta kun kuulin tästä sinun tempauksestasi jonka olit tehnyt esiintyvälle artistille ENKÄ ollut muitten siitä kuulleen valittaneen (ylikovasta melusta) ja niinkuin aiemmin jo ilmoitin itseäni se ei suuremmin ollut häirinnyt edes eturivissä, tein asiasta astetta huvittavamman. ja ilolla ilmoitan että minunkaan korvissa ei ole mitään vikaa. sarkasmia naiivia, varmaankin mutta juuri niin se metsä vastaa kun sille huudetaan.
Dementation

Posts: 2,892

#258 • • Dementation wednesday?

johnnytys, 10.4.2007 00:14:
---klip---



Josset siis ymmärtänyt, niin väännän rautalangasta:

Tuo oli luultavasti tyhmin kommentti jonka olen tänä vuonna kuullut keneltäkään mistään asiasta ja se on jo aika kova krediitti.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

m1kk3

Posts: 5,560

#259 • • Edited m1kk3 no-life
meetteks tonne rähinäluukkuu jatkaa, jooko *joo*

edit: *lukko*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

johnnytys

Posts: 489

#260 • • johnnytys idän pikajuna

Dementation, 10.4.2007 00:16:
---
johnnytys, 10.4.2007 00:14:
---klip---

---


Josset siis ymmärtänyt, niin väännän rautalangasta:

Tuo oli luultavasti tyhmin kommentti jonka olen tänä vuonna kuullut keneltäkään mistään asiasta ja se on jo aika kova krediitti.



jaaa*tirsk*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring